原帖由 爽媽 於 09-4-19 10:00 PM 發表 
我想講吓我嘅体驗. 我有16年工作經驗. 本身學歷唔高. 但肯做肯挨, 唔怕蝕底. 又+上遇到好老闆. 所以有機會從1個文員一級級升做經理. 人工亦好高. 但份工真係做得好辛苦. 試過因工作連續4日每日只訓 2 個鐘. 又試過十 ...
我好服你咁有勇氣轉全職媽咪,因為始終我覺得男人靠唔住,冇事冇幹就無事,鬧起交上來就咩到講得出,如果再壞d,唔比錢點算呀!
但自己有野做,有錢....如果感情不要好,最壞打算離婚,靠自已都可養到個仔讀書...生活.
我唔係教人離婚,只係覺得現今女性,如果有能力的話最好靠自己.
[ 本帖最後由 Bo-Bo 於 09-5-3 13:49 編輯 ]
一個人的快樂, 不是因為他/她擁有得多, 而是因為他/她計較得少, 願我們有一顆知足常樂的心.