自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 3314


1#
發表於 19-10-19 12:49 |只看該作者
個女細b,心情仲緊張過自己讀書搵工,大家點樣平衡心理?


男爵府

積分: 7539


2#
發表於 19-10-19 12:57 |只看該作者
猫物語 發表於 19-10-19 12:49
個女細b,心情仲緊張過自己讀書搵工,大家點樣平衡心理?

當去玩咁~


禁止訪問

積分: 2385


3#
發表於 19-10-19 12:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5128


4#
發表於 19-10-19 13:01 |只看該作者
我個4月B,到而家都未認到1-10,未認到顏色,我都有啲擔心


大宅

積分: 3314


5#
發表於 19-10-19 13:04 |只看該作者
Au.Family 發表於 19-10-19 13:01
我個4月B,到而家都未認到1-10,未認到顏色,我都有啲擔心

我女仲未識行,水果顏色字母都唔識,間間都話收晒大b先考慮細b,好擔心


珍珠宮

積分: 30854


6#
發表於 19-10-19 13:06 |只看該作者
加油,幼稚園好易入,唔喊,識講早晨,byebye,推返椅子已贏一大半。當年小女in8間收七間,得有一間waiting添。
你早小小訓練下佢去一D陌生地方,揾朋友扮老師問下佢形狀,眼耳口鼻。只要佢可以單獨面試,已經成功率高。


珍珠宮

積分: 43042


7#
發表於 19-10-19 13:08 |只看該作者
唔洗擔心,我報屋企樓下,三間收,11月b,大家唔洗擔心,只要唔搞事正常都ok, 有時識晒去到咩都唔做一樣


珍珠宮

積分: 30854


8#
發表於 19-10-19 13:08 |只看該作者
我女後期直頭愛上面試,以為去參加游戲,因為依家D幼稚園面試設計到好似playgroup咁,講故事,游戲咁,唔會見工咁悶。


珍珠宮

積分: 30854


9#
發表於 19-10-19 13:11 |只看該作者
其實幼稚想揾乖小朋友,想搵斯文父母,唔志在叻小朋友。
肯坐定定,肯聽指令就得
大喊,瀨尿就會out了,無戒片記得換定片去,我真係見過in in 下,有小朋友瀨佐。


公爵府

積分: 28042


10#
發表於 19-10-19 13:31 |只看該作者
放鬆心情先,你緊張,老師睇得出。個心態係學校唔係要考小朋友識幾多,而係想睇小朋友有無反應,點頭,揮手,指答案都係反應,不一定開聲先係反應。同埋睇家長同小朋友既互動,答錯都讚下小朋友肯嘗試


水晶宮

積分: 50007


11#
發表於 19-10-19 13:50 |只看該作者
猫物語 發表於 19-10-19 13:04
我女仲未識行,水果顏色字母都唔識,間間都話收晒大b先考慮細b,好擔心
...

未識行?啫係in N?咁吾需要俾自己咁大壓力呀,吾得咪自己教,下年考K(除非有直升,N對K面試幫助不大)或轉做大B再考過


子爵府

積分: 13149


12#
發表於 19-10-19 14:02 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 Natalie625 於 19-10-19 14:03 編輯

其實細B仲正,今年唔得咪下年做大B,有2次機會

放鬆D,唔使緊張,當去玩就0k啦


水晶宮

積分: 50660


13#
發表於 19-10-19 14:15 |只看該作者
Natalie625 發表於 19-10-19 14:02
其實細B仲正,今年唔得咪下年做大B,有2次機會

放鬆D,唔使緊張,當去玩就0k啦

幼稚園間間都差不多
唔會話差到有寶校
小學先有排玩
放鬆 人生流流長


公爵府

積分: 25961


14#
發表於 19-10-19 14:26 |只看該作者
考幼稚園好易


禁止訪問

積分: 61348


15#
發表於 19-10-19 14:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3314


16#
發表於 19-10-19 16:18 |只看該作者
Dragonmama2012 發表於 19-10-19 13:31
放鬆心情先,你緊張,老師睇得出。個心態係學校唔係要考小朋友識幾多,而係想睇小朋友有無反應,點頭,揮手 ...

多謝你嘅建議,我面試時都有咁做,希望有分加

點評

wcpcelia    發表於 19-10-20 10:16


大宅

積分: 3314


17#
發表於 19-10-19 16:20 |只看該作者
kavenzou 發表於 19-10-19 13:50
未識行?啫係in N?咁吾需要俾自己咁大壓力呀,吾得咪自己教,下年考K(除非有直升,N對K面試幫助不大)或 ...

我之前都係咁諗,考唔掂都有退路,但當我見到人地識行識走又識跟指令就有壓力。


侯爵府

積分: 23258


18#
發表於 19-10-19 16:21 |只看該作者

回覆樓主:

我當年係唔介意名不名幼,總之有學校收就開心了,心態會輕鬆好多。尤其細b真係唔好咁高期望,幼稚園好多都鍾意收大b。


水晶宮

積分: 50007


19#
發表於 19-10-19 17:18 |只看該作者
猫物語 發表於 19-10-19 16:20
我之前都係咁諗,考唔掂都有退路,但當我見到人地識行識走又識跟指令就有壓力。
...

本帖最後由 kavenzou 於 19-10-19 17:29 編輯

我明,我仔年中出世嘅龍仔,直情無退路,人又生得吾可愛,咀又吾甜,見住人地個個有幾個offer係手,但自己就一個都無,一有對比下就會開始心慌。

但,你要諗下有啲可能大你小朋友成年,點可以比呢?同埋以家先開始,以後仲有K、小學、中學、DSE,咁快俾咁大壓力自己,之後點算?而且你有壓力,小朋友會feel到,會跟住吾開心,你都吾想此情況發生。

慢慢長路,慢慢行,放鬆啲。加油!


象牙宮

積分: 228020

2024年龍年勳章


20#
發表於 19-10-19 17:22 |只看該作者
猫物語 發表於 19-10-19 12:49
個女細b,心情仲緊張過自己讀書搵工,大家點樣平衡心理?

細B唔使擔心,今年讀住先,可以明年做超大B再戰江湖。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo