立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
複式洋房
積分: 134
水晶宮
積分: 59202
kiki28 發表於 19-2-7 08:10 大韓在航廈1登機,在明洞乘幾號機埸巴士到航廈1? 機場巴士是否去完航廈2再到航廈1? ...
積分: 67993
子爵府
積分: 14354
MissMaMa 發表於 19-2-7 08:20 你確定係 Terminal 1 登機?大韓在Terminal 2喎!
威大嬸 發表於 19-2-7 08:53 聖誕坐大韓在仁川T2
kiki28 發表於 19-2-7 09:03 係T2,機場巴士是否先到T1再到T2
大宅
積分: 1940
Parkij 發表於 19-2-7 09:18 係 T2先再到T1
kiki28 發表於 19-2-7 09:59 有點混淆,T1定T2係縂站
Parkij 發表於 19-2-7 11:10 T2係總站
積分: 64344
男爵府
積分: 6857
PCCW2319 發表於 19-2-7 08:37 大韓係T2喎。 我自己揀搭機鐵預早托運行李, 再自由自在shopping, 夠鐘就去搭機鐵。 唔怕塞車及又可以用特別安檢通道過關。
fatfat-hippo 發表於 19-2-10 14:19 我搵唔到呀, 請問"特別安檢通道"係點樣 我喺首爾站過左海關架啦, 但去到機場, 因為搵唔到"特別 ...
PCCW2319 發表於 19-2-10 14:49 所謂特別通道都係過一般安檢程序。 只不過嗰條通道係比機組人員或特別人士過關, 比較少人, 會快d。 但都係要做一般安檢/過關程序。 你係首爾安檢站蓋章後, 有無係counter見到有單張/卡紙, 有特別通道照片。
寶石宮
積分: 257473
fatfat-hippo 發表於 19-2-10 15:27 唔覺, 而且首爾安檢站宜家係無蓋章, 正確係入境已無蓋章, 只有一張叫"Entry Confirmation" 嘅紙, 仁川出境 ...
PCCW2319 發表於 19-2-10 20:21 你係首爾站航空公司counter check in及托運行李後,.有無入過去藍色嗰間房蓋章? ...
fatfat-hippo 發表於 19-2-10 21:03 有入房, 但passport已無章蓋, 剛8號回港
PCCW2319 發表於 19-2-13 15:54 應該係機票上蓋章。房裡面有張卡(照片2B), 指示可以係特別通道安檢。
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy