自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   1


水晶宮

積分: 56756


1#
發表於 19-11-21 21:04 |只看該作者
我仔16歲第一次捐血,第二日就發燒,有無關係呢?


別墅

積分: 682


2#
發表於 19-11-21 21:26 |只看該作者
kcpak 發表於 19-11-21 21:04
我仔16歲第一次捐血,第二日就發燒,有無關係呢?

要report番俾紅十字會知,tel: 27101333 or 27101210


水晶宮

積分: 56756


3#
發表於 19-11-21 22:14 |只看該作者
Monkeymonkey83 發表於 19-11-21 21:26
要report番俾紅十字會知,tel: 27101333 or 27101210

唔該晒!請問係咪即是唔適合捐血?
有人話,人一生要找到四個人1) 自己2) 深愛你的人3) 你最深愛的人4) 共你過一生的人             在你出世一刻,我一次過找到這四個人


別墅

積分: 682


4#
發表於 19-11-21 22:16 |只看該作者
kcpak 發表於 19-11-21 22:14
唔該晒!請問係咪即是唔適合捐血?

未必,可能本身有感冒,通知左red cross先睇下點處理


子爵府

積分: 10708


5#
發表於 19-11-21 22:23 |只看該作者
我人生捐過兩次血
第一次之後 病左兩星期 重感冒
(唔知有冇關係)

第二次 未出門口已經暈左

我本身貧血 之後冇再捐


水晶宮

積分: 56756


6#
發表於 19-11-21 22:56 |只看該作者
Monkeymonkey83 發表於 19-11-21 22:16
未必,可能本身有感冒,通知左red cross先睇下點處理

謝謝你!我自己貧血所以無捐過血,唔知發燒係咪正常,多謝你解答

點評

wcpcelia    發表於 19-11-22 10:34
有人話,人一生要找到四個人1) 自己2) 深愛你的人3) 你最深愛的人4) 共你過一生的人             在你出世一刻,我一次過找到這四個人


水晶宮

積分: 56756


7#
發表於 19-11-21 22:58 |只看該作者
MrsBlueBlue 發表於 19-11-21 22:23
我人生捐過兩次血
第一次之後 病左兩星期 重感冒
(唔知有冇關係)

貧血都可以捐的嗎?我18歲時想去捐,佢話我唔適合既?
有人話,人一生要找到四個人1) 自己2) 深愛你的人3) 你最深愛的人4) 共你過一生的人             在你出世一刻,我一次過找到這四個人


子爵府

積分: 10708


8#
發表於 19-11-21 22:59 |只看該作者
kcpak 發表於 19-11-21 22:58
貧血都可以捐的嗎?我18歲時想去捐,佢話我唔適合既?

睇血色素架好似...
不過貧血都係唔好捐


男爵府

積分: 6491


9#
發表於 19-11-21 23:00 |只看該作者
kcpak 發表於 19-11-21 22:58
貧血都可以捐的嗎?我18歲時想去捐,佢話我唔適合既?

每次捐之前要check血紅素,當時唔達標就唔捐得。之後再去check達標個次就捐得。我老公fail過幾次


水晶宮

積分: 56756


10#
發表於 19-11-21 23:01 |只看該作者
dreamboy_man 發表於 19-11-21 23:00
每次捐之前要check血紅素,當時唔達標就唔捐得。之後再去check達標個次就捐得。我老公fail過幾次
...

原來係咁!謝謝你
有人話,人一生要找到四個人1) 自己2) 深愛你的人3) 你最深愛的人4) 共你過一生的人             在你出世一刻,我一次過找到這四個人


珍珠宮

積分: 35847

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 BB防敏心得分享勳章 笑得好勳章 Poo得好勳章 HiPP勳章(1)


11#
發表於 19-11-21 23:01 |只看該作者
我捐咁多次都無事


水晶宮

積分: 65587


12#
發表於 19-11-21 23:09 |只看該作者

回覆樓主:

我老公regular 咁捐,捐咗廿幾次,無聽過佢話捐完唔舒服。。。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo