時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 29969

畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 hashtag影視迷勳章


1#
發表於 19-8-21 13:46 |只看該作者

【星島日報報道】學界醞釀9月罷課,另有網民發起周四(22日)在中環舉行中學生集會,已獲警方發出不反對通知書。

各界的反修例示威集會活動持續兩個多月,有網民號召周四在中環愛丁堡廣場舉行中學生集會,今日已獲警方正式發出不反對通知書,時間由10時至晚上8時半。據向警方遞交的公眾集會意向通知書顯示,集會料1500人出席,但有網民表明自己非中學生仍會出席,因此出席人數暫未能估計。


伯爵府

積分: 17063


2#
發表於 19-8-21 13:50 |只看該作者
唉, 拉埋中學生落水, 無語!


伯爵府

積分: 18883


3#
發表於 19-8-21 13:52 |只看該作者
發起人係想學生同家長撕裂.大家要小心.


別墅

積分: 674


4#
發表於 19-8-21 13:52 |只看該作者
帶領未成年學生去聽單一資料信息,同洗腦有何分别.


子爵府

積分: 14047

醒目開學勳章


5#
發表於 19-8-21 13:52 |只看該作者
曱甴扮中學生


水晶宮

積分: 54801


6#
發表於 19-8-21 13:55 |只看該作者
wylerC9 發表於 19-8-21 13:50
唉, 拉埋中學生落水, 無語!
中學生,有幾多嵗啫!好心你班人收手啦!唔好搞人仔女啦!
有報應㗎!


伯爵府

積分: 18329

BK Milk勳章 畀面勳章


7#
發表於 19-8-21 13:57 |只看該作者

回覆樓主:

d人真賤!中學生都唔放過


男爵府

積分: 7946


8#
發表於 19-8-21 13:58 |只看該作者
TingTing 發表於 19-8-21 13:55
中學生,有幾多嵗啫!好心你班人收手啦!唔好搞人仔女啦!
有報應㗎!

佢地簡直可恥


大宅

積分: 4273


9#
發表於 19-8-21 14:00 |只看該作者
wylerC9 發表於 19-8-21 13:50
唉, 拉埋中學生落水, 無語!

搞啦搞啦,橫掂都會越黎越差,都唔爭在,香港唔死佢地唔會罷休,最緊要為到氣
~~MAG~~


男爵府

積分: 7909


10#
發表於 19-8-21 15:42 |只看該作者
回覆 小fen 的帖子

睇完此新聞, 有此感嘆: - ([size=13.3333px]不喜勿罵)
撤回《逃犯條例》修訂釋放被捕示威者收回暴動定義調查警民衝突盡快實行雙普選
以上5大訴求有邊樣關學生事呢? 點解唔好好做返學生自己應做的事同本分啦. 其實中學生未出來社會做事, 請好好讀書, 增值自己.
以前我爸媽/老師都有教:不在其位,不謀其富家不用買良田,書中自有千鍾粟。
安居不用架高堂,書中自有黃金屋。
學生們知道咩叫生活辛苦咩?未付出就要求收穫,香港政府呢家欠左學生咩.做人應該學識感恩同知足.香港政府已有放資源出來:·
書簿津貼·
車船津貼·
Dse 考試代繳考試費 如果學生還有需要就請回家問自己父母.唔好問政府.養育囝囡係父母負責, 唔好下下倚賴政府幫你.
中學生最易受朋輩影響同易跟風,政治玩家唔好再灌輸錯誤知識俾學生啦.
唔該



水晶宮

積分: 64720

馬年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章


11#
發表於 19-8-21 15:52 |只看該作者

回覆樓主:

中學生做番中學生嘅事。

老師們, 唔該唔好再誤人子弟。

唔該教育署插手啦。

有天遣呀


公爵府

積分: 29872


12#
發表於 19-8-21 16:19 |只看該作者

回覆樓主:

點解會批歪理集會, 仲要未成年


水晶宮

積分: 63993

畀面勳章


13#
發表於 19-8-21 16:23 |只看該作者

回覆樓主:

唔好搞中學生啦!!


侯爵府

積分: 20305


14#
發表於 19-8-21 16:24 |只看該作者

回覆樓主:

真係黃衛兵


大宅

積分: 1699


15#
發表於 19-8-21 16:33 |只看該作者

回覆樓主:

又係同一班曱甴 ,陣間又170幻中學生


男爵府

積分: 9000

牛年勳章


16#
發表於 19-8-21 16:44 |只看該作者
小fen 發表於 19-8-21 13:46
【星島日報報道】學界醞釀9月罷課,另有網民發起周四(22日)在中環舉行中學生集會,已獲警方發出不反對通知 ...

如果有家長知道,希望可以阻止自己仔女去呢個集會喇


男爵府

積分: 9845


17#
發表於 19-8-21 17:43 |只看該作者
浪女 發表於 19-8-21 13:52
曱甴扮中學生

大肚腩同m 記媽媽可能都去


男爵府

積分: 8772


18#
發表於 19-8-21 17:58 |只看該作者
建議家長唔好比仔女去,佢地可能開始唔夠人,要洗腦加新血,就算家長陪佢都唔應該囉!


大宅

積分: 4261


19#
發表於 19-8-21 18:03 |只看該作者
446948 發表於 19-8-21 17:58
建議家長唔好比仔女去,佢地可能開始唔夠人,要洗腦加新血,就算家長陪佢都唔應該囉!
...

為了仔女將來,最好不要參加遊行啦!免得比人點相啦!


男爵府

積分: 6937


20#
發表於 19-8-21 18:18 |只看該作者
Pulmma 發表於 19-8-21 15:52
中學生做番中學生嘅事。

老師們, 唔該唔好再誤人子弟。

教育局其實應該肩負起重任,9月堅決不能罷課,看看邊間學校能罷課?至少不能明目張膽吧!如果罷課,學校、老師必須負上代價,好簡單的事情,幹嘛還要推去學校機制?可能我頭腦簡單,真心不明教局怕些甚麼!這次的集會,明眼人都知道發生什麼事,沽名釣譽!怎麼還由得他?那班走在前線的所謂的香港人,活得太自由了!教育局難道還不知道問題的嚴重嗎?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo