自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   8


男爵府

積分: 7380


1#
發表於 19-11-20 11:32 |只看該作者

請教一下各位,其實回流去加拿大BC省,大家會先以邊一個方面做第一個考慮點?因我有千千萬萬個問題。(將會申請配偶移民)

1)子女教育,按一個SIMON FRASERk大學做既小學學校排名來睇,普遍好既學校全部是私校,缺點是要畀貴學費,但好處是住屋地點不受限制。我試過在網上看到一個在BURNABY既樓宇,心中覺不錯,但可惜一用SCHOOL LOCATOR搵, 就搵到最近的公校是排名3百幾的,十分不理想。而且,聽說找溫哥華公校要出示稅單,但我們剛回流,沒有稅單,唔通要比國際學生學費,如果咁樣,係咪應該直接搵私校讀仲好?請問各位JM你地會考慮左學校先定係住屋地點先呢?

2)請教剛回流既JM係點安排住屋,是否一早過去買定先?因為我們覺得不想太倉促買樓,可以一到埗就可以租到樓嗎?我們沒CREDIT HISTORY,冇EMLOYMENT REFERENCE



男爵府

積分: 9363


2#
發表於 19-11-21 01:09 |只看該作者

回覆樓主:

我堂細佬讀緊私校,(溫哥華市)
都係CAD300一個月,
不過只限教友入讀,
所以我阿嬸當年專登去領洗!

我最細個妹都係讀私校,
因當年搬左去downtown 住,
老豆話附近公立學校唔好!

咁冇計!
如果真係唔鐘意最近屋企個間學校,
就一係讀私校,一係就借地址。
我以前在coquitlam讀書,
朋友住port coquitlam都係借人地址黎讀。


男爵府

積分: 9363


3#
發表於 19-11-21 01:16 |只看該作者

回覆樓主:

應該有加拿大護照,
就可以返去讀公立學校!

我朋友12月頭會帶兩個女回流返去,
佢走左20年都有啦!
不過佢上年打算已經返去住,
所以買左樓。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo