夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   1


禁止訪問

積分: 4847


1#
發表於 19-5-19 23:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 51827


2#
發表於 19-5-19 23:45 |只看該作者

回覆樓主:

我果個都係咁,好想走, 最衰有小朋友, 而小朋友又好中意同佢玩。 好多年都無去旅行了, 提出去玩下, 佢都會以小朋友做借口!

真係好似工人, 無水飲, 都故意擺個水壺出來叫我煲,話無水飲了,咁簡單嘅野都唔會做下。

真想快啲中六合彩帶埋個小朋友走人, 或者分開2間屋住, 不想對住佢做工人。

以前在我的字典裡有第三者我先會諗分開這個問題, 但是現在原來明白到2人關係裡好像無了愛, 沒愛了,沒身體上的接觸了,那還留下有何意呢?

對嗎?


禁止訪問

積分: 4847


3#
發表於 19-5-19 23:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4208


4#
發表於 19-5-20 00:01 |只看該作者
moon7632 發表於 19-5-19 23:08
現在跟老公關系,有一小朋友,老公好似同一個家人冇分別。點樣可以令老公再有女朋友feel?
以前拍拖時最好, ...

將剛同佢拍拖一齊時嘅點滴回憶起,傾計時再提返起難忘的,或是攞返以前d相出來,大家一齊睇下笑下,都可以勾起返那些年對你嘅一切!間接地現在看見你,就唸返起你係女朋友時的點滴!


侯爵府

積分: 21457


5#
發表於 19-5-20 00:14 |只看該作者
主動同佢提出下,講下以前sweet野,兩個人拍下拖。


禁止訪問

積分: 4847


6#
發表於 19-5-20 00:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 4847


7#
發表於 19-5-20 00:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5613


8#
發表於 19-5-20 00:37 |只看該作者
mln 發表於 19-5-19 23:45
我果個都係咁,好想走, 最衰有小朋友, 而小朋友又好中意同佢玩。 好多年都無去旅行了, 提出去玩下, 佢都會 ...

本帖最後由 meko2win 於 19-5-20 00:38 編輯

其實我結婚冇耐好快巳覺得好平淡

同拍拖時好大分別 而且好快現形
最簡單係拍拖時會一日打好多次俾你
一結左婚冇耐 一個電話都冇 完全唔會知大家的野
新婚時我記得我有反映 但佢隨便解釋了兩句都冇作任何改變
我連佢幾時收工、幾時放假、轉左工、响邊度做野都唔知 好怪
問又答埋d無凌兩可的答案 答唔實咁

依家有小朋友 冇咩感情但變得唔係話走就走
小朋友佢又唔想理嘅 放工回來就入房攤在床 好累咁
我和囡就在廳活動 到我和囡入房訓佢就死出廳
好似怕個囡嘈住佢
掉返轉我入房休息 佢會叫我出返黎睇住個囡
喜歡未同個囡玩兩野囉!但個囡都巳經麻麻地鍾意同佢玩啦


男爵府

積分: 5613


9#
發表於 19-5-20 00:41 |只看該作者
meko2win 發表於 19-5-20 00:37
本帖最後由 meko2win 於 19-5-20 00:38 編輯

其實我結婚冇耐好快巳覺得好平淡

好想自己有能力賺到錢 如果有一天 我有能力養得起自己和小朋友 覺得發生咩事都可以隨時走

有時同佢果種疏離感令我個心好似挖空左填唔到
覺得自己冇辦法改變 也覺得佢唔值得我太費力



大宅

積分: 1761


10#
發表於 19-5-20 00:48 |只看該作者
meko2win 發表於 19-5-20 00:37
本帖最後由 meko2win 於 19-5-20 00:38 編輯

其實我結婚冇耐好快巳覺得好平淡

似避你地多啲~


男爵府

積分: 5613


11#
發表於 19-5-20 01:14 |只看該作者
niccm 發表於 19-5-20 00:48
似避你地多啲~

係啦!避開我地囉
都唔似一家人,不像一個家

亞囡3歲前 好多時假日都係我單拖帶佢玩 叫佢去又唔去 後黎我放棄左 自己帶 我唔想個囡假日困在家 想個囡童年開心睇下個世界

係後來佢買左車先show我地 同我地出去走下


大宅

積分: 1761


12#
發表於 19-5-20 01:18 |只看該作者
meko2win 發表於 19-5-20 01:14
係啦!避開我地囉
都唔似一家人,不像一個家

咁平時囡囡生活上病左或搵學校成績之類, 佢理唔理? 佢係累所以唔出街唔做家務, 定係你地日常生活去邊或做過啲咩都唔過問先?


男爵府

積分: 5613


13#
發表於 19-5-20 01:32 |只看該作者
niccm 發表於 19-5-20 01:18
咁平時囡囡生活上病左或搵學校成績之類, 佢理唔理? 佢係累所以唔出街唔做家務, 定係你地日常生活去邊或做 ...

本帖最後由 meko2win 於 19-5-20 01:33 編輯

病左 揾學校會問兩句 但就旨意我做我搞
問佢意見咩都問唔到 個腦好似唔識諗野咁

佢話佢係累囉!
如果家務上要佢幫忙 佢一般會拖我一個月至兩個月先做 仲要係我不停鬧先做
例如叫個掛鐘要換電、支光管燒左要換(因果時大肚做唔到)

日常生活冇特別問 不過如果假日我同個囡自己玩
返黎佢未問個囡去左邊 同邊個去


大宅

積分: 2466


14#
發表於 19-5-20 01:50 |只看該作者

回覆樓主:

我好想我再喺佢面前喊既時候,會再黎攬住我。
但而家佢只係怪我成日黑面,我好想同佢再有親蜜關係,我已經講到出口,但佢都無動於衷。我知有時我係好情緒化,但我好想搵返被愛既感覺。我好想有返人地緊張我既感覺。
我成日諗係咪要我暈低喺佢面前,佢先會緊張d 。

今日同我ex message 左兩句, 佢同我講左句 “you are special " ( 唔會有咩出軌,大家住喺唔同地方,只係似係老朋友咁閒話家常)
我當堂覺得好溫暖。


禁止訪問

積分: 4847


15#
發表於 19-5-20 06:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1761


16#
發表於 19-5-20 09:53 |只看該作者
mrs_D 發表於 19-5-20 01:50
我好想我再喺佢面前喊既時候,會再黎攬住我。
但而家佢只係怪我成日黑面,我好想同佢再有親蜜關係,我已經 ...

本帖最後由 niccm 於 19-5-20 09:54 編輯

其實咁樣都好危險~ex 唔洗日日同你講柴米油鹽~當然可以順口一句you are special~佢記憶中係以前既你~ 生活大家都有各自既難處~香港地生活忙碌, 外面又要應付各式各樣既客同上司, 有時返工只可以縮到自己好細, 我覺得如果可以放個長假, 起碼幾個星期嗰種, 個人都會放鬆啲, 好多小事都唔會放到大太, 睇下會唔會有幫助


大宅

積分: 2466


17#
發表於 19-5-20 09:59 |只看該作者
niccm 發表於 19-5-20 09:53
本帖最後由 niccm 於 19-5-20 09:54 編輯

其實咁樣都好危險~ex 唔洗日日同你講柴米油鹽~當然可以順口一 ...

你一句又將我帶回現實了。


大宅

積分: 1761


18#
發表於 19-5-20 10:09 |只看該作者
meko2win 發表於 19-5-20 01:32
本帖最後由 meko2win 於 19-5-20 01:33 編輯

病左 揾學校會問兩句 但就旨意我做我搞

會唔會你老公不滿現在的生活? 而唔係唔滿意你同囡囡? 一係呀囡作文或問個囡將來有咩夢想時, 順勢問埋老公佢細個兒時夢想係咩,而家又做緊咩,或者有啲咩佢仲想去做或想去達成? 如果係實際上可以做到既(盡管要時間), 其實都可以支持另一半去達成自己既理想, 就算最終成唔成功或成功幾多, 佢都知佢另一半係一直支持佢自己~


子爵府

積分: 12137


19#
發表於 19-5-20 10:35 |只看該作者
回覆 meko2win 的帖子

既然想到,不如去做,開始增加自己收入,起碼有咩事都可以靠自己。


洋房

積分: 74


20#
發表於 19-5-20 10:36 |只看該作者

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo