自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   3


子爵府

積分: 12076


1#
發表於 19-1-30 10:50 |只看該作者
請問有冇JM 用開水牙線, 邊隻好用?
P 記果隻是否要最貴的那款?
爬過一些文話其他款要不停加水...
(唔知可否在自由舖, 見諒)


珊瑚宮

積分: 116590

虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章


2#
發表於 19-1-30 11:04 |只看該作者

回覆樓主:

手提款,得兩隻大牌子

樂聲,連續噴水,一般要裝4-5次水
飛利蒲,續次出,水加氣,用水少,但水箱更細,所以都係要裝4-5次

飛記技術要求高,所以貴7-8百,淘寶唔多見有仿貨,樂聲就大把


子爵府

積分: 12076


3#
發表於 19-1-30 11:10 |只看該作者
本帖最後由 CrazyCatB 於 19-1-30 11:12 編輯

回覆 oceandeepsea 的帖子

Thanks for your reply.
用一次要裝4-5次水??是否適合每天用?




珊瑚宮

積分: 116590

虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章


4#
發表於 19-1-30 11:41 |只看該作者
CrazyCatB 發表於 19-1-30 11:10
回覆 oceandeepsea 的帖子

Thanks for your reply.

係每日用,裝次多次視乎口腔清潔度


瑪瑙宮

積分: 133368


5#
發表於 19-1-30 11:49 |只看該作者
CrazyCatB 發表於 19-1-30 10:50
請問有冇JM 用開水牙線, 邊隻好用?
P 記果隻是否要最貴的那款?
爬過一些文話其他款要不停加水...

H2O Floss


公爵府

積分: 25885

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 環保接龍勳章


6#
發表於 19-1-30 11:49 |只看該作者
用緊P記, 最平嗰款.
加1次水, 用1次.


男爵府

積分: 5553


7#
發表於 19-1-30 12:13 |只看該作者
本帖最後由 halthepooh 於 19-1-30 12:15 編輯
CrazyCatB 發表於 19-1-30 10:50
請問有冇JM 用開水牙線, 邊隻好用?
P 記果隻是否要最貴的那款?
爬過一些文話其他款要不停加水...

我兩隻都有用,第一次買覺得飛仔靚好多,點知隔一兩個月唔郁,攞去保養話塞咗叫我唔好裝咁滿喎。唔好裝咁滿水???

咁咪唔裝咁滿囉,點知用多個幾月又塞,把鬼火掉鬼咗,因為保養人話自己拆唔到一定要攞去,邊得閒隔一排去排保養,又唔係到到有要專登去。
上網睇超多人係咁囉,原來枝嘢唔防水架,水牙線唔防水但裝水,真係痴鬼線。

最後買咗Panasonic,醜啲大枝啲咁,都OK吖。
飛仔係bi~bi~bi~咁逐下噴,Panasonic係bi!!!!!!!!!!!!!!!!!咁噴,咁噴法咪要裝多一兩次囉。


子爵府

積分: 12076


8#
發表於 19-1-30 12:23 |只看該作者
回覆 oceandeepsea 的帖子

Thank you!


子爵府

積分: 12076


9#
發表於 19-1-30 14:17 |只看該作者
回覆 halthepooh 的帖子

多謝你既分享. 我會買P仔試下.


複式洋房

積分: 325


10#
發表於 19-1-30 14:22 |只看該作者
咁水牙線好用定係真牙線好用?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo