論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3387


1#
發表於 09-4-20 13:01 |只看該作者
我個仔未夠三歲架, 我媽係屋企(因為佢幫我湊妹妹)睇屋苑閉路電視, 見到工人係大堂同lift (因為只睇到依兩度), 完全無拖我個仔, 任佢跑.......我可以點....

其實佢黎左一個月, 可以講係完全唔得, 已打算炒佢, 但要搵到新工人先, (最快要6月尾).

我知就算叫佢拖, 佢都好似發夢咁唔會做, 咁可以點?


大宅

積分: 1820


2#
發表於 09-4-20 13:10 |只看該作者
原帖由 creamychoy 於 09-4-20 13:01 發表
我個仔未夠三歲架, 我媽係屋企(因為佢幫我湊妹妹)睇屋苑閉路電視, 見到工人係大堂同lift (因為只睇到依兩度), 完全無拖我個仔, 任佢跑.......我可以點....

其實佢黎左一個月, 可以講係完全唔得, 已打算炒佢, 但要搵 ...


佢係海外黎定 HK 老薑 ar, 其實點都要話佢, 我請你返黎湊 b, 一定要個 b 安全, 如果個 b 自己唔比拖, 周圍跑一件事, 如果唔係, 一定要拖實佢.


水晶宮

積分: 58506


3#
發表於 09-4-20 13:19 |只看該作者
一定要拖實, 第一次會提, 再一次就炒...小朋友既安全永遠放係第一位, 其他野做得幾好都無用.


原帖由 creamychoy 於 09-4-20 13:01 發表
我個仔未夠三歲架, 我媽係屋企(因為佢幫我湊妹妹)睇屋苑閉路電視, 見到工人係大堂同lift (因為只睇到依兩度), 完全無拖我個仔, 任佢跑.......我可以點....

其實佢黎左一個月, 可以講係完全唔得, 已打算炒佢, 但要搵 ...


大宅

積分: 1266


4#
發表於 09-4-20 13:27 |只看該作者
雖然你決定左炒, 但係都要叫佢吾好咁樣. 你話係D街坊見到話你聽, 咁佢就要無時無刻都檢點D, 因為吾知邊個講. 如果你話佢知係cctv睇到, 佢就只會係等lift既時候依你指示做. 另外亦都要教小朋友要拖實姐姐.


伯爵府

積分: 15132

好媽媽勳章 醒目開學勳章


5#
發表於 09-4-20 13:34 |只看該作者
原帖由 creamychoy 於 09-4-20 13:01 發表
我個仔未夠三歲架, 我媽係屋企(因為佢幫我湊妹妹)睇屋苑閉路電視, 見到工人係大堂同lift (因為只睇到依兩度), 完全無拖我個仔, 任佢跑.......我可以點....

其實佢黎左一個月, 可以講係完全唔得, 已打算炒佢, 但要搵 ...


知唔知係街又係咪咁呢..

會唔會佢覺得係大堂就ok唔洗拖實呢
我係大堂同係lift都冇拖實仔仔(2yrs)架
人多先會拖住佢囉


子爵府

積分: 10867


6#
發表於 09-4-20 13:58 |只看該作者
原帖由 siusum 於 09-4-20 13:34 發表
知唔知係街又係咪咁呢..

會唔會佢覺得係大堂就ok唔洗拖實呢
我係大堂同係lift都冇拖實仔仔(2yrs)架
人多先會拖住佢囉


我自己都係入咗大堂就唔拖個仔;但係,我唔會俾佢跑來跑去。

要工人拖住個仔, 首先都要個仔明白, 每次出街, 一定要拖工人。話佢知如果佢唔拖工人, 以後媽咪唔係到就 唔會俾工人帶佢去街 —— 但係講得出, 要做得到。 話俾小朋友知, 你會問工人去證實。我眼見好多小主人,係唔俾工人拖。工人強行拖佢, 佢就發脾氣打人, 又或fing 甩佢隻手跑開, 有時哩個情景係馬路邊, 我都睇到心慌慌!

個仔平日肯拖自己隻手, 好乖好聽話, 但都未必聽工人話架! 僱主都要幫下手, 等小朋友乖乖聽話, 如唔唔係, 工人都好難做。

[ 本帖最後由 jk67jk 於 09-4-20 13:59 編輯 ]
「多元社區,和諧並存;你我出手,聾健共融 」


大宅

積分: 1007


7#
發表於 09-4-20 16:40 |只看該作者
咁如果見到仔仔同學的工人姐姐, 接放學時冇拖住仔仔的同學仔. 任佢跑, 仲跑到離個姐姐好遠, 個姐姐都冇去追佢, 任佢跑. 下次你見到同學仔的父母好唔好同佢講下? 平時我阿囝係坐校車. 有一次學校有活動冇校車坐, 我咪去接阿仔見到咁情況. 黎緊學校出去參觀,我可能會見到同學仔的父母. 唔知好唔好同佢講下? 會唔會好多事?


子爵府

積分: 10867


8#
發表於 09-4-20 17:25 |只看該作者
原帖由 yumiwan 於 09-4-20 16:40 發表
咁如果見到仔仔同學的工人姐姐, 接放學時冇拖住仔仔的同學仔. 任佢跑, 仲跑到離個姐姐好遠, 個姐姐都冇去追佢, 任佢跑. 下次你見到同學仔的父母好唔好同佢講下? 平時我阿囝係坐校車. 有一次學校有活動冇校車坐, 我咪 ...


平常心傾吓計咁提起哩件事囉! 唔好用投訴 / 打小報告的口吻。 因為, 可能對方家長唔覺有問題, 你就會好多事。 但係﹐始終大家守望相助, 見到乜都報告吓, 大家都有好處。
「多元社區,和諧並存;你我出手,聾健共融 」


大宅

積分: 1266


9#
發表於 09-4-20 23:31 |只看該作者
為左小朋友, 都要講. 雖然最終可能人地阿媽覺得你多事, 但係吾講點都吾安落. 要講要講.


公爵府

積分: 25507


10#
發表於 09-4-20 23:37 |只看該作者
你炒得幾多個呢? 10個工人,有8個都係由得小朋友周圍跑的,有d係掛住同同鄉傾偈/講電話/sms,有d就真係小朋友唔乖,點拖都拖唔到.


大宅

積分: 2815


11#
發表於 09-4-21 08:12 |只看該作者
真係見過唔少工人任由少主周街跑, 尤其等校車時; 工人有工人聚埋傾計, 小朋友有小朋友在路邊亂跑.........唉!只好教育好小朋友安全意識吧! 多年前,試過一次校巴到了,其中一個工人忽然走來問我知不知她的少主跑了去邊? 另外,想提醒一些靠工人接送小朋友的媽咪:本月初,我駕住車由伯爵街右轉太子道西, 彎位有個路口, 一位工人和一個約八歲的學生 (瑪利諾小學), 工人無拖住少主,兩個掛住追巴士好心急,完全無望就衝出馬路; 我即掣停車, 那少主就在我車前正中呎半距離.......差點車親少主,好危險呀! 工人只是呆了.我真想問那小朋友取其媽媽的電話號碼,告訴她媽.....可惜,後面的車砵我,吹我行.............


大宅

積分: 1007


12#
發表於 09-4-21 10:47 |只看該作者
所以我有工人都唔敢俾佢接送. 寧願俾幾佰蚊坐校車返放學. 費事日日提心吊胆.
下次見到同學仔家長. 有機會傾下.


大宅

積分: 1927


13#
發表於 09-4-22 23:58 |只看該作者
我個姐姐又係咁,唔拖住小朋友。
話一次,就乖啲....... 過了一排....又係咁......
自己個仔又naughty又唔爭氣,叫佢要拖住姐姐。
He is as same as the maid --- 話一次,就乖啲....... 過了一排....又係咁......


大宅

積分: 2815


14#
發表於 09-4-23 08:24 |只看該作者
坐校車係安全的. 但問題在於工人完全無安全意識和常識就令人擔心............在路上,電梯,升降機..等,佢地一樣任少主四圍亂跑mouth: .
原帖由 yumiwan 於 09-4-21 10:47 發表
所以我有工人都唔敢俾佢接送. 寧願俾幾佰蚊坐校車返放學. 費事日日提心吊胆.
下次見到同學仔家長. 有機會傾下.


大宅

積分: 1007


15#
發表於 09-4-23 09:26 |只看該作者
咁起碼唔使過馬路俾車車親, 同埋校車姨姨見到有問題會向我打小報告.
原帖由 qqqqqq 於 09-4-23 08:24 發表
坐校車係安全的. 但問題在於工人完全無安全意識和常識就令人擔心............在路上,電梯,升降機..等,佢地一樣任少主四圍亂跑mouth:mouth:" /> .

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo