夫婦情感

跳至

首頁
1

尾頁
   1


複式洋房

積分: 133


1#
發表於 19-4-11 23:56 |只看該作者
拍拖六年,結婚一年,結左婚冇耐就有左,bb剛出世,bb出世之後老公對我既態度180轉變,重心放晒係個仔到,對我完全冇咩關心亦唔重視,我生完bb身體未康復好,但佢都冇咩理過我,問一聲都冇,放工返黎就係湊仔同打機,我地冇交流,依兩個月我好心淡,好似比人利用完生仔之後就棄置咁,我開始成日都有想離婚既念頭,既然唔重視/尊重我做咩仲要一齊,我覺得好折磨


大宅

積分: 4208


2#
發表於 19-4-12 00:05 |只看該作者
芝麻仔baby 發表於 19-4-11 23:56
拍拖六年,結婚一年,結左婚冇耐就有左,bb剛出世,bb出世之後老公對我既態度180轉變,重心放晒係個仔到, ...

我想你揍BB太攰了!而且生完好易亂唸野,可能唸嘅野係唸埋咗一邊 !
你老公應該係想幫輕你等你可以休息下,並唔係有意要冷落你!
你想人愛嘅同時,首先你要付出你嘅愛!

點評

rainbowchuuu3    發表於 19-4-12 13:24


大宅

積分: 2995


3#
發表於 19-4-12 08:41 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 hontari 於 19-4-12 08:42 編輯

搵日放低bb俾屋企人幫手湊陣,同老公去拍拖食個飯啦
每晚bb瞓左,盡量搵少少時間傾下計,或者一齊食個宵夜咁,都有幫助架
同埋老公肯幫手湊b,記得讚下佢呀
屋企多左個新成員,大家都要時間適應呢


子爵府

積分: 12610


4#
發表於 19-4-12 11:09 |只看該作者
我想你應該剛剛生完荷爾蒙的轉變先會有負面的想法,其實你老公可能是ㄧ個不識表達愛意同關心人的人,你可以主動啲向佢提出想被關心的要求不要怕開口


大宅

積分: 1243


5#
發表於 19-4-12 12:35 |只看該作者
芝麻仔baby 發表於 19-4-11 23:56
拍拖六年,結婚一年,結左婚冇耐就有左,bb剛出世,bb出世之後老公對我既態度180轉變,重心放晒係個仔到, ...

放鬆放鬆!我諗妳係荷爾蒙影響到妳,同老公傾多計,講妳想點,佢都係新手爸爸,佢都有自己感受嘅!大家生得bb 就唔好諗咁多湊大佢先,大家傾下計講下心事唔好諗埋啲傻事


公爵府

積分: 29155

牛年勳章


6#
發表於 19-4-12 13:25 |只看該作者
佢都係新手爸爸 同c6講下妳想點


複式洋房

積分: 168


7#
發表於 19-4-12 13:43 |只看該作者
佢肯湊BB都好好呀! 可能佢都覺得你冷落去佢, 所以佢又對你冷淡左, 試下多D感謝佢讚佢


公爵府

積分: 25067


8#
發表於 19-4-12 13:48 |只看該作者

回覆樓主:

我之前都曾經好似你咁諗,老公好似錫BB多過我…又成日掛住打機…
之後我想通了,BB剛出世,做父親開心,錫BB,緊張BB都好正常,而且可能大家相處耐左,真係會好多嘢都習慣成自然,少左顧及對方感受…有時自己問番自己,我都一樣無初拍拖時咁嗲佢,咁温柔啦!至於打機方面,可能返完一日工都想有D私人時間relex下,佢在家打機總好過出左街玩,現在我會陪佢一齊打機,可以同佢有多D共同話題。我本身都對打機無興趣的,只係為左迎合我老公才玩,這叫投其所好吧!


複式洋房

積分: 146


9#
發表於 19-4-12 17:27 |只看該作者
咁如果佢都會陪細路玩都算唔錯啊。。試下出去拍下拖增進返感情


水晶宮

積分: 51137


10#
發表於 19-4-12 22:02 |只看該作者

回覆樓主:

傻豬,可能你初為人母,情緒未穩定~亂諗野~
負面情緒會令你睇乜都唔順眼~
BB仲咁細,爸爸重視可以體諒呀~
你咪趁老公照顧BB,多d休息,為日後要管教小朋友嘅魄力做準備!


珊瑚宮

積分: 109169

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


11#
發表於 19-4-13 14:06 |只看該作者
芝麻仔baby 發表於 19-4-11 23:56
拍拖六年,結婚一年,結左婚冇耐就有左,bb剛出世,bb出世之後老公對我既態度180轉變,重心放晒係個仔到, ...
你個係甘,其他都唔會

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo