立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 56756
別墅
積分: 682
kcpak 發表於 19-11-21 21:04 我仔16歲第一次捐血,第二日就發燒,有無關係呢?
Monkeymonkey83 發表於 19-11-21 21:26 要report番俾紅十字會知,tel: 27101333 or 27101210
kcpak 發表於 19-11-21 22:14 唔該晒!請問係咪即是唔適合捐血?
子爵府
積分: 10708
Monkeymonkey83 發表於 19-11-21 22:16 未必,可能本身有感冒,通知左red cross先睇下點處理
MrsBlueBlue 發表於 19-11-21 22:23 我人生捐過兩次血 第一次之後 病左兩星期 重感冒 (唔知有冇關係)
kcpak 發表於 19-11-21 22:58 貧血都可以捐的嗎?我18歲時想去捐,佢話我唔適合既?
男爵府
積分: 6491
dreamboy_man 發表於 19-11-21 23:00 每次捐之前要check血紅素,當時唔達標就唔捐得。之後再去check達標個次就捐得。我老公fail過幾次 ...
珍珠宮
積分: 35847
積分: 65587
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy