時政擂台

跳至

首頁
12345...9

尾頁
   2


男爵府

積分: 8555


1#
發表於 19-8-6 15:32 |只看該作者
住北角既朋友,係咪好多鋪落左閘收工呀?
今晚我老公仲要過海返工

點評

miriam  政治及有關爭拗話題或最終演變成相關討論,現已移到時政擂台  發表於 19-8-6 16:19


大宅

積分: 3112

2024年龍年勳章


2#
發表於 19-8-6 15:33 |只看該作者
2015年1月媽 發表於 19-8-6 15:32
住北角既朋友,係咪好多鋪落左閘收工呀?
今晚我老公仲要過海返工

本帖最後由 al5135 於 19-8-6 15:34 編輯


見到有幾間都落左閘


子爵府

積分: 13583


3#
發表於 19-8-6 15:34 |只看該作者
麥事呀.


公爵府

積分: 25834

2024年龍年勳章


4#
發表於 19-8-6 15:34 |只看該作者
又有事?


珍珠宮

積分: 30535

BK Milk勳章


5#
發表於 19-8-6 15:36 |只看該作者

回覆樓主:

收到風有事


男爵府

積分: 8555


6#
發表於 19-8-6 15:38 |只看該作者
al5135 發表於 19-8-6 15:33
本帖最後由 al5135 於 19-8-6 15:34 編輯


希望完全無事發生
我老公係天后返工,係咪兩者好遠?
因為我完全唔熟港島路,thank you


大宅

積分: 4582


7#
發表於 19-8-6 15:39 |只看該作者
2015年1月媽 發表於 19-8-6 15:38
希望完全無事發生
我老公係天后返工,係咪兩者好遠?
因為我完全唔熟港島路,thank you

唔算近,都2個地鐵嘅站嘅

不過啲人要搞起事黎都估佢唔到


男爵府

積分: 8555


8#
發表於 19-8-6 15:40 |只看該作者
in.carry 發表於 19-8-6 15:36
收到風有事

我只係FB睇到。唔知係咪琴晚單福建事件
商務,手撕雞,街市咁早都落閘了。


大宅

積分: 3112

2024年龍年勳章


9#
發表於 19-8-6 15:41 |只看該作者
2015年1月媽 發表於 19-8-6 15:38
希望完全無事發生
我老公係天后返工,係咪兩者好遠?
因為我完全唔熟港島路,thank you

天后近銅鑼灣,地鐵都隔2個站,應冇事


男爵府

積分: 8555


10#
發表於 19-8-6 15:42 |只看該作者
LongTimeAgo 發表於 19-8-6 15:39
唔算近,都2個地鐵嘅站嘅

不過啲人要搞起事黎都估佢唔到

最希望無事發生。
我唔想我老公無啦啦比人斬呀

點評

cqwert    發表於 19-8-6 15:56


男爵府

積分: 8555


11#
發表於 19-8-6 15:43 |只看該作者
al5135 發表於 19-8-6 15:41
天后近銅鑼灣,地鐵都隔2個站,應冇事

希望北角今晚都風平浪靜,無任何事發生


男爵府

積分: 6931


12#
發表於 19-8-6 15:44 |只看該作者
老公匯報, 春秧街已收晒鋪


男爵府

積分: 8555


13#
發表於 19-8-6 15:44 |只看該作者
fai_joan 發表於 19-8-6 15:44
老公匯報, 春秧街已收晒鋪



琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


14#
發表於 19-8-6 15:45 |只看該作者

回覆樓主:

曱甴出沒注意


男爵府

積分: 8555


15#
發表於 19-8-6 15:46 |只看該作者
littlesister 發表於 19-8-6 15:45
曱甴出沒注意

真係架?


水晶宮

積分: 57272


16#
發表於 19-8-6 15:46 |只看該作者

回覆樓主:

昨晚話街坊鬧交果單?


公爵府

積分: 27078

2024年龍年勳章


17#
發表於 19-8-6 15:46 |只看該作者
2015年1月媽 發表於 19-8-6 15:43
希望北角今晚都風平浪靜,無任何事發生

依家北角好多鋪頭都關門,朋友係炮台山返工,3:00公司叫收工...不過朋友話氣氛唔算緊張..
放心喇..


男爵府

積分: 8217


18#
發表於 19-8-6 15:46 |只看該作者
littlesister 發表於 19-8-6 15:45
曱甴出沒注意

又有?


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


19#
發表於 19-8-6 15:47 |只看該作者
2015年1月媽 發表於 19-8-6 15:38
希望完全無事發生
我老公係天后返工,係咪兩者好遠?
因為我完全唔熟港島路,thank you

隔兩個地鐵站


大宅

積分: 3414


20#
發表於 19-8-6 15:47 |只看該作者
littlesister 發表於 19-8-6 15:45
曱甴出沒注意

好似話係福建幫

首頁
12345...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo