時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   5


珍珠宮

積分: 48828


1#
發表於 19-7-28 22:38 |只看該作者
今晚睇緊直播既jm
相信都百感交集
我一直唔支持任何暴力方式解決問題
也好心痛衝突不斷升級

唔怕同大家講
我一開始都係反送中條例,有去反送中遊行
但事情演變至今
真係深深感受到被滅聲、被騎劫既無奈
眼見呢班年輕人一直講緊既五大訴求
講到缺一不可
無知一問,到底係咪開始揭底牌、講明搞港獨呢?

最後一項,我好肯定當初去反送中遊行係無呢項訴求
另附圖,轉自x登
來自不同人士既五大訴求post






附件: 你需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊


子爵府

積分: 12243


2#
發表於 19-7-28 22:44 |只看該作者
yurijm 發表於 19-7-28 22:38
今晚睇緊直播既jm
相信都百感交集
我一直唔支持任何暴力方式解決問題

一開始已經係,佔中好大可能係試水溫


大宅

積分: 2112


3#
發表於 19-7-28 22:45 |只看該作者
個句咩"光復香港, 時代革命"已經係港獨口號!


珍珠宮

積分: 48828


4#
發表於 19-7-28 22:48 |只看該作者
哆哆 發表於 19-7-28 22:45
個句咩"光復香港, 時代革命"已經係港獨口號!

無錯
真係多咗好多人講
越來越反感
佢地仲成日口口聲聲話有200萬民意
當初200萬人初心明明就係反送中
惡法暫緩目的已達
而家擺明得寸進尺

唉,想嘔
我不支持咁既暴徒


珍珠宮

積分: 48828


5#
發表於 19-7-28 22:48 |只看該作者
rm_hk2001 發表於 19-7-28 22:44
一開始已經係,佔中好大可能係試水溫

我都有呢種感覺


公爵府

積分: 29663


6#
發表於 19-7-28 22:49 |只看該作者
回覆 yurijm 的帖子

要港獨嘅正低B!


子爵府

積分: 12243


7#
發表於 19-7-28 22:52 |只看該作者
yurijm 發表於 19-7-28 22:48
我都有呢種感覺

當發現香港咁多低智生物,又有咁多黃絲教師,又有黃色教會,仲唔乘機搞咩,打緊貿易戰吖嘛,而家唔搞中國幾時搞呀,而最容易搞嘅就係香港。

點評

   發表於 19-7-29 01:55


男爵府

積分: 7944

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


8#
發表於 19-7-28 22:52 |只看該作者
好明顯要搞港獨啦!


珍珠宮

積分: 32595


9#
發表於 19-7-28 22:53 |只看該作者
rm_hk2001 發表於 19-7-28 22:52
當發現香港咁多低智生物,又有咁多黃絲教師,又有黃色教會,仲唔乘機搞咩,打緊貿易戰吖嘛,而家唔搞中國 ...

Agree


水晶宮

積分: 64718

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 笑得好勳章


10#
發表於 19-7-28 22:55 |只看該作者
唔係現在揭底牌,係一路都知佢地目的,只係盲撐的人會繼續撐,因為有錢收呀!黑青去邊搵咁好的暑假工?最重要係以為自己唔洗負責人,因人多未必拉到自己,拉唔到錢就袋袋平安。


大宅

積分: 1929


11#
發表於 19-7-28 22:56 |只看該作者
同感!感覺已經變質!好恐怖!好擔心呢班所謂香港未來主人翁點帶領香港繼續穩定繁榮!


子爵府

積分: 12243


12#
發表於 19-7-28 22:56 |只看該作者
414928 發表於 19-7-28 22:55
唔係現在揭底牌,係一路都知佢地目的,只係盲撐的人會繼續撐,因為有錢收呀!黑青去邊搵咁好的暑假工?最重要 ...

我有啲朋友冇錢收架,住元朗自己走出嚟示威,跟住話行街要食催淚彈,呢啲人咪抵死又低智囉,仲叫緊班曱甴做義士


大宅

積分: 2774


13#
發表於 19-7-28 22:57 |只看該作者
5大訴求,邊一樣同港獨有關? 理解力有問題?!


子爵府

積分: 14676


14#
發表於 19-7-28 23:01 |只看該作者
佢地自己搵個島來獨吧,自給自足,不要拖其他人落水


珍珠宮

積分: 48828


15#
發表於 19-7-28 23:07 |只看該作者
Bebetterme 發表於 19-7-28 22:57
5大訴求,邊一樣同港獨有關? 理解力有問題?!

最後一項,解散立法會、實行真普選
請問到時所有立法會議員邊個做?
又係呢班年輕人?

而且,佢地有搞公投(附圖)
好多人有講心底話
不妨睇睇
【公投】你地係咪搞港獨?
https://lih.kg/1376475
- 分享自 LIHKG 討論區


附件: 你需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊


大宅

積分: 1891


16#
發表於 19-7-28 23:09 |只看該作者
Bebetterme 發表於 19-7-28 22:57
5大訴求,邊一樣同港獨有關? 理解力有問題?!

畫公仔要畫出腸


水晶宮

積分: 64718

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第四回 最關心BB問題熱投勳章 Xmas吸收勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 笑得好勳章


17#
發表於 19-7-28 23:11 |只看該作者
rm_hk2001 發表於 19-7-28 22:56
我有啲朋友冇錢收架,住元朗自己走出嚟示威,跟住話行街要食催淚彈,呢啲人咪抵死又低智囉,仲叫緊班曱甴 ...

香港最白痴就係這類人,無錢收又有機會負刑責,搞亂香港即係打爛自己前途,真心唔知為咩?


珍珠宮

積分: 48828


18#
發表於 19-7-28 23:15 |只看該作者
kkyyn 發表於 19-7-28 23:01
佢地自己搵個島來獨吧,自給自足,不要拖其他人落水

我都好想
但睇怕仲有排搞


子爵府

積分: 12243


19#
發表於 19-7-28 23:16 |只看該作者
Bebetterme 發表於 19-7-28 22:57
5大訴求,邊一樣同港獨有關? 理解力有問題?!

你蠢,唔好咁揚話俾人知吖嘛


大宅

積分: 2774


20#
發表於 19-7-28 23:19 |只看該作者
rm_hk2001 發表於 19-7-28 23:16
你蠢,唔好咁揚話俾人知吖嘛

哈,係到扭曲人訴求
你蠢我就睇得好清楚

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo