自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6906


1#
發表於 19-10-30 19:40 |只看該作者
D骨會成日卡一聲,是不是骨質疏鬆?因為如果是太緊,我已學人做了差不多半個月拉筋,也是天天卡一聲尤其手較位,一打圈ke ke卡卡


水晶宮

積分: 51730

馬年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2#
發表於 19-10-30 20:38 |只看該作者
sun6628 發表於 19-10-30 19:40
D骨會成日卡一聲,是不是骨質疏鬆?因為如果是太緊,我已學人做了差不多半個月拉筋,也是天天卡一聲尤其手 ...

我拉筋、yoga都有卡卡聲、問過e生系咪骨質疏鬆、佢話停經後先會發生


水晶宮

積分: 64129


3#
發表於 19-10-31 01:50 |只看該作者
有兩種聲,一種係骨頭與骨頭摩擦

另一種係條「筋」彈下彈下,呢個係嗰條肌肉硬咗(其實唔係筋),你用手應該按/摸到嗰個位有條嘢硬咗


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo