自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5169


1#
發表於 19-7-27 10:43 |只看該作者
都唔明,點解啲薯餅要擺喺紙巾上面,油林林,點用?
1564195407790.JPEG


禁止訪問

積分: 521


2#
發表於 19-7-27 14:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 14917

hashtag影視迷勳章


3#
發表於 19-7-27 14:56 |只看該作者

回覆樓主:

不嬲都求奇放
張紙巾咁大,用另一邊囉


瑪瑙宮

積分: 126662

2024年龍年勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 19-7-27 15:00 |只看該作者
stef 發表於 19-7-27 14:56
不嬲都求奇放
張紙巾咁大,用另一邊囉

唔係求奇架,好似係指明係咁,不過十幾年前已經係咁,我都唔明


寶石宮

積分: 346932

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


5#
發表於 19-7-27 15:04 |只看該作者
monchhichijoyce 發表於 19-7-27 10:43
都唔明,點解啲薯餅要擺喺紙巾上面,油林林,點用?

吸油
好過放喺紙上面
不要從別人的嘴裡去認識我


珊瑚宮

積分: 106986

親子王國15週年勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 19-7-27 15:17 |只看該作者
放墊盆既紙上面又話啲紙唔乾淨,放邊度先好呢?


男爵府

積分: 5169


7#
發表於 19-7-27 15:19 |只看該作者
greenpea 發表於 19-7-27 15:17
放墊盆既紙上面又話啲紙唔乾淨,放邊度先好呢?

本帖最後由 monchhichijoyce 於 19-7-27 15:19 編輯

我知喇,啲紙巾應該係特登墊住啲薯餅,而唔係比我地用


寶石宮

積分: 257497

馬年勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 HiPP勳章(2) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 王國教室勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 DHA勳章 Poo得好勳章


8#
發表於 19-7-27 15:19 |只看該作者
monchhichijoyce 發表於 19-7-27 10:43
都唔明,點解啲薯餅要擺喺紙巾上面,油林林,點用?

係!每個早餐都係咁
放下自在


子爵府

積分: 14917

hashtag影視迷勳章


9#
發表於 19-7-27 15:31 |只看該作者
fanny3315 發表於 19-7-27 15:00
唔係求奇架,好似係指明係咁,不過十幾年前已經係咁,我都唔明

我都記得成日係咁
以為係放完個包同飲品無位求奇放添。

ok丫吸左d油,唔怪得俾兩張紙巾。


侯爵府

積分: 22313


10#
發表於 19-7-27 15:41 |只看該作者
monchhichijoyce 發表於 19-7-27 10:43
都唔明,點解啲薯餅要擺喺紙巾上面,油林林,點用?

我老公次次都咁問


侯爵府

積分: 20486

親子王國15週年勳章


11#
發表於 19-7-27 15:47 |只看該作者

回覆樓主:

墊紙油墨有毒,不可直接接觸食物


大宅

積分: 4180


12#
發表於 19-7-27 16:05 |只看該作者
係因為衛生問題!所以擺紙巾上!


男爵府

積分: 5169


13#
發表於 19-7-27 16:06 |只看該作者
amychen1988 發表於 19-7-27 16:05
係因為衛生問題!所以擺紙巾上!

我仲以為張紙巾係比我地用天

點評

wcpcelia    發表於 19-7-29 14:49


琥珀宮

積分: 196916

2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子探索遊 畀面勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 瞓得好勳章


14#
發表於 19-7-27 16:07 |只看該作者
monchhichijoyce 發表於 19-7-27 15:19
本帖最後由 monchhichijoyce 於 19-7-27 15:19 編輯

我知喇,啲紙巾應該係特登墊住啲薯餅,而唔係比我 ...

我真係咁用


禁止訪問

積分: 143


15#
發表於 19-7-27 16:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19819

2018復活節勳章 王國教室勳章


16#
發表於 19-7-27 17:18 |只看該作者

回覆樓主:

唔系紙巾就系餐盘紙啦,唔通要阿薯餅企系度?


男爵府

積分: 5169


17#
發表於 19-7-27 17:22 |只看該作者
momo06 發表於 19-7-27 17:18
唔系紙巾就系餐盘紙啦,唔通要阿薯餅企系度?

你好似唔明我咩意思


珍珠宮

積分: 49916


18#
發表於 19-7-27 17:30 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 wan_sosin 於 19-7-27 17:31 編輯

唔想食油墨,放紙巾上面先好,我食薯條都唔會就咁倒落印咗野嘅托盤紙上面,茄汁就更唔會。
有好多人都好似唔會覺得張紙嘅墨會甩。仲有,以前用飲管,由得細路仔去咬,又係好似好得意咁,又係好多人唔覺得細路會咬啲膠落肚,或者飲管條顏色邊會甩色。總有人覺得少少唔需要介意,我自己就唔會。


伯爵府

積分: 19819

2018復活節勳章 王國教室勳章


19#
發表於 19-7-27 17:30 |只看該作者
monchhichijoyce 發表於 19-7-27 17:22
你好似唔明我咩意思

如果我話明呢


珍珠宮

積分: 36809


20#
發表於 19-7-27 17:30 |只看該作者
monchhichijoyce 發表於 19-7-27 10:43
都唔明,點解啲薯餅要擺喺紙巾上面,油林林,點用?



首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo