自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 14803

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


1#
發表於 18-11-24 12:31 |只看該作者
點解咁大分別!香港是否改善一下。


珍珠宮

積分: 33374


2#
發表於 18-11-24 12:39 |只看該作者

回覆樓主

香港如果僱主唔放人投票有無得告?我知台灣係可以告,同埋人地投票真係大事,做勢晚會都閒閒地幾萬人參加


瑪瑙宮

積分: 143981

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


3#
發表於 18-11-24 13:32 |只看該作者
AGa1111 發表於 18-11-24 12:39
香港如果僱主唔放人投票有無得告?我知台灣係可以告,同埋人地投票真係大事,做勢晚會都閒閒地幾萬人參加
...

昨晚睇新聞,係二十萬人參加,好誇張


琥珀宮

積分: 191267

馬年勳章


4#
發表於 18-11-24 14:31 |只看該作者
AGa1111 發表於 18-11-24 12:39
香港如果僱主唔放人投票有無得告?我知台灣係可以告,同埋人地投票真係大事,做勢晚會都閒閒地幾萬人參加
...

台灣人就算係外地都會特登搭飛機返去投票,香港投票率長期低迷,如果仲縮短時間,投票率肯定再創新低

點評

wcpcelia    發表於 18-11-24 18:16


珍珠宮

積分: 38444


5#
發表於 18-11-24 14:32 |只看該作者
fatgarden 發表於 18-11-24 12:31
點解咁大分別!香港是否改善一下。

香港要改善D乜嘢呀?你意思係香港要縮短投票時間為8小時?
希望一家人每日開開心心返工(返學)去, 平平安安放工(放學)來!
全世界可以睇小佢,但佢亞媽我一定唔可以!
以平常心對待無常事~~~試問有多少人能做到呢!?


子爵府

積分: 14803

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


6#
發表於 18-11-24 14:36 |只看該作者
kikiboy 發表於 18-11-24 14:32
香港要改善D乜嘢呀?你意思係香港要縮短投票時間為8小時?

8小時太少但15小時太多,閣下應為不變好過變!?


大宅

積分: 3357


7#
發表於 18-11-24 14:48 |只看該作者
咁應該係台灣改善下喎,得咁少時間俾人投票


珍珠宮

積分: 33374


8#
發表於 18-11-24 14:56 |只看該作者
mickeyeva 發表於 18-11-24 13:32
昨晚睇新聞,係二十萬人參加,好誇張

係呀!政治環境不同,無咩好比較,大黨有二十萬人,少數派別甚至無黨派都有幾萬。
昨晚我睇左韓國瑜造勢大會一整晚,真係好震撼


珍珠宮

積分: 33374


9#
發表於 18-11-24 14:58 |只看該作者
史迪媽 發表於 18-11-24 14:48
咁應該係台灣改善下喎,得咁少時間俾人投票

而家台灣人鬧緊啦,今年加埋十幾個議題公投,排成個鐘都未搞掂


珍珠宮

積分: 41135


10#
發表於 18-11-24 15:15 |只看該作者
fatgarden 發表於 18-11-24 14:36
8小時太少但15小時太多,閣下應為不變好過變!?

人地問你要變啲咩姐
你只係一個字變
又無方向

點討論呢


男爵府

積分: 9397


11#
發表於 18-11-24 15:36 |只看該作者
終極熊貓 發表於 18-11-24 15:15
人地問你要變啲咩姐
你只係一個字變
又無方向

比較緊時間,當然係時間變啦,15小時的確太長,10-12小時已足夠,有心投票一定抽到時間,冇心就點遷就都會投訴


公爵府

積分: 29287


12#
發表於 18-11-24 16:14 |只看該作者
我贊成縮短少少,其實12 hr 已好夠。始終hk 交通方便,票站一般距離屋企唔遠。


子爵府

積分: 12040

虎到金來勳章


13#
發表於 18-11-24 16:19 |只看該作者

回覆樓主:

news話有人投到最後一張票後死左


男爵府

積分: 6332


14#
發表於 18-11-24 16:24 |只看該作者
AGa1111 發表於 18-11-24 14:56
係呀!政治環境不同,無咩好比較,大黨有二十萬人,少數派別甚至無黨派都有幾萬。
昨晚我睇左韓國瑜造勢大 ...

陳其邁仲多人過韓


子爵府

積分: 14803

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


15#
發表於 18-11-24 16:37 |只看該作者
kk2009 發表於 18-11-24 15:36
比較緊時間,當然係時間變啦,15小時的確太長,10-12小時已足夠,有心投票一定抽到時間,冇心就點遷就都會 ...



珍珠宮

積分: 33374


16#
發表於 18-11-24 16:38 |只看該作者
禁上發言 發表於 18-11-24 16:24
陳其邁仲多人過韓

多唔多人唔知啦,數字都係估計,但2者氣氛差太遠,陳果個似大型哭喪會


象牙宮

積分: 227934

2024年龍年勳章


17#
發表於 18-11-24 16:53 |只看該作者
AGa1111 發表於 18-11-24 14:58
而家台灣人鬧緊啦,今年加埋十幾個議題公投,排成個鐘都未搞掂

頭先睇新聞,除咗投票選人,仲有10項公投議題,有幾條關於同性婚姻、家庭……


象牙宮

積分: 227934

2024年龍年勳章


18#
發表於 18-11-24 16:55 |只看該作者
kk2009 發表於 18-11-24 15:36
比較緊時間,當然係時間變啦,15小時的確太長,10-12小時已足夠,有心投票一定抽到時間,冇心就點遷就都會 ...

15小時太長?why? 投親票,入去3~5分鐘攪掂,好快趣。


珍珠宮

積分: 38085


19#
發表於 18-11-24 16:57 |只看該作者
Sumyeema1 發表於 18-11-24 16:53
頭先睇新聞,除咗投票選人,仲有10項公投議題,有幾條關於同性婚姻、家庭……
...
咁多議題一次過要投, 延長票站時間會更好


象牙宮

積分: 227934

2024年龍年勳章


20#
發表於 18-11-24 16:59 |只看該作者
史迪媽 發表於 18-11-24 14:48
咁應該係台灣改善下喎,得咁少時間俾人投票

咪係,我睇新聞,果十項公投議案,條條都係長問題,睇題目都花好多時間……
1543049981456.JPEG
1543049981907.JPEG
1543049982305.JPEG

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo