時政擂台

跳至

首頁
1

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 34772


1#
發表於 19-11-2 10:52 |只看該作者
定係我敏感?

附件: 你需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊


子爵府

積分: 14677


2#
發表於 19-11-2 11:25 |只看該作者

回覆樓主:

我覺得係!記得嗰時暴徒圍警總圍到好夜,九巴特登開架巴士接暴徒走,呢個特别班次係無同運輸署申請,事後運輸署要佢地解释,但不知後事如何


大宅

積分: 2951


3#
發表於 19-11-2 11:26 |只看該作者
mmpo 發表於 19-11-2 10:52
定係我敏感?

連登仔話九巴高層係4點鐘許sir


翡翠宮

積分: 95973

馬年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章


4#
發表於 19-11-2 11:26 |只看該作者
mmpo 發表於 19-11-2 10:52
定係我敏感?

九巴係唔係就唔知,但公關團隊肯定係


寶石宮

積分: 459176

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 15週年勳章


5#
發表於 19-11-2 11:55 |只看該作者
我覺得係


男爵府

積分: 5570

貓狗褓姆 畀面勳章


6#
發表於 19-11-2 14:30 |只看該作者
noelching39 發表於 19-11-2 11:25
我覺得係!記得嗰時暴徒圍警總圍到好夜,九巴特登開架巴士接暴徒走,呢個特别班次係無同運輸署申請,事後運 ...

我要為九巴申冤
佢一定係特登開架巴士接晒班暴徒, 方便警方查車一"車"打盡
巴士同地鐵唔同, 出入口都得一個, 同困獸鬥無分別......


子爵府

積分: 14677


7#
發表於 19-11-2 14:35 |只看該作者
lovelovesing 發表於 19-11-2 14:30
我要為九巴申冤
佢一定係特登開架巴士接晒班暴徒, 方便警方查車一"車"打盡
巴士 ...

想查都難 唔洗嘟八達通 ga


公爵府

積分: 29848


8#
發表於 19-11-2 15:02 |只看該作者
lovelovesing 發表於 19-11-2 14:30
我要為九巴申冤
佢一定係特登開架巴士接晒班暴徒, 方便警方查車一"車"打盡
巴士 ...

真假黃, 黃人慢慢分


伯爵府

積分: 16363

好媽媽勳章


9#
發表於 19-11-2 15:07 |只看該作者
九巴好黃,最想地鐵死,睇返隻九巴仔呢幾個月宣傳就知,又唱榮火歸香港又單單打打地鐵咁




男爵府

積分: 9227


10#
發表於 19-11-2 15:33 |只看該作者
係,近排成日撞車壞車


男爵府

積分: 6622


11#
發表於 19-11-2 15:35 |只看該作者
mmpo 發表於 19-11-2 10:52
定係我敏感?

有黃有藍!高層藍!中、低層黃、


男爵府

積分: 6622


12#
發表於 19-11-2 15:36 |只看該作者
kc_01k 發表於 19-11-2 11:26
九巴係唔係就唔知,但公關團隊肯定係

無錯!!PR 多係黃!!


複式洋房

積分: 268


13#
發表於 19-11-2 15:58 |只看該作者
mmpo 發表於 19-11-2 10:52
定係我敏感?

話說有日我見到九巴司機位有張紙放喺司機位右邊既玻璃,我清楚見到張紙寫香港人xx
我即刻打去熱線查詢!佢哋話自己係無立場喎!


寶石宮

積分: 346836

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


14#
發表於 19-11-2 16:16 |只看該作者
mmpo 發表於 19-11-2 10:52
定係我敏感?

唔知
有人想煽動大家搞九巴,好多x登仔話九巴好好,係自己友。試過開車車佢地走
不要從別人的嘴裡去認識我


公爵府

積分: 29848


15#
發表於 19-11-2 17:01 |只看該作者

回覆樓主:

黃巴士, 家中黃人鐘意搭


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


16#
發表於 19-11-2 17:16 |只看該作者
angelheart 發表於 19-11-2 15:07
九巴好黃,最想地鐵死,睇返隻九巴仔呢幾個月宣傳就知,又唱榮火歸香港又單單打打地鐵咁
...

唔係啩,唱個隻曱甴歌?


大宅

積分: 1745


17#
發表於 19-11-2 17:28 |只看該作者
黃到黑


大宅

積分: 4419

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章


18#
發表於 19-11-2 17:38 |只看該作者
我識兩會三個九巴司機都係黃,其他唔知


大宅

積分: 4743


19#
發表於 19-11-2 18:52 |只看該作者
kc_01k 發表於 19-11-2 11:26
九巴係唔係就唔知,但公關團隊肯定係

同意!上次剛出獨立歌時,已覺九巴網係勁黄!如果係藍/中立,根本就唔會再出呢類嘢


大宅

積分: 2622


20#
發表於 19-11-2 19:01 |只看該作者

回覆樓主:

我覺得係,上一次尖沙咀堵路,我係幾架巴士後面,前面已經無車,頭幾架巴士司機全部帶黑口罩,而且唔會將架車泊埋一邊,而係選擇打斜停係路中心,如果唔係我架車細,穿過過到佢地,我都睇唔到原來前面係可以通到,但佢咁樣做後面大少少嘅車已經過唔到,就變左所有都停係到,其實我嗰一刻唔係親眼睇到咁嘅情況,我都未必相信非常失望佢地做法

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo