親子旅遊

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1944


1#
發表於 18-12-30 15:20 |只看該作者
本帖最後由 kk加菲 於 19-1-16 16:45 編輯

Del


子爵府

積分: 14983


2#
發表於 18-12-30 19:13 |只看該作者


你平時喺香港點樣出去行街shopping食飯
用返嗰個選擇咪得囉


大宅

積分: 1944


3#
發表於 18-12-30 22:02 |只看該作者
manu4211963 發表於 18-12-30 19:13
你平時喺香港點樣出去行街shopping食飯
用返嗰個選擇咪得囉

因為平時出街係用1.哥哥自己行,
出全日去樂園果d就用2.妹妹訓得舒服d,但哥哥行得耐就扭坐
3.要問朋友借
另外(2,3上機寄倉唔知得唔得)
第一次帶佢地去旅行,謝謝


子爵府

積分: 14983


4#
發表於 18-12-30 22:59 |只看該作者
本帖最後由 manu4211963 於 18-12-30 23:00 編輯

我嘅經驗係
3,4歲嘅小朋友 去完街夜晚返屋企
如果瞓著咗
淨係喺屋苑 入口 行到去搭電梯
你都想死

BB車你度咗個size 想穩陣啲嘅
咪打電話去 航空公司 cs問清楚
寄倉有冇問題

點評

wcpcelia    發表於 18-12-31 10:37


瑪瑙宮

積分: 141888

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


5#
發表於 18-12-31 10:19 |只看該作者
俾我會帶前後雙人車, 揹住真係幾辛苦
同埋大果個見細有得坐車, 又話要坐就煩


珍珠宮

積分: 40517


6#
發表於 18-12-31 17:18 |只看該作者
1,再去當地商場/樂園租bb車,攰就搵間cafe坐/訓


水晶宮

積分: 64108


7#
發表於 19-1-2 10:10 |只看該作者
kk加菲 發表於 18-12-30 15:20
3月份帶2個小朋友去大阪玩,唸住帶一架車,但大果個驚行得耐或眼訓
大 3y4m
小 1y8m

帶兩架細,一人推一架


珍珠宮

積分: 44557


8#
發表於 19-1-2 10:43 |只看該作者
孖車


侯爵府

積分: 22202

馬年勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 19-1-2 10:55 |只看該作者
本帖最後由 wmkcnw 於 19-1-2 10:57 編輯
kk加菲 發表於 18-12-30 15:20
3月份帶2個小朋友去大阪玩,唸住帶一架車,但大果個驚行得耐或眼訓
大 3y4m
小 1y8m

你大約行程如何安排?
如果自駕, 就帶孖車。
如果搭鐵路, 就一架細車揹帶。
去樂園可以借bb車


瑪瑙宮

積分: 141888

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


10#
發表於 19-1-2 12:50 |只看該作者
cherrieloy 發表於 19-1-2 10:10
帶兩架細,一人推一架
咁行李好難推


水晶宮

積分: 64108


11#
發表於 19-1-2 12:51 |只看該作者
Pollyowen 發表於 19-1-2 12:50
咁行李好難推

一手推車一手拉行李,有幾難?


大宅

積分: 2701


12#
發表於 19-1-2 16:23 |只看該作者
P3去旅行堅累 太重 我會簡細車+hipseat


瑪瑙宮

積分: 141888

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


13#
發表於 19-1-2 16:27 |只看該作者
ricci0917 發表於 19-1-2 16:23
P3去旅行堅累 太重 我會簡細車+hipseat
P3推斜路直頭想棄車


瑪瑙宮

積分: 141888

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


14#
發表於 19-1-2 16:28 |只看該作者
cherrieloy 發表於 19-1-2 12:51
一手推車一手拉行李,有幾難?
我諗要睇條路易唔易行, 同架BB車要單手推到又輕先得


複式洋房

積分: 384


15#
發表於 19-1-2 22:33 |只看該作者
我的小朋友也差不多大,我會帶1. Pockit 加一架淘寶平bb 士的車,一人推一個,因為孖車太重不可以搬樓梯,因為日本有時都要搬幾級的。及電梯比較細,可能不太夠位上落。另外,pockit也可以摺起掛在另一bb 車上。

但搬行李方面,盡量住方便的酒店或用行李搬運服務,我由酒店寄行李到機場取,只是$100多元一件,又可以輕鬆去完outlet才到機場。


複式洋房

積分: 384


16#
發表於 19-1-2 22:35 |只看該作者
Sukiting1001 發表於 19-1-2 22:33
我的小朋友也差不多大,我會帶1. Pockit 加一架淘寶平bb 士的車,一人推一個,因為孖車太重不可以搬樓梯, ...

淘寶b 車平,用完一個trip 冇手拎也可以扔。(emoji)


大宅

積分: 1944


17#
發表於 19-1-3 06:47 |只看該作者

回覆樓主

多謝大家解答,我唸我會用pockit加揹帶,哥哥行到攰先揹妹妹比佢坐下(emoji)帶2架車唔方便,因為唸唸下如果佢地落地又要顧佢又推車仲麻煩


複式洋房

積分: 152


18#
發表於 19-1-6 05:55 |只看該作者
kk加菲 發表於 18-12-30 15:20
3月份帶2個小朋友去大阪玩,唸住帶一架車,但大果個驚行得耐或眼訓
大 3y4m
小 1y8m

我想問你小朋友要買機票嗎?坐飛機有無耳仔痛?


大宅

積分: 1944


19#
發表於 19-1-7 10:08 |只看該作者

回覆樓主

細果個無買,第一次帶佢地去旅行

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo