自由講場

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   18


禁止訪問

積分: 1793


1#
發表於 19-1-28 11:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 43754

2024年龍年勳章 牛年勳章


2#
發表於 19-1-28 11:11 |只看該作者
做運動幫倒你


子爵府

積分: 11290

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


3#
發表於 19-1-28 11:27 |只看該作者

回覆樓主:

我個人覺得35歲後好有感覺人老了

點評

sonet    發表於 19-1-29 09:34
wcpcelia    發表於 19-1-28 19:28


禁止訪問

積分: 60891


4#
發表於 19-1-28 11:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 859


5#
發表於 19-1-28 11:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 25047


6#
發表於 19-1-28 11:39 |只看該作者
以前唔會點頭痛肚痛周身痛,過咗35歲,間中就會頭痛,痛到一定要食止痛葯先OK,病又好多日先好,無後生時復原咁快。人老就係老,要面對。

點評

sonet    發表於 19-1-29 09:34
8-)


禁止訪問

積分: 143053

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


7#
發表於 19-1-28 11:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1793


8#
發表於 19-1-28 15:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1793


9#
發表於 19-1-28 15:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1793


10#
發表於 19-1-28 15:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1598


11#
發表於 19-1-28 15:36 |只看該作者
Misscb 發表於 19-1-28 11:06
早兩年唔化妝都仲敢出街...
上年仲覺得自己仲未老...
但今日照鏡見到以前白滑既果d位開始有少少雀斑皺紋

皮膚反而越大越爆痘,近幾個月爆到七彩,唔知係咪荷爾蒙開始有變化

想搵d 可以令皮膚狀態穩定嘅護膚品


男爵府

積分: 8330

熱血勳章


12#
發表於 19-1-28 15:45 |只看該作者
回覆 Misscb 的帖子

近呢1、2年,睇d好細既字都要除低個眼鏡黎睇。唔認老都唔得。

點評

sonet    發表於 19-1-29 09:37


公爵府

積分: 25047


13#
發表於 19-1-28 15:50 |只看該作者
重有一樣野好顯老, 我好似我媽咁,拎住張紙,拉遠先睇到上邊D字

點評

sonet    發表於 19-1-29 09:38
newcook    發表於 19-1-28 18:04
8-)


瑪瑙宮

積分: 138566

馬年勳章


14#
發表於 19-1-28 15:54 |只看該作者
Misscb 發表於 19-1-28 11:06
早兩年唔化妝都仲敢出街...
上年仲覺得自己仲未老...
但今日照鏡見到以前白滑既果d位開始有少少雀斑皺紋

做運動, 拉筋。
老, 我反而覺得係心態。
心態老的人, 睇落就真係老。
心境年青, 有活力, 睇落都後生d

點評

ecling    發表於 19-1-29 14:26


瑪瑙宮

積分: 138566

馬年勳章


15#
發表於 19-1-28 15:56 |只看該作者
cathy-tse 發表於 19-1-28 11:44
呢個世界好公平

每人都係得24小時

I like優雅地老去
雖然我難d, 幾難優雅


瑪瑙宮

積分: 138566

馬年勳章


16#
發表於 19-1-28 15:59 |只看該作者
二小姐 發表於 19-1-28 11:39
以前唔會點頭痛肚痛周身痛,過咗35歲,間中就會頭痛,痛到一定要食止痛葯先OK,病又好多日先好,無後生時復 ...

有無做運動? 呢點好重要


伯爵府

積分: 19895


17#
發表於 19-1-28 16:03 |只看該作者

回覆樓主:

以前唔明點解老人會成身藥油未
而家明晒
自己都要用

點評

sonet    發表於 19-1-29 09:38


珊瑚宮

積分: 100270

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章


18#
發表於 19-1-28 16:05 |只看該作者
cbeyond 發表於 19-1-28 15:54
做運動, 拉筋。
老, 我反而覺得係心態。
心態老的人, 睇落就真係老。

同意,點懶都要做少少拉筋,運動


琥珀宮

積分: 169645


19#
發表於 19-1-28 16:15 |只看該作者
cinda72. 發表於 19-1-28 11:29
我好想返35歲
35歲仲有排都未老

我回想自己35歲時,仲幾好樣,好見得人下!

而家


水晶宮

積分: 62886


20#
發表於 19-1-28 16:18 |只看該作者

回覆樓主:

我都有d啡色斑點,係咪做激光可以去除?

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo