自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


侯爵府

積分: 24325


1#
發表於 19-2-20 17:31 |只看該作者
自從我比了其他零食佢,乾糧食少左以前一次食哂,現在分幾次食,關唔關事呢?現在半歳,又想比罐罐佢食下,又怕佢更加唔食乾糧


伯爵府

積分: 15140


2#
發表於 19-2-20 17:50 |只看該作者
樓主貓同小朋友一樣有零食食,就多數唔食飯,我隻貓有罐罐食都食少左乾糧,但佢肚餓果時都會食番乾糧的,罐主要比到水份主子同營養,乾糧就方便隨時食都得,零食比少啲好!


珍珠宮

積分: 32775


3#
發表於 19-2-20 17:53 |只看該作者
邊樣少食就鐘意邊樣,我隻全罐,比罐佢hea食或唔食,比乾佢happy係咁食,比零食佢happy到企哂起身出哂手要食


大宅

積分: 3819


4#
發表於 19-2-20 22:30 |只看該作者

回覆樓主:

我家的貓,只喜歡乾乾,罐罐要很餓才吃


珍珠宮

積分: 34575

馬年勳章


5#
發表於 19-2-20 22:36 |只看該作者
meii939 發表於 19-2-20 22:30
我家的貓,只喜歡乾乾,罐罐要很餓才吃

我隻都係……俾D好嘢佢都嫌棄唔食,有時我都唔想佢食咁多乾糧……


大宅

積分: 3819


6#
發表於 19-2-21 09:26 |只看該作者
BGCOME08 發表於 19-2-20 22:36
我隻都係……俾D好嘢佢都嫌棄唔食,有時我都唔想佢食咁多乾糧……
...

我隻貓試過大半日都冇尿尿, 而家佢唔食濕糧,我係唔會畀乾乾佢食

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo