論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6298

好媽媽勳章


1#
發表於 09-4-22 14:17 |只看該作者
請問該如何分配家中的抺布給工人用?(廚房:碗布、枱布、廚房爐頭+牆磚+廚櫃/洗手間:一條過?/客廳:抺窗、抺地、抺鐵閘、抺梳化、抺櫃) 咁咪要開好多條布?要用好多位掠這些布?工人是否記得每條抺布該用在甚麼東西上?同埋請問你地是否叫工人用手洗地布架(如不用地拖)?


大宅

積分: 1052


2#
發表於 09-4-22 14:24 |只看該作者
我會用顏色:藍色是抺衣櫃:黃色抺鞋櫃:白色抺地:水桶都係分顏色:又容易記


伯爵府

積分: 17266

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3#
發表於 09-4-22 14:35 |只看該作者
都係認顏色 .... 唔詳細講啦,
我想講係什麼抺布都係用手洗, 唔可以用洗衣機, 包括工人自己的所有衣物 !!

原帖由 michelle_cc 於 09-4-22 14:17 發表
請問該如何分配家中的抺布給工人用?(廚房:碗布、枱布、廚房爐頭+牆磚+廚櫃/洗手間:一條過?/客廳:抺窗、抺地、抺鐵閘、抺梳化、抺櫃) 咁咪要開好多條布?要用好多位掠這些布?工人是否記得每條抺布該用在甚麼東西上?同埋請問你地是 ...
淡淡的來, 好好的去 ....


大宅

積分: 1240


4#
發表於 09-4-22 14:41 |只看該作者
一條厠所, 一條廰, 一條BB玩具, 教左佢一次就記得, 的確要好多位浪


公爵府

積分: 28578

好媽媽勳章 醒目開學勳章


5#
發表於 09-4-22 15:41 |只看該作者
我分顏色,不過我係會買左番黎,跟住係工人面前一齊睇,問佢鍾意咩色For點用,覺得咁樣佢會記得.
反而我62成日兜亂,bun姐成日要叫停.

p.s.抹布全部清毒手洗,廚房個d係獨立洗.


男爵府

積分: 9364

開心吸收勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 09-4-22 16:25 |只看該作者
我都好多條布, 1條抹地, 1條抹塵, 1條抹廁所,1條抹bb 野, 分開地方晾..
我屋企無地拖, 用地布抹地的, 因為我覺得抹布會洗得乾淨過地拖,


男爵府

積分: 7125


7#
發表於 09-4-22 16:55 |只看該作者
分款式加寫字,吾知係咪太複雜,我c6都吾記得,希望遲D新黎bun姐記得...
kitchen:都巳經3條-碗布;廚櫃爐頭磚牆布;地布
聽:枱布;全屋抺塵布
厠所:地布
全部hand wash, kitchen用嘅係kitchen sink盤洗;地布係洗地後係地桶順手洗,塵布另一個桶咪抺完塵順手洗埋囉,吾知咁係咪最方便呢?
前面4條掛番kitchen,其他掛厠所

我地自己面巾自己手洗,吾洗勞煩佢la,咁貼身野驚吾乾淨...


複式洋房

積分: 237


8#
發表於 09-4-22 16:56 |只看該作者
唉..... 分咩色都冇用,分晒啦,印姐都係一布走天涯,仲要抺完廁所的布,在洗臉盆洗返,咁分布黎又有咩意思 。不過我安慰自已︰黎得幾日啫,慢慢教啦!mouth: mouth:


子爵府

積分: 10446


9#
發表於 09-4-22 17:08 |只看該作者
就算無工人, 都一樣要分開唔同既份抹野, 所以好似萬國旗掛晒向到.


伯爵府

積分: 15328


10#
發表於 09-4-22 17:26 |只看該作者
好彩我個工人講一次已經記得邊條布打邊條布!屋企平均有7條布抹唔同既地方!


珍珠宮

積分: 38554

牛年勳章


11#
發表於 09-4-23 03:49 |只看該作者
第一次我同佢一齊分, 之後比埋布佢自己分, 同埋買兩排勾, 寫晒中文英文印文同係勾上面~ 但太多布, 我成日撈亂, 反而佢就ok記得


珍珠宮

積分: 38554

牛年勳章


12#
發表於 09-4-23 03:51 |只看該作者
原帖由 浚林 於 09-4-22 16:56 發表
唉..... 分咩色都冇用,分晒啦,印姐都係一布走天涯,仲要抺完廁所的布,在洗臉盆洗返,咁分布黎又有咩意思 。不過我安慰自已︰黎得幾日啫,慢慢教啦!mouth:mouth:" /> mouth:mouth:" /> ...


一布走天涯 , 我果個頭幾日黎都比我發現佢咁架, 不過後尾佢都ok

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo