立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 43614
大宅
積分: 2165
寶石宮
積分: 257475
55104035 發表於 19-2-15 10:13 回覆 panda361 的帖子 嗚嗚嗚! 我昨日才回香港.
panda361 發表於 19-2-15 16:13 兩公婆冲了上首爾塔,大雪。
男爵府
積分: 8774
panda361 發表於 19-2-15 09:50
子爵府
積分: 12578
happykk 發表於 19-2-15 21:54 初三平昌落雪,預報首爾會落但最後冇。 今個cny韓國偏暖,可以見到落雪好難得
積分: 1429
積分: 7823
Yenyen28 發表於 19-2-15 22:18 我琴日到平昌,有落雪吖,有時都幾大下,今日都有,不過就有小雪
伯爵府
積分: 15266
abinayams 發表於 19-2-15 23:07 我覚得今年首爾凍呀,我連續三個農曆年在首爾過,去年零下兩三度晚上都有下雪,今年我在首爾10日,負8丶9度 ...
Hei3705 發表於 19-2-15 23:04 今日晨靜木都好大雪
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy