想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5033


1#
發表於 19-11-25 17:22 |只看該作者
本帖最後由 Sumsumsum123 於 19-11-25 17:29 編輯

我同c6 28
有一個仔一歲
而家想追第二胎
試左四個cycle都唔中
C6形態得1.8
我應該就無問題既
應唔應該咁快考慮iui/ivf?
P.S. 排卵藥/針又驚中孖


大宅

積分: 3134


2#
發表於 19-11-25 21:53 |只看該作者
Sumsumsum123 發表於 19-11-25 17:22
我同c6 28
有一個仔一歲
而家想追第二胎

點解全部係想試西醫方法,有冇諗過中醫調理


男爵府

積分: 5033


3#
發表於 19-11-25 22:20 |只看該作者
陶淵明 發表於 19-11-25 21:53
點解全部係想試西醫方法,有冇諗過中醫調理

無呀,由細到大都無乜睇過中醫


大宅

積分: 3134


4#
發表於 19-11-25 22:23 |只看該作者
Sumsumsum123 發表於 19-11-25 22:20
無呀,由細到大都無乜睇過中醫

諗諗佢試下啦


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo