論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1615

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1#
發表於 09-4-20 02:07 |只看該作者
印印的合約於16.5.2007 簽, 而visa 到4.6.2009. 她和agent都說完約日期應該計visa 日期, 完約不續約話, 應該以visa 日期, 即4.6.2009計前30日, 或前14日(如雙方同意)作為last day. 我曾打去勞工署問, 話last day 應該跟合約上的日期. 本人想了解是否以visa day 去計last day. 請大家幫忙,謝謝.
bb Kelvin 係12月12日出世!!!

Kelvin Lai's Blog!!! Welcome!!!


伯爵府

積分: 16148


2#
發表於 09-4-20 08:38 |只看該作者
My agent also said 完約日期應該計visa expired 日期 because this is the day she can't work in HK anymore. I think it makes sense.


子爵府

積分: 10484


3#
發表於 09-4-20 09:26 |只看該作者
請問是指contract verified date嗎?


珍珠宮

積分: 47855

好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


4#
發表於 09-4-20 11:13 |只看該作者
你個 case...完約日系 4.6.2009...不過我吾明你 lee 句
~ 即4.6.2009計前30日 ( 點解要計前 30 日 ??? ), 或前14日(如雙方同意)作為last day ~ 點解

如果雙方同意提早完約...都無問題...只不過系工人逗留系香港嘅時間 = 做到最後 1 日 + 14 日


原帖由 crystal121 於 09-4-20 02:07 發表
印印的合約於16.5.2007 簽, 而visa 到4.6.2009. 她和agent都說完約日期應該計visa 日期, 完約不續約話, 應該以visa 日期, 即4.6.2009計前30日, 或前14日(如雙方同意)作為last day. 我曾打去勞工署問, 話last day 應 ...


珍珠宮

積分: 33215


5#
發表於 09-4-20 22:36 |只看該作者
原帖由 crystal121 於 09-4-20 02:07 發表
.我曾打去勞工署問, 話last day 應該跟合約上的日期..


有乜問題呢?
當然係計contract上的日子, 唔係簽嚟做乜?
教仔心得:媽咪容易犯的錯誤
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=951856&extra=&page=1

成日話「讚」可以改正小朋友壞行為,到底點解同點讚?   
http://forum.baby-kingdom.com//v ... page%3D1&page=1


大宅

積分: 1615

好媽媽勳章 醒目開學勳章


6#
發表於 09-4-23 00:59 |只看該作者
多謝大家的意見, 我昨天已經打去入境處問左, 應該以visa date 去計合約完結的日期, 因為工人有14日大假, 故減去大假後, 她會於5月16日為last day. Thanks.
bb Kelvin 係12月12日出世!!!

Kelvin Lai's Blog!!! Welcome!!!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo