時政擂台

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5535


1#
發表於 19-10-8 10:38 |只看該作者
之前CY做特首,日日都叫下台,點解香港搞到咁樣,都無人叫佢下台,是否知佢癈柴,無野會做,由得佢坐到夠鐘,或是佢根本係黃屍……今日聽到佢講唔會再考慮用其他緊急法,即係話比暴徒聽,繼續玩啦,唔會再有咩嚴厲法則


子爵府

積分: 12516


2#
發表於 19-10-8 10:43 |只看該作者

回覆樓主:

成班幕後走狗等個弱勢特首上好耐,今次重唔煮重香港同大陸米咩!


子爵府

積分: 12460


3#
發表於 19-10-8 10:46 |只看該作者
放心,佢一定落台
不過要收拾埋殘局

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo