自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   5


子爵府

積分: 14172


1#
發表於 20-4-6 22:37 |只看該作者
https://youtu.be/RLt5UOWG5U0

下個月試下先~因為月咭數七千元~唔知用左去邊~佢教不用信用咭和支付寶~只用現金~


男爵府

積分: 5001


2#
發表於 20-4-6 23:39 |只看該作者
日文睇唔明


珍珠宮

積分: 48828


3#
發表於 20-4-6 23:41 |只看該作者
信用卡好多回贈同優惠
識得用,慳好多
用現金只會輸通脹


子爵府

積分: 14172


4#
發表於 20-4-6 23:42 |只看該作者
yurijm 發表於 20-4-6 23:41
信用卡好多回贈同優惠
識得用,慳好多
用現金只會輸通脹

我之前每月過萬咭數~
用支付寶和信用咭好似唔係錢~


珍珠宮

積分: 46137


5#
發表於 20-4-6 23:45 |只看該作者
唔會唔知去左邊,係自制能力不足啫,好簡單,我就很少去喝$20~30一杯的飲品,樣樣諗過先買,就冇問題


珍珠宮

積分: 48828


6#
發表於 20-4-6 23:47 |只看該作者
Celine524 發表於 20-4-6 23:42
我之前每月過萬咭數~
用支付寶和信用咭好似唔係錢~

如果你用現金買返你用信用卡付款既物品
更唔係錢添
信用卡找數期係一個月左右
每個月通脹都會有少少
可能好微細,但都會有少少
你遲了一個月俾,免息
其實有着數㗎
仲未計儲積分、飛行里數、迎新禮品、免費泊車之類
你慳咗錢,係你唔覺眼姐


子爵府

積分: 14172


7#
發表於 20-4-6 23:55 |只看該作者
babytt2 發表於 20-4-6 23:45
唔會唔知去左邊,係自制能力不足啫,好簡單,我就很少去喝$20~30一杯的飲品,樣樣諗過先買,就冇問題
...

同意


伯爵府

積分: 17532

想生BB熱投


8#
發表於 20-4-7 00:29 |只看該作者
本帖最後由 miniyan 於 20-4-7 00:31 編輯

你唔知自己啲錢使咗去邊
裝返個理財apps
記錄每天用過咩錢
最後會發覺問題喺邊
每天只帶100蚊出街
同8達通
鎖起所有卡

點評

wcpcelia    發表於 20-4-7 12:31


大宅

積分: 3833


9#
發表於 20-4-7 00:33 |只看該作者
用現金其實先最蝕,一早自己計好每月開支,如個月有特別開支就記底,咁已好清楚自己用左係邊,有冇洗多...正常計好數每月條數都好平均


公爵府

積分: 28591


10#
發表於 20-4-7 00:51 |只看該作者

回覆樓主:

我無乜耐性逐筆數記,我駛錢幾有節制,做左一份零存整付比自己偶有失控時填氹。


翡翠宮

積分: 92956

畀面勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章


11#
發表於 20-4-7 11:45 |只看該作者
而家少用現金,用信用卡同其他電子支付多,計落仲著數咗,信用卡長期有promotion,有回贈仲抵
I 大蚊豬   


禁止訪問

積分: 171


12#
發表於 20-4-7 11:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11781

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 20-4-7 11:54 |只看該作者
日本人收納及歸納都係强項,咁係性格+後天培養,如果自己冇節制力,呢d方法都於事無補,不過呢類方法會提升本身有規劃能力嘅人做得更加細緻。


大宅

積分: 1370


14#
發表於 20-4-7 11:58 |只看該作者
miniyan 發表於 20-4-7 00:29
你唔知自己啲錢使咗去邊
裝返個理財apps
記錄每天用過咩錢

我都有用理財App,最大支出係食個方面,但都係係超市,街市


子爵府

積分: 14172


15#
發表於 20-4-7 12:10 |只看該作者
籃籃的天 發表於 20-4-7 11:58
我都有用理財App,最大支出係食個方面,但都係係超市,街市

美國有個方法係將大面值的銀子例如五百元放在銀包~因為心理上人類傾向用較細面值如一百元二十元~


伯爵府

積分: 18029

2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


16#
發表於 20-4-7 13:04 |只看該作者
要試的話建議疫情完結後才開始, 現金傳染有危險.


男爵府

積分: 9307


17#
發表於 20-4-7 13:14 |只看該作者
Celine524 發表於 20-4-7 12:10
美國有個方法係將大面值的銀子例如五百元放在銀包~因為心理上人類傾向用較細面值如一百元二十元~
...

我會好想快啲打散佢


珍珠宮

積分: 42590


18#
發表於 20-4-7 13:26 |只看該作者
waiyumama 發表於 20-4-7 13:14
我會好想快啲打散佢

我都係


水晶宮

積分: 51674

馬年勳章 母親節2025勳章 2024年龍年勳章


19#
發表於 20-4-7 13:37 |只看該作者
miniyan 發表於 20-4-7 00:29
你唔知自己啲錢使咗去邊
裝返個理財apps
記錄每天用過咩錢

有無理財app 推介呀?有無dapp可以加圖架?例如買支洗頭水有圖有價錢咁,之後可以reference返咁


男爵府

積分: 8185


20#
發表於 20-4-7 13:45 |只看該作者
bobomia 發表於 20-4-7 13:37
有無理財app 推介呀?有無dapp可以加圖架?例如買支洗頭水有圖有價錢咁,之後可以reference返咁
...

我之前用天天記賬,有呢個功能,而家懶得滯,冇用

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo