睇完此新聞, 有此感嘆: - ([size=13.3333px]不喜勿罵) 
撤回《逃犯條例》修訂釋放被捕示威者收回暴動定義調查警民衝突盡快實行雙普選
以上5大訴求有邊樣關學生事呢? 點解唔好好做返學生自己應做的事同本分啦. 其實中學生未出來社會做事, 請好好讀書, 增值自己.
以前我爸媽/老師都有教:不在其位,不謀其政富家不用買良田,書中自有千鍾粟。
安居不用架高堂,書中自有黃金屋。學生們知道咩叫生活辛苦咩?未付出就要求收穫,香港政府呢家欠左學生咩.做人應該學識感恩同知足.香港政府已有放資源出來:·
書簿津貼·
車船津貼·
Dse 考試代繳考試費 如果學生還有需要就請回家問自己父母.唔好問政府.養育囝囡係父母負責, 唔好下下倚賴政府幫你.
中學生最易受朋輩影響同易跟風,政治玩家唔好再灌輸錯誤知識俾學生啦.
唔該