自由講場

跳至

首頁

尾頁
   26


水晶宮

積分: 50467


1#
發表於 19-2-12 10:53 |只看該作者
家人要睇腎科醫生,請問有無推介?應該睇私人還是政府?因有d科政府做得完善過私人。求意見,謝謝


水晶宮

積分: 73350


2#
發表於 19-2-12 10:59 |只看該作者
蘇俊


珊瑚宮

積分: 107220


3#
發表於 19-2-12 11:07 |只看該作者
玛丽私家症陳德茂教授
養和黎嘉能教授(初診1500。覆診1000)
威爾斯私家李錦滔教授

養和易BOOK D

玩具萬歲!


珊瑚宮

積分: 107220


4#
發表於 19-2-12 11:09 |只看該作者
稳定後排番政府。可公私二邊睇

玩具萬歲!


水晶宮

積分: 50467


5#
發表於 19-2-12 11:11 |只看該作者
wcandtt 發表於 19-2-12 10:59
蘇俊

Thanks


水晶宮

積分: 50467


6#
發表於 19-2-12 11:12 |只看該作者
fitfish 發表於 19-2-12 11:07
玛丽私家症陳德茂教授
養和黎嘉能教授(初診1500。覆診1000)
威爾斯私家李錦滔教授

謝謝你。請問瑪麗同威爾斯私家係點約?


水晶宮

積分: 50467


7#
發表於 19-2-12 11:13 |只看該作者
fitfish 發表於 19-2-12 11:09
稳定後排番政府。可公私二邊睇

謝謝你。請問如果睇開私家,政府腎科係點排?


珊瑚宮

積分: 107220


8#
發表於 19-2-12 11:27 |只看該作者
唔好煩我 發表於 19-2-12 11:12
謝謝你。請問瑪麗同威爾斯私家係點約?
瑪丽有個官纲 有私症各科医生名字及电话 要有轉介信才可去
不妨打去问下

威記电話我就吾知

但2間看私症 抽血照野是收私家錢


玩具萬歲!


珊瑚宮

積分: 107220


9#
發表於 19-2-12 11:32 |只看該作者
唔好煩我 發表於 19-2-12 11:13
謝謝你。請問如果睇開私家,政府腎科係點排?
你有任何驗血及照野的報告吗?如有 可以50元政府门診或楼下街坊医生寫纸去你居處医院排專科 排幾耐吾知 亦可能新仔睇

個人意見。如係懷疑重症 私家執正左先


玩具萬歲!


水晶宮

積分: 50467


10#
發表於 19-2-12 11:35 |只看該作者
fitfish 發表於 19-2-12 11:27
瑪丽有個官纲 有私症各科医生名字及电话 要有轉介信才可去
不妨打去问下

好的,我打去問下。瑪麗私家要嘅轉介信,係咪指一般私家醫生轉介信?謝謝你


水晶宮

積分: 50467


11#
發表於 19-2-12 11:36 |只看該作者
fitfish 發表於 19-2-12 11:32
你有任何驗血及照野的報告吗?如有 可以50元政府门診或楼下街坊医生寫纸去你居處医院排專科 排幾耐吾知 ...

有報告,而家想睇私人先,穩定後私政兩面

你的資料很有用,多謝你


珊瑚宮

積分: 107220


12#
發表於 19-2-12 11:39 |只看該作者
唔好煩我 發表於 19-2-12 11:36
有報告,而家想睇私人先,穩定後私政兩面

你的資料很有用,多謝你
你打去玛丽问左先 再叫普通医生寫轉介信去排。



玩具萬歲!


珊瑚宮

積分: 107220


13#
發表於 19-2-12 11:42 |只看該作者
黎教授以前係玛丽亞顶。退休後去左養和註院
玩具萬歲!


水晶宮

積分: 50467


14#
發表於 19-2-12 12:08 |只看該作者
fitfish 發表於 19-2-12 11:42
黎教授以前係玛丽亞顶。退休後去左養和註院

咁黎教授都應該好好

我心目中想瑪麗,因為如果將來萬一有咩大事,希望可近水樓台


水晶宮

積分: 50467


15#
發表於 19-2-12 22:27 |只看該作者
fitfish 發表於 19-2-12 11:07
玛丽私家症陳德茂教授
養和黎嘉能教授(初診1500。覆診1000)
威爾斯私家李錦滔教授

想再問多少少,威記有無私家?李教授係一般人可以睇定點呢?謝謝你


珍珠宮

積分: 47485

畀面勳章 環保接龍勳章


16#
發表於 19-2-12 22:34 |只看該作者
林萬斐醫生

我上次抽腎組織搵佢

佢幾好


複式洋房

積分: 477


17#
發表於 19-2-12 22:44 |只看該作者

回覆樓主:

陳文岩非常好
好細心
但價錢較貴


水晶宮

積分: 50467


18#
發表於 19-2-12 23:11 |只看該作者
小豬澄 發表於 19-2-12 22:34
林萬斐醫生

我上次抽腎組織搵佢

林醫生收費如何?哪個醫院?

我爸爸也是要抽組織,請問係點㗎?要住院過夜?全身麻醉?謝謝


水晶宮

積分: 50467


19#
發表於 19-2-12 23:12 |只看該作者
meowmi722 發表於 19-2-12 22:44
陳文岩非常好
好細心
但價錢較貴

謝謝,我朋友也介紹他。


複式洋房

積分: 477


20#
發表於 19-2-12 23:21 |只看該作者
唔好煩我 發表於 19-2-12 23:12
謝謝,我朋友也介紹他。

我朋友睇左2個腎科最後都要睇佢先知要點做
不過佢真係好貴

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo