自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4482


1#
發表於 18-11-22 21:33 |只看該作者
本帖最後由 braveshe 於 18-11-22 21:35 編輯

寫話廿四小時客戶服務熱線:31795568
我試過喺夜晚11點幾和九點幾,同早上九點幾打去都無人聽。我去官方網頁留言,等左一日都無人回覆。其他銀行嘅客服電話,就算晚上10點幾打,或者11點幾都有人聽,冇人聽都可以留語音訊息。
對於建設銀行真係好失望,等左好耐,建設銀行個語音留言信箱廢,都留唔到言。
呢間銀行係咪有問題?!


伯爵府

積分: 16780


2#
發表於 18-11-22 21:48 |只看該作者
我尋日同今日都有打去建行,但visa,大概等15mins先有人聽,話可以留言都繼續等
係比其他銀行耐啲


大宅

積分: 2078


3#
發表於 18-11-22 22:00 |只看該作者

回覆樓主:

係好難打架,我之前打去會開住speaker, 等隻手冇咁攰


伯爵府

積分: 18673


4#
發表於 18-11-22 23:14 |只看該作者
我前兩日先打過去 好快有人聽
以前都打過 都唔覺太耐咋喎


大宅

積分: 4482


5#
發表於 18-11-23 08:27 |只看該作者
Gi-leung 發表於 18-11-22 23:14
我前兩日先打過去 好快有人聽
以前都打過 都唔覺太耐咋喎

請問你咩時間打去?


大宅

積分: 4482


6#
發表於 18-11-23 08:29 |只看該作者
Jessieyin 發表於 18-11-22 21:48
我尋日同今日都有打去建行,但visa,大概等15mins先有人聽,話可以留言都繼續等
係比其他銀行耐啲:thinking ...

我打過兩次都等了15分鐘,叫我留言,但個系統有問題,bit一聲後,我想講嘢但會有把女人聲講英文,係甘講咩mail box,我按yes意思,又叫我輸入mail box號碼,聽唔明,無留言了


侯爵府

積分: 20916


7#
發表於 18-11-23 08:37 |只看該作者
braveshe 發表於 18-11-22 21:33
寫話廿四小時客戶服務熱線:31795568
我試過喺夜晚11點幾和九點幾,同早上九點幾打去都無人聽。我去官方網 ...

你有戶口嗎?有經理卡片?之前去開戶口(普通戶口、不是大客)個經理比卡片話以後可以直接打電話去的
成功的人放眼於機會,失敗的人放眼於障礙。 生命長短我無法控制,但內容就可以由我發揮!


大宅

積分: 4482


8#
發表於 18-11-23 09:22 |只看該作者
SaBB 發表於 18-11-23 08:37
你有戶口嗎?有經理卡片?之前去開戶口(普通戶口、不是大客)個經理比卡片話以後可以直接打電話去的
...

無,只有信用卡


侯爵府

積分: 24795


9#
發表於 18-11-23 09:45 |只看該作者
Jessieyin 發表於 18-11-22 21:48
我尋日同今日都有打去建行,但visa,大概等15mins先有人聽,話可以留言都繼續等
係比其他銀行耐啲:thinking ...
係, 之前好快有人聽架.


伯爵府

積分: 18673


10#
發表於 18-11-23 10:02 |只看該作者
braveshe 發表於 18-11-23 08:27
請問你咩時間打去?

lunchtime後


大宅

積分: 4482


11#
發表於 18-11-23 23:43 |只看該作者
bero 發表於 18-11-23 09:45
係, 之前好快有人聽架.

我申請卡無耐之前都快聽的


大宅

積分: 4482


12#
發表於 18-11-24 14:01 |只看該作者
Gi-leung 發表於 18-11-23 10:02
lunchtime後

今日星期六我兩點打去,都未有人聽
你係平日lunch後打?


寶石宮

積分: 340813

2024年龍年勳章


13#
發表於 18-11-24 14:03 |只看該作者

回覆樓主:


幸福可以好簡單


大宅

積分: 4482


14#
發表於 18-11-24 14:09 |只看該作者
braveshe 發表於 18-11-24 14:01
今日星期六我兩點打去,都未有人聽
你係平日lunch後打?

我堅持繼續等,等了10分鐘,突然長響聲,跟著無聲,我等下去,終於有人聽了⋯⋯


大宅

積分: 1312


15#
發表於 18-11-24 20:33 |只看該作者

回覆樓主:

唔覺,次次都好快喎。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo