在職全職

跳至

首頁
12

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 159


1#
發表於 09-4-18 13:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 391


2#
發表於 09-4-18 23:28 |只看該作者
呢度全部都係working mama來的, 體力辛苦就一定辛苦, 不過都係為左個家...一齊努力!


大宅

積分: 1280


3#
發表於 09-4-19 13:24 |只看該作者
無錯體力辛苦到不得了, 都係為左個家...一齊努力!
一個人的快樂, 不是因為他/她擁有得多, 而是因為他/她計較得少, 願我們有一顆知足常樂的心.


禁止訪問

積分: 29218

畀面勳章


4#
發表於 09-4-19 20:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2389


5#
發表於 09-4-19 22:00 |只看該作者
我想講吓我嘅体驗. 我有16年工作經驗. 本身學歷唔高. 但肯做肯挨, 唔怕蝕底. 又+上遇到好老闆. 所以有機會從1個文員一級級升做經理. 人工亦好高. 但份工真係做得好辛苦. 試過因工作連續4日每日只訓 2 個鐘. 又試過十幾個客圍罵我一個(因公司立場未能滿足客戶要求, 但上司A子膊推我一個去面對D客)etc. 工作12-13 小時per day is usual. 咁多年來每日都只係訓5-5.5個鐘. 當做到個人好累好累. 覺得每日只有番工放工訓覺, 如果一直咁落去做人真係好冇意思. 唸左好耐, 最後都決定放棄份工. e+做全職準媽咪. 冇做嘢係舒服. 但唔係我想像中咁開心. 因為真係好悶. 最慘係冇安全感因只依靠老公養. 又覺得做c9好唔charm. 所以, 如果妳想做全職媽咪, 要想清楚. 全職媽咪有全職媽咪的壓力.


大宅

積分: 1280


6#
發表於 09-5-2 23:39 |只看該作者
原帖由 爽媽 於 09-4-19 10:00 PM 發表
我想講吓我嘅体驗. 我有16年工作經驗. 本身學歷唔高. 但肯做肯挨, 唔怕蝕底. 又+上遇到好老闆. 所以有機會從1個文員一級級升做經理. 人工亦好高. 但份工真係做得好辛苦. 試過因工作連續4日每日只訓 2 個鐘. 又試過十 ...


我好服你咁有勇氣轉全職媽咪,因為始終我覺得男人靠唔住,冇事冇幹就無事,鬧起交上來就咩到講得出,如果再壞d,唔比錢點算呀!

但自己有野做,有錢....如果感情不要好,最壞打算離婚,靠自已都可養到個仔讀書...生活.

我唔係教人離婚,只係覺得現今女性,如果有能力的話最好靠自己.

[ 本帖最後由 Bo-Bo 於 09-5-3 13:49 編輯 ]
一個人的快樂, 不是因為他/她擁有得多, 而是因為他/她計較得少, 願我們有一顆知足常樂的心.


公爵府

積分: 25364


7#
發表於 09-5-3 09:25 |只看該作者
Totally agreed~


原帖由 Bo-Bo 於 09-5-2 23:39 發表


我好服你咁有勇氣轉全職媽咪,因為始終我覺得男人靠唔住,冇事有幹就無事,鬧起交上來就咩到講得出,如果再壞d,唔比錢點算呀!

但自己有野做,有錢....如果感情不要好,最壞打算離婚,靠自已都可養到個仔讀書...生活.

我 ...
Birth 15/3: W:4.2kg  L:52cm HC:37.5cm
Day 09: W:4.37kg  L:55.5cm HC:37cm
Day 46: W:7kg L:62m HC40.5cm
Day 82: W:~9.2kg L:~66cm
Day 112: W:~10.4kg


大宅

積分: 2389


8#
發表於 09-5-3 11:31 |只看該作者
Absolutely agree! 但生完后都接近40. 好擔心冇人請. 老實講, 只要係文職, 我就ok架la. 不過e+唔唸咁多住. 生完至再唸吧. 我想問吓, 妳們有冇唸過幾歲退休?


男爵府

積分: 7794


9#
發表於 09-5-4 21:20 |只看該作者
100% agree... 男人係 自私同 反轉豬肚嘅動物..
我有自己能力, 我要佢知道, 我唔會冇咗佢就唔得. 等佢唔好太放 see.
原帖由 Bo-Bo 於 09-5-2 10:39 AM 發表


我好服你咁有勇氣轉全職媽咪,因為始終我覺得男人靠唔住,冇事冇幹就無事,鬧起交上來就咩到講得出,如果再壞d,唔比錢點算呀!

但自己有野做,有錢....如果感情不要好,最壞打算離婚,靠自已都可養到個仔讀書...生活.

我 ...


男爵府

積分: 7794


10#
發表於 09-5-4 21:24 |只看該作者
at least 67 years old la..
大女得5歲, 細仔得2歲, 好命嘅話, 只需要供佢哋讀大學, 就為自己退休儲錢.. another 33 years to go....
原帖由 爽媽 於 09-5-2 10:31 PM 發表
Absolutely agree! 但生完后都接近40. 好擔心冇人請. 老實講, 只要係文職, 我就ok架la. 不過e+唔唸咁多住. 生完至再唸吧. 我想問吓, 妳們有冇唸過幾歲退休?


別墅

積分: 625


11#
發表於 09-5-5 13:08 |只看該作者
Totally agree.... 無左個男人無所謂, 但一定要反d仔女, 所以一定要有經濟能力.退休對我黎講太長遠, 不過有能力做的我都唔會退休的.


大宅

積分: 3447


12#
發表於 09-5-5 13:28 |只看該作者
我而家見個c6真係無乜用
我同佢又唔係一齊住
覺得無左佢真係完全無所謂(雖然有聯絡...但只係用把口傾下計...無幫過任何手)

我唔介意做一個守生寡既人
但bb響身邊就真係好重要!!!!
bb在公公婆婆及我的家庭環境下...心理上應該唔會有d乜

如果個c6願意
我可以養埋佢..(佢邊有能力養我丫..算把啦)

至於我辛唔辛苦...大家睇到以上兩老一嫩既情況下...都估到d......
而家屋企唔夠住...諗緊要買樓....哎.....


伯爵府

積分: 16931


13#
發表於 09-5-5 14:27 |只看該作者
我幾好彩, 公司離屋企好近, 四個巴士站, 又唔洗 OT, 日頭又有婆婆幫手揍小朋友, 晚晚唔夠七點就已經返到去婆婆家食飯, 婆婆家又離屋企好近, 十五分鐘步行時間, 所以每晚都可以同個囡相處兩三個鐘. 而家份工算唔錯, 人工唔差, 都諗住做到佢唔要我為止囉. 所以而家會盡量儲錢, 萬一幾年後冇嘢做都唔洗食穀種.


男爵府

積分: 7772


14#
發表於 09-5-5 19:49 |只看該作者
Add oil together la


大宅

積分: 1229


15#
發表於 09-5-6 17:55 |只看該作者
我係由全職媽咪轉返做在職媽媽, 其實我都係返返出黎做野無耐, 好唔習慣, 唔習慣見唔到囝囝, 聽到囝囝係電話傳黎既喊聲, 真係好心痛。

但為左好 d 既生活都無辦法要出返黎做野, 好彩係老公份工唔使成日 ot, 可以多返 d 時間幫我睇住囝囝, 但自己依家就少左好多時間同佢相處...唉...

如果可以中到六合彩就好喇...
2個就夠晒數...


大宅

積分: 4355


16#
發表於 09-5-8 10:11 |只看該作者
原帖由 爽媽 於 09-4-19 22:00 發表
我想講吓我嘅体驗. 我有16年工作經驗. 本身學歷唔高. 但肯做肯挨, 唔怕蝕底. 又+上遇到好老闆. 所以有機會從1個文員一級級升做經理. 人工亦好高. 但份工真係做得好辛苦. 試過因工作連續4日每日只訓 2 個鐘. 又試過十 ...

我同你一樣, 所以上年做左半年全職媽咪, 最後都係出返來做野..


洋房

積分: 97


17#
發表於 09-5-8 12:37 |只看該作者
加油呀! 姊妹們~而家d男人係咁無用,我呢年幾公司俾好多機會我,我成日要出trip,唔係香港,但weekend 都會返黎香港湊女,前排有個朋友打電話俾我,話見到我男人係街同第二個女人一齊,激死我,我而家諗緊好唔好唔做而家份工,多d時間係屋企.. 我又想維繫頭家..又驚唔做野第時生活無保障..做人真係好矛盾


珍珠宮

積分: 47029

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章


18#
發表於 09-5-8 13:32 |只看該作者
我c6呢排生意唔好都無比家用我啦, 我好慶幸有份工有收入, 個家先維持到.....唔夠錢使真係會好驚....而家d男人真係靠唔住....ai...我成日幻想我自己份糧自己洗晒就和味啦... 加油呀, 各位姊妹...


大宅

積分: 2389


19#
發表於 09-5-8 16:33 |只看該作者

回覆 2# carol_mom 的文章

Carol mom,
咁真係好矛盾. 妳會唔會問吓妳老公個女人係邊個. 可能只係同事姐.


大宅

積分: 1876


20#
發表於 09-5-16 00:41 |只看該作者
I have more than 15 years working experience and consider myself making good salary, husband also has good income. In fact, I can stay home to become a full time mom, I have tried for 3 months last year but realized I like working than staying at home. First I have a maid at home, even if I don't work I still need my maid so to free up my time with the kids, secondly, I don't like cooking and have no talent on this at all. It would be stressful to handle housework than office work. I enjoy the job satisfaction at work and still keeping the close relationship in the family. I never consider raising my kids is difficult and hard work, I enjoyed every moment with them and I am very lucky so far all the maids I hired are very good and we have good relationship.

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo