時政擂台

跳至

首頁
1

尾頁
   0


公爵府

積分: 27227


1#
發表於 19-9-11 11:13 |只看該作者
今次流感高峰期,如果班醫護又走出黎話多野做,又要加額外津貼的話,請各位jm都出分力抗議,佢地咁得閒攪政府,醫療事故又多,而且依3個月警察都冇額外津貼,只有ot錢,既然警察咁辛苦,又拎命博都冇特別津貼,點解醫護年年都有?好唔公平!警察依3個月都冇出過聲嘈,咬緊牙關保持專業,醫護就剩係識攪屎棍,不知所謂今日仲要登報紙嘈嘈閉,正垃圾

補充內容 (19-9-11 15:14):
政府=政治,打錯字


子爵府

積分: 13764


2#
發表於 19-9-11 12:25 |只看該作者
唔見私院有人嘈嘈閉,真係食阿公嗰啲特別反骨!!


大宅

積分: 1962


3#
發表於 19-9-11 14:30 |只看該作者
areyouangry 發表於 19-9-11 12:25
唔見私院有人嘈嘈閉,真係食阿公嗰啲特別反骨!!



子爵府

積分: 13418

2025勳章蛇年勳章


4#
發表於 19-9-11 14:33 |只看該作者
areyouangry 發表於 19-9-11 12:25
唔見私院有人嘈嘈閉,真係食阿公嗰啲特別反骨!!

睇班公墓園就知啦


子爵府

積分: 10231


5#
發表於 19-9-11 14:37 |只看該作者
貓咪達人 發表於 19-9-11 11:13
今次流感高峰期,如果班醫護又走出黎話多野做,又要加額外津貼的話,請各位jm都出分力抗議,佢地咁得閒攪政 ...

support?
額外津貼? why they have 額外津貼? so many time play government?
咁得閒攪政府? they said they are so busy!!!





補充內容 (19-9-11 14:38):
support no 額外津貼!


大宅

積分: 2435


6#
發表於 19-9-11 14:53 |只看該作者

回覆樓主:

而家睇實佢地

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo