在職全職

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 9461


1#
發表於 09-3-17 16:39 |只看該作者
近依1、2年,有冇mami係伊利沙白生過bb呀?

有冇mami可以分享下~~

護士、醫生、助產士、嬸嬸好唔好?
設施ok嗎?
多唔多大6人呀?
支援mama餵母乳ok嗎?

thanks各位呀~~

小少爺係ma mi 既心肝寶貝


複式洋房

積分: 391


2#
發表於 09-3-17 22:20 |只看該作者
Hi,

我2年前係QE生完第一胎, 整體感覺好好:
- 護士、醫生、助產士、嬸嬸好Helpful
- 設施ok嗎? 很好, 因為產房亦是新的
- 多唔多大6人呀?都有, 不過唔可以話多, 我間房有3-4個
- 支援mama餵母乳ok嗎?非常支持, 一生完就有諼士教你點餵, 唔洗擔心, 佢地好nice。

QE另一個好處係佢地既"兒科"好好, TOUCHWOOD BB有咩突發事都冇有怕。


原帖由 clementying 於 09-3-17 16:39 發表
近依1、2年,有冇mami係伊利沙白生過bb呀?

有冇mami可以分享下~~

護士、醫生、助產士、嬸嬸好唔好?
設施ok嗎?
多唔多大6人呀?
支援mama餵母乳ok嗎?

thanks各位呀~~ ...


別墅

積分: 529


3#
發表於 09-3-17 23:48 |只看該作者
我岩岩2008年尾先起QE生完
1)待產房既護士大致上都OK既,尤其有個眼大大超高既姑娘就超好人,成日鼓勵我,又KEEP住同我CHECK度數
助產士我反而覺得一般,可能產房忙勒,成日比我感覺係唔見晒班助產士,唯獨有個女助產士好比心機教我點用力,其餘只係叫你用力啦,大力D啦
生完之後有個好年青既女醫生CHECK BB健康,我覺得呢個幾好幾細心
2)我果日生有獨立產房,先生可以陪產,產房仲會播D音樂等媽媽輕鬆D
3)我第一晚住大房,隔離床幾個都係國內人,第二晚住二等房,隔離床都係國內人,但佢地都OK幾好架,無問題
4)十分支援母乳,一生完有姑娘個別教授母乳技巧,又有堂比你上

如果比我再選,我都會選QE


男爵府

積分: 9461


4#
發表於 09-3-18 10:08 |只看該作者
唔該晒咁多位~~


小少爺係ma mi 既心肝寶貝


男爵府

積分: 6893

畀面勳章


5#
發表於 09-3-18 15:47 |只看該作者
原帖由 cutiyuki 於 09-3-17 23:48 發表
我岩岩2008年尾先起QE生完
1)待產房既護士大致上都OK既,尤其有個眼大大超高既姑娘就超好人,成日鼓勵我,又KEEP住同我CHECK度數
助產士我反而覺得一般,可能產房忙勒,成日比我感覺係唔見晒班助產士,唯獨有個女助產士好 ...


吓...點解二等房隔離床都係國內人o既??佢老公係公務員??


別墅

積分: 529


6#
發表於 09-3-18 22:32 |只看該作者
係呀,個女仔好細個啫,得果廿幾歲,佢老公係務員黎架~~
不過聽返個女仔講返,d 姑娘同醫生對佢態度就勁差


原帖由 CBabeY 於 09-3-18 15:47 發表


吓...點解二等房隔離床都係國內人o既??佢老公係公務員??


男爵府

積分: 6097


7#
發表於 09-3-20 17:27 |只看該作者
我06 年在qe 生,當時正值高峄期,但我就好好,
(1) 我果日生有獨立產房
2)十分支援母乳,一生完有姑娘個別教授母乳技巧,又有堂比你上

今年我有左細b, 預產期09 ,7月,去左qe檢查左兩次,感覺好差.
1. 個醫生同我講,叫我同時要去私家檢查,"你明白啦!,而家好多人都用緊我地d服務,好多檢查都未必book 到"終於結構因book 唔到,所以唔做.
2. 上一胎我有b鏈球菌,生時呀b同我都要打生素(touch wood呀b無感染),咁我問個醫生,今胎會唔會check,同埋生時會唔會要打生素,佢話唔會,但我問個私家醫生,一定check 同在生產前打生素.


複式洋房

積分: 320


8#
發表於 09-3-20 21:28 |只看該作者
咦, 我都係聽到護士咁講播, 所以我除左book QE 仲去私家添. 我係09年9月嘅.

咁, 到底好唔好去QE 生呢?

你地話生仔時, 個醫生會係新手定係老手呢? 呢樣好重要架.

原帖由 dindin123 於 09-3-20 17:27 發表
我06 年在qe 生,當時正值高峄期,但我就好好,
(1) 我果日生有獨立產房
2)十分支援母乳,一生完有姑娘個別教授母乳技巧,又有堂比你上

今年我有左細b, 預產期09 ,7月,去左qe檢查左兩次,感覺好差.
1. 個醫生同我講,叫我 ...


伯爵府

積分: 16931


9#
發表於 09-3-23 15:09 |只看該作者
原帖由 edithwongys 於 09-3-20 21:28 發表
咦, 我都係聽到護士咁講播, 所以我除左book QE 仲去私家添. 我係09年9月嘅.

咁, 到底好唔好去QE 生呢?

你地話生仔時, 個醫生會係新手定係老手呢? 呢樣好重要架.

...

生時唔係醫生而係助產士幫你架. 可能要到聯針時先有醫生架.


大宅

積分: 1969

好媽媽勳章 醒目開學勳章


10#
發表於 09-4-18 17:51 |只看該作者
我嘅可怕經驗,我勸你轉廣華....


大宅

積分: 3088


11#
發表於 09-4-20 11:19 |只看該作者
我都係09年7月預產期呀, 我係QE睇左兩次, 就被轉去健康院啦, 我仲要係第一胎呀, 我覺得係QE覆診時, 醫生好求其喎, 咁樣令我覺得係QE生係咪真係 OK 呢 ?


大宅

積分: 2021


12#
發表於 09-4-20 21:33 |只看該作者
我2月生完
護士、醫生、助產士、嬸嬸好唔好?
非常好,除左E2病房夜更有個姑娘叫Rebecca會叫外賣同吹水非常大聲,瞓護士站對出既床位係瞓唔到既

設施ok嗎?
我開刀生,手術室設備好好,不過產前房同產後房差d,我老公唔係公務員,所以只住大房,一間大房住左3x人,夜晚d bb會嘈到你冇得瞓,加上精神緊張,會覺得係自己個bb喊,起身睇下自己個bb原來唔係自己個b喊,我住左5日,幾想快d返屋企呀!!

多唔多大6人呀?
都有,不過唔多,我嗰時返而阿差多過大陸人

支援mama餵母乳ok嗎?
非常支持,佢地會教你點餵,一星期仲有2次人奶班同沖涼班比你上


男爵府

積分: 8001


13#
發表於 09-4-21 11:24 |只看該作者
我都係0710生完BB ,
QE產檢好似好求其咁 , 不過我每個月都會係私家check的, 所以冇咩問題。

待產 , 我覺得就好OK , 護士都好nice同細心。

生產 : 自己獨立房生 , 老公可以陪產 , 設備都好完善 , 早上打無痛個醫生好專業 , touchwood呢年半都冇後遺症 , 直得一讚 !助產姑娘就一般 , 淨係會叫出力 , 出力...好似崔你生咁 , 可能壓力大 , 可體諒的 , 因為真係好多人 , 聯針都係助產姑娘做的。

生完上病房 : 大房 , 好嘈 , 大陸人都有 ,夜間有1位姑娘講野真係好大聲 , 同埋D BB好似交響樂咁 , 最好就休息多D , 早D出院返屋企坐月休息。

支援mama母乳 , D姑娘都好支持 , 好細心 , 仲有人奶班同沖涼班。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo