時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 48828


1#
發表於 19-8-13 16:58 |只看該作者
唔好又話我冇fact check
女事主深潛咗

岩岩睇警方記者會直播
蘋果記者問警方會唔會承諾唔告女事主暴動
當下真係一掃迷團
難怪唔肯去報警

一單還一單
點解而家啲記者都咁低質?
又叫警方承諾不拘捕




大宅

積分: 3664


2#
發表於 19-8-13 17:00 |只看該作者

回覆樓主:

乜佢吾報警就代表佢冇參加暴亂咩????


珍珠宮

積分: 48828


3#
發表於 19-8-13 17:03 |只看該作者
little_woman 發表於 19-8-13 17:00
乜佢吾報警就代表佢冇參加暴亂咩????

咪係
其實一單還一單
事實真係有去暴動囉
唔明點解咁多記者在記者會上指責警方使用武力?
蘋果記者仲叫警方承諾不拘捕
想嘔

蘋果記者咁正義
不如就挾埋女事主去報警啦
何必咁肉酸?
十足十玩要脅


瑪瑙宮

積分: 138592

馬年勳章


4#
發表於 19-8-13 17:06 |只看該作者

回覆樓主:

講到佢盲喎, 仲唔出來醫。
盲好過坐監?


珍珠宮

積分: 48828


5#
發表於 19-8-13 17:10 |只看該作者
cbeyond 發表於 19-8-13 17:06
講到佢盲喎, 仲唔出來醫。
盲好過坐監?

同意
希望佢去報警


大宅

積分: 3664


6#
發表於 19-8-13 17:12 |只看該作者

回覆樓主:

講白d,吾通d犯吾自首,就代表佢地冇犯法???


侯爵府

積分: 23308

母親節2025勳章 開心吸收勳章 畀面勳章


7#
發表於 19-8-13 17:15 |只看該作者

回覆樓主:

立法局D議員不可去報警嗎?警察只是欠人去報警,有人報左警,便可去調查啦!


子爵府

積分: 10892

睛靈勳章


8#
發表於 19-8-13 17:15 |只看該作者
好鐘意呀sir 咁答個低智記者:我可以暫時肯定答既就係落口供之前係唔會拘捕佢


珍珠宮

積分: 48828


9#
發表於 19-8-13 17:15 |只看該作者
little_woman 發表於 19-8-13 17:12
講白d,吾通d犯吾自首,就代表佢地冇犯法???

諗起葉繼歡
以今時今日既歪理,可能監都不用坐


大宅

積分: 3814


10#
發表於 19-8-13 17:15 |只看該作者
yurijm 發表於 19-8-13 16:58
唔好又話我冇fact check
女事主深潛咗

一單還一單啦
佢有犯法就肯定架喇
佢眼傷左都好慘
但唔代表唔駛負責囉



珍珠宮

積分: 48828


11#
發表於 19-8-13 17:18 |只看該作者
142526 發表於 19-8-13 17:15
立法局D議員不可去報警嗎?警察只是欠人去報警,有人報左警,便可去調查啦!
...

蘋果記者好低質
根本唔知自己問乜

女事主冇報過警
警方又點會立案調查事件?
女記者不斷追問點解唔查
智商無下限

李sir都忍唔住話正常程序係要睇埋醫療報告
女記者先收聲
Common sense is not common


子爵府

積分: 10094

2018父親節勳章


12#
發表於 19-8-13 17:19 |只看該作者
可能驚比警察查查下,搵埋証據佢係蛇頭之一,到時點止暴動罪啊


珍珠宮

積分: 48828


13#
發表於 19-8-13 17:21 |只看該作者
pigmummy 發表於 19-8-13 17:15
一單還一單啦
佢有犯法就肯定架喇
佢眼傷左都好慘

當然,大家都好想知係咪警方做
如果係警方做
警隊當然要負責

但冇諗到居然有記者要求不拘捕、不起訴
一單還一單囉
輸打贏要咩?


禁止訪問

積分: 8262


14#
發表於 19-8-13 17:22 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 29969

畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


15#
發表於 19-8-13 17:25 |只看該作者
yurijm 發表於 19-8-13 17:18
蘋果記者好低質
根本唔知自己問乜

咁其實蘋果妹係幫左女事主定害左女事主呢


公爵府

積分: 26697

好媽媽勳章 畀面勳章


16#
發表於 19-8-13 17:29 |只看該作者
人地慘慘豬呀 義士離架 好偉大架


珍珠宮

積分: 48828


17#
發表於 19-8-13 17:32 |只看該作者
小fen 發表於 19-8-13 17:25
咁其實蘋果妹係幫左女事主定害左女事主呢

兩樣都唔係
利用個女仔乍

某報利用個女仔、乜低智言論都講得出
自然讀者人數節節上升

黃人利用個女仔眾籌、加深仇警
而家搞機場都叫緊以眼還眼
當正自己係法官
未審先判

個女仔父母最慘
養到個囡咁大
發生呢啲事


侯爵府

積分: 20018


18#
發表於 19-8-13 17:36 |只看該作者
142526 發表於 19-8-13 17:15
立法局D議員不可去報警嗎?警察只是欠人去報警,有人報左警,便可去調查啦!
...

同意。
釘書釘釘大脾,犯民都急開記招。
而家爆眼咁大件事,如果係警方傷佢哋,賤犯民仲唔一早開記招鋪天蓋地發大件事咩!肯定犯狗不停吠!
  
^^有緣能相聚,岩傾講兩句,岩笑揞住嘴,生活多樂趣^^


男爵府

積分: 7354


19#
發表於 19-8-13 17:39 |只看該作者
班記者好野蠻
完全唔知當時個女仔有冇做過一d可以觸犯暴動既行為就要警方應承唔告佢,
文明社會黎架,大佬


伯爵府

積分: 19278

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章


20#
發表於 19-8-13 17:41 |只看該作者
痴線㗎喎,迫警察承諾唔拘捕佢暴動罪!乜嘢記者嚟㗎 ?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo