時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   2


珍珠宮

積分: 34660

馬年勳章 2024年龍年勳章


1#
發表於 19-9-2 14:43 |只看該作者
班黃學生今日攪擺課,明日又話派傳單,黑口罩,想延續落去。仲有不停在社交平台同學生洗腦,張貼 poster ,招攬新血,搵人幫手做文宣,設計poster,真係好賤呀!

附件: 你需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊


大宅

積分: 1671


2#
發表於 19-9-2 14:48 |只看該作者
人地係為中國人奮鬥,你地為什麼人革命?
曱甴首先已經唔認自己係中國人啦!


大宅

積分: 3471


3#
發表於 19-9-2 14:49 |只看該作者
一句講晒,佢地有無破壞法紀先?


男爵府

積分: 5035


4#
發表於 19-9-2 14:51 |只看該作者
番薯仔媽媽 發表於 19-9-2 14:48
人地係為中國人奮鬥,你地為什麼人革命?
曱甴首先已經唔認自己係中國人啦! ...
佢地話係為香港人奮鬥革命,令香港人得以脫離中共既魔爪囉


大宅

積分: 4611


5#
發表於 19-9-2 14:54 |只看該作者
當時罷課為愛祖國的表現,今日罷課卻為叛國賊,怎可混為一談?

黃人就是喜歡以斷章取義手法合理化自己的惡行!


公爵府

積分: 28358

牛年勳章


6#
發表於 19-9-2 14:54 |只看該作者

回覆樓主:

我學校今日,罷課嘅學生係一齊觀看「洗腦片」, 一齊嗌口號


伯爵府

積分: 15556


7#
發表於 19-9-2 14:55 |只看該作者
番薯仔媽媽 發表於 19-9-2 14:48
人地係為中國人奮鬥,你地為什麼人革命?
曱甴首先已經唔認自己係中國人啦! ...
廢青如果有讀歷史,知道咩事就唔會係廢青啦。

五四運動嘅起因係咩佢地都未知。而家係度燒國旗,揮動英美國旗,就將自己變成民族英雄,真係得啖笑。


男爵府

積分: 7511

趣教勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 19-9-2 14:58 |只看該作者
回覆 bdrom 的帖子

以前國家衰亡,中國人被外國人欺才能革命,而家中國強大,D暴徒害死自己人都不自知


伯爵府

積分: 15556


9#
發表於 19-9-2 14:58 |只看該作者
bdrom 發表於 19-9-2 14:51
佢地話係為香港人奮鬥革命,令香港人得以脫離中共既魔爪囉
唔係化 可能你果本中史書係台獨版。

唔該你地真係認真讀下歷史。 我無氣啦。


珍珠宮

積分: 34660

馬年勳章 2024年龍年勳章


10#
發表於 19-9-2 14:59 |只看該作者
pigletbear 發表於 19-9-2 14:49
一句講晒,佢地有無破壞法紀先?

正常上課時間,你唔上課而罷課,學校講明口容許,仲鼓吹同煽動同學去做,咁你話有無呢?
呀!不過,我懷疑佢地知唔知乜叫法紀!
Minniemouse:-P


男爵府

積分: 5035


11#
發表於 19-9-2 15:01 |只看該作者
熊熊老婆 發表於 19-9-2 14:54
我學校今日,罷課嘅學生係一齊觀看「洗腦片」, 一齊嗌口號
...
請問邊間學校?
你係家長?



公爵府

積分: 28358

牛年勳章


12#
發表於 19-9-2 15:02 |只看該作者
bdrom 發表於 19-9-2 15:01
請問邊間學校?
你係家長?

我係老師, 邊間學校就唔方便講啦


珍珠宮

積分: 34660

馬年勳章 2024年龍年勳章


13#
發表於 19-9-2 15:02 |只看該作者
minniemouse 發表於 19-9-2 14:59
正常上課時間,你唔上課而罷課,學校講明口容許,仲鼓吹同煽動同學去做,咁你話有無呢?
呀!不過,我懷疑 ...

*唔容許
Minniemouse:-P


男爵府

積分: 5035


14#
發表於 19-9-2 15:05 |只看該作者
Esther_Rachel 發表於 19-9-2 14:54
當時罷課為愛祖國的表現,今日罷課卻為叛國賊,怎可混為一談?

黃人就是喜歡以斷章取義手法合理化自己的惡 ...
佢地話佢地一樣好愛國,不過愛既係香港國,佢地所有做既野都係為左香港國得到真正既獨立自由(基本上同台獨思想一樣)



男爵府

積分: 5035


15#
發表於 19-9-2 15:07 |只看該作者
熊熊老婆 發表於 19-9-2 15:02
我係老師, 邊間學校就唔方便講啦
罷課得到學校高層准許?


侯爵府

積分: 22989


16#
發表於 19-9-2 15:10 |只看該作者
番薯仔媽媽 發表於 19-9-2 14:48
人地係為中國人奮鬥,你地為什麼人革命?
曱甴首先已經唔認自己係中國人啦! ...



尋找「閃光點」,努力不懈,堅毅不屈,機會總是留給有準備的人。但是,有準備不一定能找緊機會,因為....命運就是這樣的敲門。要找緊機會,就要戰勝自己和戰勝命運。
遇到逆境,堅持,不要放棄。黑暗是可怕的,極難耐的.....但是,渡過了黑暗,不就是黎明了嗎 ?!


男爵府

積分: 5035


17#
發表於 19-9-2 15:13 |只看該作者
siulili 發表於 19-9-2 14:58
唔係化 可能你果本中史書係台獨版。

唔該你地真係認真讀下歷史。 我無氣啦。
無錯,港獨份子的歷史和政治觀係有台獨勢力做後盾,有相當深度同迷惑性,並不是好多人以為可以好簡單三言兩語就可以擊破



子爵府

積分: 14707


18#
發表於 19-9-2 15:13 |只看該作者
人地有樣見人.兩者不能並論

點評

孤獨旅人    發表於 19-9-2 15:18


珊瑚宮

積分: 102061

馬年勳章 2026勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


19#
發表於 19-9-2 15:15 |只看該作者
Esther_Rachel 發表於 19-9-2 14:54
當時罷課為愛祖國的表現,今日罷課卻為叛國賊,怎可混為一談?

黃人就是喜歡以斷章取義手法合理化自己的惡 ...

認同


大宅

積分: 4582


20#
發表於 19-9-2 15:16 |只看該作者
siulili 發表於 19-9-2 14:55
廢青如果有讀歷史,知道咩事就唔會係廢青啦。

五四運動嘅起因係咩佢地都未知。而家係度燒國旗,揮動英美國 ...

佢地唔識中國歷史好正常
佢地都無讀過中史
讀左十幾年通識,critical thinking 淨係學左critical...
呢個亦係香港教育嘅失敗之處

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo