時政擂台

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10547


1#
發表於 19-9-9 08:42 |只看該作者
盲人平時靠聽聲辨過路燈,宜家打爛交通燈佢地點過馬路?曾經遇到個盲人企係到等好耐唔知交通燈被破壞,以為未轉燈,唔敢奢望暴徒收手,希望大家遇到都幫下佢地。今日見到個傷殘人士想搭地鐵無奈地鐵既lift又搞成咁,健全人士可以行去另一入口但佢地好困難,請好心巿民幫下手協助下班傷殘人士。

附件: 你需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

點評

特派員  政治及有關爭拗話題或最終演變成相關討論,現已移到時政擂台  發表於 19-9-10 11:46
hungng    發表於 19-9-10 07:48


琥珀宮

積分: 155662

畀面勳章


2#
發表於 19-9-9 08:48 |只看該作者

回覆樓主:


有破壞無建設


大宅

積分: 4811


3#
發表於 19-9-9 08:50 |只看該作者
班乞衣死曱甴,不得好死


珊瑚宮

積分: 100270

2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章


4#
發表於 19-9-9 08:51 |只看該作者

回覆樓主:

係,遇見一定帮


子爵府

積分: 13804


5#
發表於 19-9-9 08:52 |只看該作者

回覆樓主:

樓主好有同情心
傷健人士好受影響。


伯爵府

積分: 18000

畀面勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 19-9-9 08:53 |只看該作者
I9528 發表於 19-9-9 08:48
有破壞無建設

係!仲話自己已為革命,D父母、大人做過D乜?見到佢地破壞緊香港,我覺得佢地無資格咁講!


子爵府

積分: 10547


7#
發表於 19-9-9 09:03 |只看該作者
little_monkey 發表於 19-9-9 08:52
樓主好有同情心
傷健人士好受影響。

我參觀過盲人工廠,了解到佢地既困難,又曾做義工服務過傷殘人仕,所以特別有感受,不論黃藍絲都希望社會人士多些關注佢地既需要。如暴徒睇到希望佢地手下留情,唔好令傷殘人士雪上加霜。


水晶宮

積分: 67250


8#
發表於 19-9-9 09:06 |只看該作者

回覆樓主:

死曱甴幾時死


侯爵府

積分: 23258


9#
發表於 19-9-9 09:09 |只看該作者

回覆樓主:

有同理心就不叫暴徒啦


珍珠宮

積分: 35170


10#
發表於 19-9-9 09:38 |只看該作者

回覆樓主:

真係多得佢地唔小


伯爵府

積分: 15357


11#
發表於 19-9-9 09:40 |只看該作者
多謝樓主提醒,我多加留意


珍珠宮

積分: 49916


12#
發表於 19-9-9 09:42 |只看該作者

回覆樓主:

包括我,我係拎住傷殘証,經常去覆診,要坐十多個站地鐵先去到,最近站站停無位坐,嗰啲破壞嘅人會知人哋辛苦嘅咩!佢哋真係作緊孽唔知


珍珠宮

積分: 32181

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


13#
發表於 19-9-9 09:45 |只看該作者
elysion 發表於 19-9-9 08:42
盲人平時靠聽聲辨過路燈,宜家打爛交通燈佢地點過馬路?曾經遇到個盲人企係到等好耐唔知交通燈被破壞,以為 ...
有個外籍男士見到班暴徒爆緊入閘機, 都忍唔住搶走暴徒支鐵通
成班死曱甴正腦殘!!! 成日話係人迫佢哋反


伯爵府

積分: 19288


14#
發表於 19-9-9 10:01 |只看該作者
係,好早期見佢地破壞交通燈就知道好大影響,仲有路邊的破壞,老人小童行動不便人士,好易跌親受傷害。

早幾日,好似仲有港鐵升降機都被整爛,如果係就好麻煩。

我試過起鬧市要轉來轉去,先搵得一架升降機上落,係幾咁麻煩。
BB你來咗啦?


大宅

積分: 2028


15#
發表於 19-9-9 10:29 |只看該作者
Mrs·Cheung 發表於 19-9-9 10:01
係,好早期見佢地破壞交通燈就知道好大影響,仲有路邊的破壞,老人小童行動不便人士,好易跌親受傷害。

早 ...

成班腦殘


水晶宮

積分: 54622


16#
發表於 19-9-9 10:35 |只看該作者
為破壞而破壞


水晶宮

積分: 68486


17#
發表於 19-9-9 10:38 |只看該作者
點會,佢哋有良知就吾會做破壞啦,不要忘記,暴徒只是破壞死物


公爵府

積分: 25625


18#
發表於 19-9-9 10:38 |只看該作者

回覆樓主:

本來亞女短時間坐輪椅,仲諗香港都好方便,而家搞成咪只能叫公公婆婆入黎睇佢


水晶宮

積分: 68486


19#
發表於 19-9-9 10:40 |只看該作者
BK2002 發表於 19-9-9 09:45
有個外籍男士見到班暴徒爆緊入閘機, 都忍唔住搶走暴徒支鐵通
成班死曱甴正腦殘!!! 成日話係人迫佢 ...

但系咁喔,佢哋又不會打外國人,因為怕他們公佈真相,所以對佢地好 nice 架,暴徒只打中國人


子爵府

積分: 13418

2025勳章蛇年勳章


20#
發表於 19-9-9 10:42 |只看該作者
MM2H 發表於 19-9-9 08:51
係,遇見一定帮

我都會留意下

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo