懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 12764


1#
發表於 09-4-27 13:29 |只看該作者
本帖最後由 artroboy 於 13-4-16 12:10 編輯

del


複式洋房

積分: 365


2#
發表於 09-4-27 13:59 |只看該作者
我都有同樣嘅感覺呀, 我宜家38w。有時佢一下銳落嚟, 真係痛到行緊都要停一停呀。e生之前話佢個頭落緊盤骨, 可能就係因為咁啦。應該快架啦, 就嚟出嚟架啦。加油呀!


子爵府

積分: 12764


3#
發表於 09-4-27 14:10 |只看該作者
本帖最後由 artroboy 於 13-4-16 12:10 編輯


原帖由 Joeydon78 於 09-4-27 13:59 發表
我都有同樣嘅感覺呀, 我宜家38w。有時佢一下銳落嚟, 真係痛到行緊都要停一停呀。e生之前話佢個頭落緊盤骨, 可能就係因為咁啦。應該快架啦, 就嚟出嚟架啦。加油呀! ...


等待驗證會員

積分: 110


4#
發表於 09-4-27 14:35 |只看該作者
呀B隻腳板就成日無拿拿伸落我個胃到。。尋日俾佢伸完就嘔。。。

[center][/center]


大宅

積分: 4035


5#
發表於 09-4-27 15:40 |只看該作者
我都有呢種感覺呀, 有時都痛嫁!
原帖由 artroboy 於 09-4-27 13:29 發表
有無人試過係36-40wks時, 阿B間唔中頂o下, 搞到下面好似針"吉"下"吉"下"咁好唔舒服....

係唔係代表阿B想出世啦?


子爵府

積分: 13047


6#
發表於 09-4-27 15:45 |只看該作者
我之前35-36WEEKS都係咁...下面吉吉下,有時仲突然吉到好痛行唔到
不過呢個情況都足足為持到38WEEKS亞女先出世...所以唔使太擔心....
原帖由 artroboy 於 09-4-27 14:10 發表
吓~! 我準備36 wks咋....千祈咪咁早
....


男爵府

積分: 9237


7#
發表於 09-4-30 09:42 |只看該作者
我37wks 已經有呢個情況個幾兩個星期了~
我覺得阿b好似係度學人鑽地咁"銳"我


侯爵府

積分: 20956

好媽媽勳章


8#
發表於 09-5-2 00:03 |只看該作者
係覺得好墜甘 未至於好痛 係真係成日想柯了 有時都係柯得幾滴甘 law
原帖由 大笨鼠 於 09-4-30 09:42 發表
我37wks 已經有呢個情況個幾兩個星期了~
我覺得阿b好似係度學人鑽地咁"銳"我


複式洋房

積分: 458


9#
發表於 09-5-2 00:14 |只看該作者
me too ~ but only 33wk now ~
有時都幾痛, 有時有會好似好急咁....但過一陣又會鬆返...



原帖由 ShinTeresa 於 09-5-2 00:03 發表
係覺得好墜甘 未至於好痛 係真係成日想柯了 有時都係柯得幾滴甘 law


大宅

積分: 2085


10#
發表於 09-5-2 09:33 |只看該作者
原帖由 大笨鼠 於 09-4-30 09:42 發表
我37wks 已經有呢個情況個幾兩個星期了~
我覺得阿b好似係度學人鑽地咁"銳"我



我果時由36w開始都有這種感覺,我朋友說bb真的在學"鑽"出來的動作,bb都要為自己作準備的,果時如果他鑽到我有唔舒服,我會摸下佢,叫佢休息一陣,佢真係會停一陣架,最後我39w5d才生。


大宅

積分: 3097


11#
發表於 09-5-2 19:44 |只看該作者
我都有呢種感覺
由7個月開始就有喇... 幾擔心會早...
好彩而家終於 37 週...
希望佢再大少少先出黎...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo