想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2020


1#
發表於 09-5-11 14:15 |只看該作者
我諗...我唔會再係M前用紅D緑D check bingo啦!

因為我已經試過2次係排卵後12-14日分別用紅D or緑D check bingo, 2次都有淺線, 以為有機啦! 点之2日後就黎M, 攪到我和老公空歡喜一場, 仲有一個最唔開心的母親節


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 09-5-11 14:44 |只看該作者
原帖由 MrsMu 於 09-5-11 14:15 發表
我諗...我唔會再係M前用紅D緑D check bingo啦!

因為我已經試過2次係排卵後12-14日分別用紅D or緑D check bingo, 2次都有淺線, 以為有機啦! 点之2日後就黎M, 攪到我和老公空歡喜一場, 仲有一個最唔開心的母親節:pity ...



咁你下次等過左 M 期先check啦


祝早日BINGO


男爵府

積分: 6262


3#
發表於 09-5-11 14:44 |只看該作者
係唔係紅d深粗+綠d淺線呀?!

如果紅d同綠d都係淺線,咁唔係有機喎~你會唔會誤會左所以先空歡喜一場??


男爵府

積分: 9100


4#
發表於 09-5-11 14:45 |只看該作者
m前紅d最少要見深粗先有機架

原帖由 MrsMu 於 11-5-2009 14:15 發表
我諗...我唔會再係M前用紅D緑D check bingo啦!

因為我已經試過2次係排卵後12-14日分別用紅D or緑D check bingo, 2次都有淺線, 以為有機啦! 点之2日後就黎M, 攪到我和老公空歡喜一場, 仲有一個最唔開心的母親節:pity ...


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


5#
發表於 09-5-11 14:56 |只看該作者
原帖由 MrsMu 於 09-5-11 14:15 發表
我諗...我唔會再係M前用紅D緑D check bingo啦!

因為我已經試過2次係排卵後12-14日分別用紅D or緑D check bingo, 2次都有淺線, 以為有機啦! 点之2日後就黎M, 攪到我和老公空歡喜一場, 仲有一個最唔開心的母親節:pity ...



紅D 要有 80-90% 深粗 或 2/3 深粗先有機


男爵府

積分: 8621


6#
發表於 09-5-11 15:06 |只看該作者
我屋企冇紅d綠d呀, 平時都係大約m期就用曼秀雷敦check, 次次都冇線, 又以為早左check, 隔2-3日就m到.............
如果day24, 我平時係day 24-26, 係咪已經可以check呢???


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 09-5-11 15:16 |只看該作者
原帖由 ddaa 於 09-5-11 15:06 發表
我屋企冇紅d綠d呀, 平時都係大約m期就用曼秀雷敦check, 次次都冇線, 又以為早左check, 隔2-3日就m到.............
如果day24, 我平時係day 24-26, 係咪已經可以check呢??? ...



可以check到, 或者可以等到day 26 或過左D26 先都OK 咁咪唔怕side 左 棒棒.


大宅

積分: 3490

好媽媽勳章


8#
發表於 09-5-11 15:20 |只看該作者
原帖由 ddaa 於 09-5-11 15:06 發表
我屋企冇紅d綠d呀, 平時都係大約m期就用曼秀雷敦check, 次次都冇線, 又以為早左check, 隔2-3日就m到.............
如果day24, 我平時係day 24-26, 係咪已經可以check呢??? ...

祝bingo

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo