興趣嗜好

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2295


1#
發表於 09-9-23 18:03 |只看該作者
家種左一棵木瓜樹,出左好多瓜仔,好耐都唔大~!! 想問下其實係咪唔要生得底果d瓜(擇甩d瓜仔&葉),淨係留番樹頂嗰d架??有無人可以教下我點做~thanks:


男爵府

積分: 7504

畀面勳章


2#
發表於 09-9-24 12:23 |只看該作者
你有冇落肥,植物要開花結果要加d鉀肥,果果才會長大的,之前我種了好耐的鳳仙花沒有花蕾,我用海草浸水淋花,現在巳經開花了.


伯爵府

積分: 17948


3#
發表於 09-9-29 23:50 |只看該作者
你株木瓜種左幾奈呀.
D木瓜由開始結果到熟要4,5个月嫁,
同木瓜要好多水份,同果肥.
千其吾好整左D葉佢,會吾結果嫁,
自然黃既就無問題.
呀媽舊年種既木瓜樹.


到而家種左成2年都重食緊佢D木瓜呀.

[ 本帖最後由 anson2007 於 09-9-29 23:51 編輯 ]


伯爵府

積分: 17948


4#
發表於 09-9-29 23:55 |只看該作者
同要睇你要咩木瓜種呀,
用D細細个既夏威夷木爪仔
同成2,3斤重一個大木瓜都好大分別嫁.
D木瓜仔係吾会點大嫁,
一路長到熟為止,
最好有相睇啦.


別墅

積分: 625


5#
發表於 09-10-2 14:25 |只看該作者
你係地種定盆種架, 如果盆種最好去弱留強
[url]http://hk.myblog.yahoo.com/yuwaiman814[url]


子爵府

積分: 10777


6#
發表於 09-10-5 23:32 |只看該作者
老人家話千奇唔好在家裹種木瓜, 竹 或 蕉等植物, 容易招惹污租野. 信不信由你.


大宅

積分: 4112


7#
發表於 09-10-9 16:37 |只看該作者
原帖由 sorfn89 於 09-10-5 23:32 發表
老人家話千奇唔好在家裹種木瓜, 竹 或 蕉等植物, 容易招惹污租野. 信不信由你.

蕉就聽過,但木瓜, 竹就未聽過喎!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo