婆媳關係

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5595


1#
發表於 19-2-6 21:37 |只看該作者
本帖最後由 afrachung 於 19-2-7 02:36 編輯

Del


男爵府

積分: 8363


2#
發表於 19-2-6 22:50 |只看該作者
可能睇交情瓜,如果比我就唔會執著應唔應該,唔送咪唔送,其實送嚟送去咪仲煩。保持平常心,做個快樂的人。


公爵府

積分: 26519


3#
發表於 19-2-6 22:52 |只看該作者
afrachung 發表於 19-2-6 21:37
姑奶 過年會買 禮盒送畀姑仔既奶奶, 但從來都冇送畀我呀媽,我老公一個家姐一個妹,係咪唔送得俾我媽呀? ...
佢不送禮物俾你父母不是更好嗎? 因為收禮果位又要封返利是俾對方(封少左又會俾人話)我就情願唔收禮好過LO ?


大宅

積分: 2995


4#
發表於 19-2-6 23:36 |只看該作者

回覆樓主:

人地係兩姊妹,感情好唔出奇啦,唔好咁介意


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo