自由講場

跳至

首頁

尾頁
   8


複式洋房

積分: 456


1#
發表於 19-9-26 14:54 |只看該作者
我部Note2用咗好多年,最近feel到再用多排應該頂唔住
我下部手機唔想再用android,想換Iphone
但係依家啲iphone又好鬼貴,啲功能我又用唔著
各位jm,我應該換邊部好


珍珠宮

積分: 43626

2024年龍年勳章


2#
發表於 19-9-26 15:06 |只看該作者
bobohappywong23 發表於 19-9-26 14:54
我部Note2用咗好多年,最近feel到再用多排應該頂唔住
我下部手機唔想再用android,想換Iphone
但係依家啲ip ...


平過舊年。


水晶宮

積分: 69641


3#
發表於 19-9-26 15:08 |只看該作者
bobohappywong23 發表於 19-9-26 14:54
我部Note2用咗好多年,最近feel到再用多排應該頂唔住
我下部手機唔想再用android,想換Iphone
但係依家啲ip ...

...
myimage.jpg


複式洋房

積分: 332


4#
發表於 19-9-26 15:19 |只看該作者
換iphone都唔一定要換11呀,你換之前果啲型號都得呀,無咁貴,你又可以試下iPhone你用唔用得慣


珍珠宮

積分: 44557


5#
發表於 19-9-26 15:20 |只看該作者
iphone11 囉


大宅

積分: 1248


6#
發表於 19-9-26 15:21 |只看該作者
bobohappywong23 發表於 19-9-26 14:54
我部Note2用咗好多年,最近feel到再用多排應該頂唔住
我下部手機唔想再用android,想換Iphone
但係依家啲ip ...

換上一代的iphone,或者小米~


侯爵府

積分: 24995


7#
發表於 19-9-26 15:26 |只看該作者
bobohappywong23 發表於 19-9-26 14:54
我部Note2用咗好多年,最近feel到再用多排應該頂唔住
我下部手機唔想再用android,想換Iphone
但係依家啲ip ...

iphone11新機唔算貴


瑪瑙宮

積分: 129449

大廚勳章


8#
發表於 19-9-26 15:28 |只看該作者
bobohappywong23 發表於 19-9-26 14:54
我部Note2用咗好多年,最近feel到再用多排應該頂唔住
我下部手機唔想再用android,想換Iphone
但係依家啲ip ...

如果只係想用iPhone其實唔使買最新果部Model咁就會平好多。。。既然你話新嘅function你用唔着
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙
喇麼撻沙 啪卡挖多
阿喇克多 沈瑪 沈潑躂沙


複式洋房

積分: 456


9#
發表於 19-9-26 15:33 |只看該作者
回覆 youhello507 的帖子

雖然無咁貴,但啲功能好似用唔著咁

點評

wcpcelia    發表於 19-9-27 10:36


複式洋房

積分: 456


10#
發表於 19-9-26 15:34 |只看該作者
回覆 seaheart88 的帖子

都係呀,之前啲型號好似都平好多。


子爵府

積分: 12005

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 畀面勳章


11#
發表於 19-9-26 15:35 |只看該作者
Note 2
樓主好叻,我都換左幾部了
隨遇而安


大宅

積分: 1058


12#
發表於 19-9-26 15:38 |只看該作者
可以換上一代既


複式洋房

積分: 494


13#
發表於 19-9-26 15:38 |只看該作者
如果樓主想換平既iPhone可以揀番iPhone 8,其實都2年前出,而家好似都係3000幾。


翡翠宮

積分: 86471


14#
發表於 19-9-26 15:53 |只看該作者

回覆樓主:

而家千元android機性能絕對可以吊打note2,夠用有凸,何須洗五六千買iphone?


象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


15#
發表於 19-9-26 15:55 |只看該作者

回覆樓主:

我換了華為P30 Pro,大力嫂換了華為P30~

非常好用~
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


翡翠宮

積分: 86471


16#
發表於 19-9-26 16:01 |只看該作者
lyh80115 發表於 19-9-26 15:53
而家千元android機性能絕對可以吊打note2,夠用有凸,何須洗五六千買iphone?
...

識玩嘅,内地買,千幾蚊又靚仔又好用。Oppo嘅realme系列,¥1599直送香港,自己裝返google用得。
https://u.jd.com/E6iE2p
1569484889038.JPEG


水晶宮

積分: 74443


17#
發表於 19-9-26 16:36 |只看該作者
Kenmum 發表於 19-9-26 15:35
Note 2
樓主好叻,我都換左幾部了

X2


珍珠宮

積分: 38246

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


18#
發表於 19-9-26 16:44 |只看該作者
bobohappywong23 發表於 19-9-26 14:54
我部Note2用咗好多年,最近feel到再用多排應該頂唔住
我下部手機唔想再用android,想換Iphone
但係依家啲ip ...

如果你換iphone8,不如直接換iphone11. iphone11比上一代的XR, 價錢差不多,但比11pro價錢平好多。 又始終都係新model.

又或者市面咁多牌子選擇,好幾隻千元手機,已比iphone8好,點解要比咁多錢出部上幾代的手機?


珍珠宮

積分: 44557


19#
發表於 19-9-26 16:48 |只看該作者
其實 an 機係性價比高

但 ip 真心好用,冇乜嘢煩


珍珠宮

積分: 44557


20#
發表於 19-9-26 16:49 |只看該作者
peaceaa1122 發表於 19-9-26 16:44
如果你換iphone8,不如直接換iphone11. iphone11比上一代的XR, 價錢差不多,但比11pro價錢平好多。 又始終 ...

對!千萬不要買舊機,好快就冇更新,要換

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo