自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 10676


1#
發表於 19-2-12 13:49 |只看該作者
請教如題
因本身無相熟醫生,都係睇bk /朋友嘅介紹,其次就係揀醫院,所以想知邊間好
我見有d jm 話法國醫院瀉水好難飲(似電油/銹水)而浸會有朋友話無問題好似寶礦力
請教瀉水係睇醫生開咩定間醫院提供邊種?

另外有jm 話照前幾日開始低渣飲食,瀉時快清d
請問低渣姐係要食咩? 食左連續2餐粥已經覺得好”guai”

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo