夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


複式洋房

積分: 187


1#
發表於 19-3-25 18:40 |只看該作者
同老公拍拖七年結婚十二年,感情上直到今日都很好,但系性生活方面,大家到依家都仲未協調到.我老公好少出街,顧家,只系平時有點懶,其實我對佢都無咩其他要求,只系佢需求大,佢無咩娛樂,佢話佢唯一嘅娛樂便是性同飲酒(98%系屋企飲).
生大仔果幾年,我幾乎系佢一攬我就開始反感,驚,因為我果段時間照顧個仔好大壓力,好攰,而佢放工返黎多數不會幫手做家務,我做晒所有家務,仔睡了,我終於有得休息了,但還要面對佢嘅需求,所以越嚟越討厭,但作為女人,我都知唔可以唔比,怕個男人會出去吃.於是我慢慢調節自己心態,由厭惡變做接受.


複式洋房

積分: 187


2#
發表於 19-3-25 18:40 |只看該作者
BoBo13579 發表於 19-3-25 18:40
同老公拍拖七年結婚十二年,感情上直到今日都很好,但系性生活方面,大家到依家都仲未協調到.我老公好少出 ...


八年黎,佢知我唔想太密(我想一星期一次),我知佢想密d(佢想一星期2-3次,假日更加一定要做),但系一直都協調唔到,唔系我忍就系佢忍.簡中就會小小吵下呢樣野,過幾日又若無其事.
但系每次吵都會令我心情低落,我真系想解決呢個問題,到底要點先可以大家協調呢。
有無人可以分享一下?


翡翠宮

積分: 79226


3#
發表於 19-3-25 18:58 |只看該作者
BoBo13579 發表於 19-3-25 18:40
同老公拍拖七年結婚十二年,感情上直到今日都很好,但系性生活方面,大家到依家都仲未協調到.我老公好少出 ...

叫佢幫手做家務
當然吾係交換
而係你表達你造愛都想 enjoy, 攰到死點enjoy?
當然要溫柔地要求,到佢做到少少,就要比D獎勵。。吾洗教啦


複式洋房

積分: 187


4#
發表於 19-3-25 19:14 |只看該作者
mini1204 發表於 19-3-25 18:58
叫佢幫手做家務
當然吾係交換
而係你表達你造愛都想 enjoy, 攰到死點enjoy?

系丫,叫佢洗個碗,果晚咪一定要做囉,但系我唔想麻,無feel都唔知點做,但要拒絕大家又唔高興,所以我都好少叫佢做,唔想欠左佢.


瑪瑙宮

積分: 139661


5#
發表於 19-3-25 19:39 |只看該作者
你个男人咁大需要,人生苦短,享受左先喇,嗱,之後就一斉去完成家務。


大宅

積分: 4208


6#
發表於 19-3-25 20:09 |只看該作者
BoBo13579 發表於 19-3-25 18:40
同老公拍拖七年結婚十二年,感情上直到今日都很好,但系性生活方面,大家到依家都仲未協調到.我老公好少出 ...

每個月總會幾天M到嘅時候,可以趁此好好休息嗎?


翡翠宮

積分: 79226


7#
發表於 19-3-25 20:15 |只看該作者
BoBo13579 發表於 19-3-25 19:14
系丫,叫佢洗個碗,果晚咪一定要做囉,但系我唔想麻,無feel都唔知點做,但要拒絕大家又唔高興,所以我都 ...

如果係我呢,我本身 enjoy 我一定吾止要佢洗碗囉,吸塵洗衫搞掂,咁咪一齊 enjoy 囉。做少樣?佢係側邊望住我 diy 就有份


男爵府

積分: 9026


8#
發表於 19-3-25 20:37 |只看該作者
回覆 BoBo13579 的帖子

我諗去性版平衡返心態好啲
我老公先3中,食血壓藥同埋佢話工作上愈來愈忙

我想一星期一次佢都話攰攰地,兩次就話我慾求不滿

我30未到,真係比佢吹脹囉

點評

annafong    發表於 19-3-27 12:31


複式洋房

積分: 187


9#
發表於 19-3-25 21:02 |只看該作者
yan12 發表於 19-3-25 20:37
回覆 BoBo13579 的帖子

我諗去性版平衡返心態好啲

我之前由厭惡變成今日嘅間中都享受,就系睇性版改變左少少心態.

點評

tansyneko    發表於 19-3-27 13:43


複式洋房

積分: 187


10#
發表於 19-3-25 21:06 |只看該作者
mini1204 發表於 19-3-25 20:15
如果係我呢,我本身 enjoy 我一定吾止要佢洗碗囉,吸塵洗衫搞掂,咁咪一齊 enjoy 囉。做少樣?佢係側邊望 ...

佢收工返黎都八九點,老實講,佢唔做我都唔會逼佢,知佢返工壓力都大.但我體諒佢嘅時候就會發現佢唔系好識體諒我.


伯爵府

積分: 17262

馬年勳章


11#
發表於 19-3-25 21:16 |只看該作者
BoBo13579 發表於 19-3-25 18:40
同老公拍拖七年結婚十二年,感情上直到今日都很好,但系性生活方面,大家到依家都仲未協調到.我老公好少出 ...

想問妳老公是否偏瘦?


複式洋房

積分: 187


12#
發表於 19-3-25 21:39 |只看該作者
PTMCYS 發表於 19-3-25 21:16
想問妳老公是否偏瘦?

唔系呀,都算有少少肌肉果種.


複式洋房

積分: 187


13#
發表於 19-3-25 21:45 |只看該作者
Yusum 發表於 19-3-25 20:09
每個月總會幾天M到嘅時候,可以趁此好好休息嗎?

呢幾日會系我心情最放鬆嘅時候.


寶石宮

積分: 346852

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


14#
發表於 19-3-25 21:49 |只看該作者
BoBo13579 發表於 19-3-25 18:40
八年黎,佢知我唔想太密(我想一星期一次),我知佢想密d(佢想一星期2-3次,假日更加一定要做),但系一 ...

本帖最後由 crystal媽咪 於 19-4-5 22:49 編輯

……


翡翠宮

積分: 79226


15#
發表於 19-3-25 22:01 |只看該作者
BoBo13579 發表於 19-3-25 21:06
佢收工返黎都八九點,老實講,佢唔做我都唔會逼佢,知佢返工壓力都大.但我體諒佢嘅時候就會發現佢唔系好識 ...

如果你自己好攰
不如請個鐘點隔日來幫手
佢放咁夜又好難叫佢做家務


複式洋房

積分: 187


16#
發表於 19-3-25 22:12 |只看該作者
mini1204 發表於 19-3-25 22:01
如果你自己好攰
不如請個鐘點隔日來幫手
佢放咁夜又好難叫佢做家務

系呀,但又無多餘錢請鐘點呀,我送左兩個仔返學去做兼職,跟住返黎趕買餸煮飯同兩個仔做功課,到吃飽做好晒家務,安排好兩個仔訓覺,我已經攰到唔郁,老實講除左想休息,真心無心情做其他野.但其實我只系35歲,感覺上自己身體好似老年人咁弱咁.


複式洋房

積分: 187


17#
發表於 19-3-25 22:17 |只看該作者
crystal媽咪 發表於 19-3-25 21:49
一星期二至三次不算多。
但若你真感好疲勞,要佢幫手分擔吓家務。

佢間中早返都會幫手洗下碗嘅,大約一星期一次,不過幫助唔大頭先我正想問你地,系咪我太過份.要再檢討自己.


複式洋房

積分: 187


18#
發表於 19-3-25 22:19 |只看該作者
yan12 發表於 19-3-25 20:37
回覆 BoBo13579 的帖子

我諗去性版平衡返心態好啲

依家好似唔見左性版嘅


寶石宮

積分: 346852

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


19#
發表於 19-3-25 22:20 |只看該作者
BoBo13579 發表於 19-3-25 22:17
佢間中早返都會幫手洗下碗嘅,大約一星期一次,不過幫助唔大頭先我正想問你地,系咪我太過份.要再檢討 ...

本帖最後由 crystal媽咪 於 19-4-5 22:50 編輯

……


寶石宮

積分: 346852

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


20#
發表於 19-3-25 22:23 |只看該作者
BoBo13579 發表於 19-3-25 22:19
依家好似唔見左性版嘅

你係咪轉嗰個account呀?你而家係民房未夠分入去喎! 要100分先入得
1553523799263.JPEG
不要從別人的嘴裡去認識我

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo