懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1929


1#
發表於 19-8-9 11:56 |只看該作者
想請教下各位媽媽,BB出世點知幾時要開始打疫苗針?打咩針?需不需要提前預約?BB就來出世,完全唔知(emoji)(emoji)


男爵府

積分: 6876


2#
發表於 19-8-9 12:23 |只看該作者
睇下你想打政府定係私家,如果我冇記錯政府最快一個月但係就有一支針要打另外六個星期要喺私家食輪狀疫苗


大宅

積分: 1929


3#
發表於 19-8-9 12:37 |只看該作者
HappyMaMaBaby 發表於 19-8-9 12:23
睇下你想打政府定係私家,如果我冇記錯政府最快一個月但係就有一支針要打另外六個星期要喺私家食輪狀疫苗
...

咁出面打,我點先知幾時要去打?打咩針?政府會教嗎?


禁止訪問

積分: 290


4#
發表於 19-8-11 23:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 180


5#
發表於 19-8-15 17:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo