夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3530


1#
發表於 19-8-15 22:58 |只看該作者
事源呀仔成25歲先自己儲左d錢過台灣讀書,今年差不多30,出半畢業,今次返黎,呀女今日就係屋企話呀哥自私,冇理屋企就走左去讀書,佢就要做份工,兼要比家用我,話我兩老自小偏心呀哥,呀女由出黎工作開始每個月都係比二千元家用,有時仲比千五元,想問咁嘅家用都叫多,佢話我叫佢比家用好大壓力,今日爆晒出黎,話呀哥成30歲人,都係一事無成,唔知自己想点,話自己d朋友,好似呀哥嘅年紀已經搵二,三萬一個月,我叫佢你以為唔好比家用我,如果你覺得我以前係攞多左你嘅,咁以後唔好比,當抵消返,你地話,係咪我唔啱?


大宅

積分: 1555


2#
發表於 19-8-15 23:13 |只看該作者
你個女冇講錯,阿哥係自私,你偏心,但個女俾家用係應該,只係你容許個仔唔養家/父母,令佢覺得唔公平,心理不可能平衡。


大宅

積分: 1798


3#
發表於 19-8-15 23:23 |只看該作者
用另一角度睇,亞囡係屋企住同食飯,其實佢比既所謂家用,都未夠比佢自己嗰份,你仲一直養緊佢。相反,亞哥出去讀書,自己全包,無用屋企錢,究竟邊個被偏心?


大宅

積分: 1555


4#
發表於 19-8-15 23:26 |只看該作者
阿哥學費、生活費邊個俾先?


大宅

積分: 3530


5#
發表於 19-8-16 00:25 |只看該作者
回覆 little_angels 的帖子

呀哥初初出黎做野嘅時候都一個月比3000元家用我,仲自己儲左十幾萬過去讀書,先冇錢比屋企啫


子爵府

積分: 11574


6#
發表於 19-8-16 00:28 |只看該作者
chu媽 發表於 19-8-15 22:58
事源呀仔成25歲先自己儲左d錢過台灣讀書,今年差不多30,出半畢業,今次返黎,呀女今日就係屋企話呀哥自私 ...

首先,你地仲有冇俾錢阿哥?如果冇,咁阿哥就無用到你哋錢。

聽晚,開家庭會議,阿妹由下個月開始唔洗俾$2000,但各項費用照除,例如屋租丶飯錢丶水電煤

實行佢嘅「公平論」

點評

ada_fung    發表於 19-8-16 13:07


大宅

積分: 3530


7#
發表於 19-8-16 00:39 |只看該作者
回覆 nikfan 的帖子

就係呀哥呢年唔夠錢交學費,要兩老幫手,但係佢就黎畢業,冇錢,唔通我地唔幫佢?呀妹仲話自己d朋友去到呀哥咁嘅年紀巳經搵到二,三萬元一個月,咁咪即係話呀哥冇用?再者,如樓主所講,唔洗佢比家用,但水電煤,屋租,平均分,佢到時又會話我樣樣都同佢計,一家人我唔想做到咁,其實佢個一,二千元,除返開平均都係幾十元一日咋


子爵府

積分: 11925


8#
發表於 19-8-16 01:41 |只看該作者
chu媽 發表於 19-8-16 00:39
回覆 nikfan 的帖子

就係呀哥呢年唔夠錢交學費,要兩老幫手,但係佢就黎畢業,冇錢,唔通我地唔幫佢?呀妹 ...

唔好收家用,叫佢搬出去獨立。


複式洋房

積分: 173


9#
發表於 19-8-16 02:54 |只看該作者
就個別事件 樓主無唔岩 , 2千蚊一d都唔多 只係象徵式俾返啲責任子女姐 。

但阿女咁樣爆出黎 會唔會係平時兩老對兄妹2人既態度確實有差別呢? 阿女可能過往一直都谷左d hard feeling 係心呢 .... 所以先對阿哥有些小敵意 講左d咁既說話

唔好咁勞氣la 家家有本難念的經
又試下企阿女角度睇下 可能有d野睇到呢
私底下傾下計囉

溝通好重要 做人經已唔容易 每一日都好多困難 家人既關心係好大支持黎架 阿女可能仲細 唔識表達 你係大人可以主動d 心平氣和嘛


大宅

積分: 3530


10#
發表於 19-8-16 03:01 |只看該作者
回覆 Lana.s 的帖子

我地講任何野,佢都覺得我地係偏幫呀哥架,佢都唔細喇,唔知点解同佢傾親佢都唔啱聽


複式洋房

積分: 173


11#
發表於 19-8-16 03:11 |只看該作者
chu媽 發表於 19-8-16 03:01
回覆 Lana.s 的帖子

我地講任何野,佢都覺得我地係偏幫呀哥架,佢都唔細喇,唔知点解同佢傾親佢都唔啱聽

我有個女仔朋友都係咁 26歲女 ,
成日都覺得屋企人偏心阿哥
(雖然我眼見係有小小既 )
但依條女諗野有d偏激
久而久之 就覺得成屋人欠左佢咁

亦都因為惡性循環 佢父母對佢d態度都唔好
講野語氣重
而佢就更加認定屋企人對佢就係差 成日都好谷氣 唔開心 一同我呻就喊到停唔到


大宅

積分: 3530


12#
發表於 19-8-16 03:35 |只看該作者
回覆 Lana.s 的帖子

咁似我個女?唔係同一個人呀


子爵府

積分: 12812


13#
發表於 19-8-16 08:09 |只看該作者
其實我覺得哥哥都要比家用
佢儲錢一早要儲埋家用呢份
呢樣係自己責任


寶石宮

積分: 292899

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


14#
發表於 19-8-16 10:59 |只看該作者
chu媽 發表於 19-8-16 00:39
回覆 nikfan 的帖子

就係呀哥呢年唔夠錢交學費,要兩老幫手,但係佢就黎畢業,冇錢,唔通我地唔幫佢?呀妹 ...

兩老資助阿哥 阿妹可能覺得供阿哥讀書
即係似以前咁 大嘅工作供細佬妹讀大學

點評

rainbowchuuu3    發表於 19-8-16 12:42


大宅

積分: 3530


15#
發表於 19-8-16 11:12 |只看該作者
回覆 Poyau 的帖子

但係佢自己本身都做野儲左筆錢先去讀書


伯爵府

積分: 18832


16#
發表於 19-8-16 11:13 |只看該作者

回覆樓主:

阿哥儲錢讀書有咩問題,
阿女覺得比左d家用就代表所有?
阿女係岩既比家用,
但個心態就一般。

重點係偏心要睇你兩老平時點對仔女先,

阿妹咁講阿哥就唔岩 ,唔應該比較。


大宅

積分: 3530


17#
發表於 19-8-16 11:20 |只看該作者
回覆 pretty_cat 的帖子

重點係佢每個月都係比一,二千元,就叫做家用


瑪瑙宮

積分: 139638


18#
發表於 19-8-16 11:25 |只看該作者
佢先比 1500-2000 /月, 重好意思講. 1500/月, 即 $50 /日 包晒飯日用品水电煤住連洗掠摺鐘點喎.

如果你叫佢唔好比, 佢就唔該搬出去自立, 唔好痴屋企一蚊.


珊瑚宮

積分: 109154

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


19#
發表於 19-8-16 11:30 |只看該作者
chu媽 發表於 19-8-15 22:58
事源呀仔成25歲先自己儲左d錢過台灣讀書,今年差不多30,出半畢業,今次返黎,呀女今日就係屋企話呀哥自私 ...
去台灣...............唔喇,番來又係的要港獨人才,小心留意行為


大宅

積分: 2651


20#
發表於 19-8-16 12:26 |只看該作者
chu媽 發表於 19-8-15 22:58
事源呀仔成25歲先自己儲左d錢過台灣讀書,今年差不多30,出半畢業,今次返黎,呀女今日就係屋企話呀哥自私 ...

係咪以前素有積怨,俾兩千家用都追住阿哥咬?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo