時政擂台

跳至

首頁
1

尾頁
   0


已刪除用户

積分: 6268


1#
發表於 19-11-7 15:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1995


2#
發表於 19-11-7 15:53 |只看該作者
香港警察唔會如林先生所講的理由開槍
假如如林先生所說一樣,運動開始前期已經有人要死
外國示威者將香港警察與當地警察比較,他們覺得香港執法合理並且對示威者處理恰當
同一件事兩個國家人民看法分歧之大只係代表大家經歷的事情不一樣
我們香港經歷暴民洗禮
他國人民經歷暴政洗禮


珍珠宮

積分: 36888

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


3#
發表於 19-11-7 16:12 |只看該作者
5個月暴亂,一個暴徒都無被警察直接殺死。又何來有可能會殺盡咁多暴徒呀?用個豬腦講野啦!一日到黑咁偏激煽惑人心!無恥之徙!

點評

hungng    發表於 19-11-7 18:36


大宅

積分: 4529


4#
發表於 19-11-7 16:20 |只看該作者

回覆樓主:

不如試一次,警方完全唔出來,由得班曱甴搞爛曬啲野。睇吓啲人又講咩,無警察就無暴力。


男爵府

積分: 6846


5#
發表於 19-11-7 16:24 |只看該作者
係香港公開發惡言真係無後顧之憂,所以無論係公務員,立法會議員或者藝人等等公眾人物都可以口出惡言攻擊香港警察。
香港警察加油!


子爵府

積分: 11091


6#
發表於 19-11-7 17:09 |只看該作者
kwclau 發表於 19-11-7 16:20
不如試一次,警方完全唔出來,由得班曱甴搞爛曬啲野。睇吓啲人又講咩,無警察就無暴力。
...

7.1同7.21咪試過咯!
畀人鬧得仲甘!


大宅

積分: 2401


7#
發表於 19-11-7 17:17 |只看該作者
邊間記者


公爵府

積分: 28874


8#
發表於 19-11-7 17:41 |只看該作者
kwclau 發表於 19-11-7 16:20
不如試一次,警方完全唔出來,由得班曱甴搞爛曬啲野。睇吓啲人又講咩,無警察就無暴力。
...

立法會嗰次咪係囉,跟住比人話佢地擺空城計⋯⋯ 真係up乜都得⋯⋯


已刪除用户

積分: 6268


9#
發表於 19-11-7 17:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 29375

BK Milk勳章


10#
發表於 19-11-7 18:03 |只看該作者

回覆樓主:

林夕?填詞o個個?


珍珠宮

積分: 34734


11#
發表於 19-11-7 18:13 |只看該作者

回覆樓主:

如果警察真係想捉人就唔會搞左甘多個月,我覺得,警察每次捉到人,撕下口罩個陣見到只係十幾歲毛都未齊嘅細路,係真心想喊,尤其個d家有子女嘅,你話幾大壓力,希望班人真係要收手,為嚟d事賠上前途甚至生命,真係唔值得


伯爵府

積分: 18897

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章


12#
發表於 19-11-7 18:20 |只看該作者
回覆 kwclau 的帖子

真係冇警察時佢哋又會話啲警察去晒邊喇 , 根本係撩事鬥非


大宅

積分: 1116


13#
發表於 19-11-7 18:30 |只看該作者

回覆樓主:

如果真係要殺,五個月已殺了,何必等到今天。


水晶宮

積分: 58751


14#
發表於 19-11-7 18:34 |只看該作者

回覆樓主:

都係豆腐屍d同類啦


男爵府

積分: 6676


15#
發表於 19-11-7 18:35 |只看該作者
auhiyo 發表於 19-11-7 18:03
林夕?填詞o個個?


失望, 問人竟然一點是非也不懂分


禁止訪問

積分: 921


16#
發表於 19-11-7 18:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 27133


17#
發表於 19-11-7 18:52 |只看該作者
kwclau 發表於 19-11-7 16:20
不如試一次,警方完全唔出來,由得班曱甴搞爛曬啲野。睇吓啲人又講咩,無警察就無暴力。
...

其實我一直都贊成咁樣 既然咁多人話支持曱甴 睇下大家係咪真係頂得佢哋順

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo