時政擂台

跳至

首頁
12

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 32595


1#
發表於 19-11-25 21:21 |只看該作者
因為香港居然有咁多人支持暴徒,民智低,將香港推向死亡

點評

heavenlycreat21    發表於 19-11-26 00:48


公爵府

積分: 26389


2#
發表於 19-11-25 21:26 |只看該作者
ngokwan 發表於 19-11-25 21:21
因為香港居然有咁多人支持暴徒,民智低,將香港推向死亡

最離譜係岑妖上位,可憐痴鋒又只可做助理 金主可以棄左佢


伯爵府

積分: 15250


3#
發表於 19-11-25 21:29 |只看該作者
通常蠢人都比聰明人多

點評

jessiemom    發表於 19-11-26 07:58


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


4#
發表於 19-11-25 23:24 |只看該作者

回覆樓主:

一向都係因對香港人失望而難過


大宅

積分: 1070


5#
發表於 19-11-25 23:31 |只看該作者
我覺得泛民沒本事搞死香港,可以令香港生或死只有中央。香港係一個消息城市(記住只係城市),中央一個消息其實就可以主宰香港股市、樓市。贏左個區議會以為係神。中央要同你玩,一定晤會係低level 玩,我地嘅對手YC 唔好再咁天真!


禁止訪問

積分: 456


6#
發表於 19-11-26 00:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2021


7#
發表於 19-11-26 00:39 |只看該作者
ngokwan 發表於 19-11-25 21:21
因為香港居然有咁多人支持暴徒,民智低,將香港推向死亡

係,香港係愚港來的。


珍珠宮

積分: 45014


8#
發表於 19-11-26 07:06 |只看該作者
helia104 發表於 19-11-25 23:31
我覺得泛民沒本事搞死香港,可以令香港生或死只有中央。香港係一個消息城市(記住只係城市),中央 ...




珍珠宮

積分: 33004

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


9#
發表於 19-11-26 07:08 |只看該作者


香港民智未開,其實唔岩有行政長官普選。


珍珠宮

積分: 31517

BK Milk勳章


10#
發表於 19-11-26 07:11 |只看該作者
一隻鴨鴨 發表於 19-11-26 07:08


香港民智未開,其實唔岩有行政長官普選。

對,立法會全部民選都唔可以,要保留功能組別


男爵府

積分: 8499

畀面勳章


11#
發表於 19-11-26 07:15 |只看該作者

回覆樓主:

我而家開始唔想讓座俾投票泛民果啲老人家,因為我諗起佢哋對老人家點殘忍。


珍珠宮

積分: 40238


12#
發表於 19-11-26 07:20 |只看該作者
eeaa 發表於 19-11-25 21:26
最離譜係岑妖上位,可憐痴鋒又只可做助理 金主可以棄左佢
...

其實係唔係痴峯一啲都唔重要,事旦搵個代替他又選出,所以岑小姐、高智峰、瘟神⋯⋯甚至不是人(講笑)去參選,只要打著民主意念,打倒建制,99%會羸。


侯爵府

積分: 24833


13#
發表於 19-11-26 07:35 |只看該作者
eeaa 發表於 19-11-25 21:26
最離譜係岑妖上位,可憐痴鋒又只可做助理 金主可以棄左佢
...

痴峰買左貝沙灣, 駛咩做助理?


公爵府

積分: 26389


14#
發表於 19-11-26 07:36 |只看該作者
jimliu713 發表於 19-11-26 07:35
痴峰買左貝沙灣, 駛咩做助理?

佢上次係在垃圾會做邊件垃圾助理


伯爵府

積分: 18491


15#
發表於 19-11-26 07:37 |只看該作者
helia104 發表於 19-11-25 23:31
我覺得泛民沒本事搞死香港,可以令香港生或死只有中央。香港係一個消息城市(記住只係城市),中央 ...



珍珠宮

積分: 41421


16#
發表於 19-11-26 07:39 |只看該作者
係,我啲朋友見到泛民贏咗,高興到好似自己中獎咁。


珍珠宮

積分: 34734


17#
發表於 19-11-26 07:39 |只看該作者
lolo272 發表於 19-11-26 07:15
我而家開始唔想讓座俾投票泛民果啲老人家,因為我諗起佢哋對老人家點殘忍。
...

甘又唔好,有需要都要讓,如果做埋同佢地一樣嘅野,甘同佢地有咩分別?


男爵府

積分: 8499

畀面勳章


18#
發表於 19-11-26 07:43 |只看該作者
怪獸青BB 發表於 19-11-26 07:39
甘又唔好,有需要都要讓,如果做埋同佢地一樣嘅野,甘同佢地有咩分別?
...

真係唔想讓,見到佢哋啲小朋友都唔想同佢玩,最多鼓勵佢一有不滿就打爛屋企啲野。


公爵府

積分: 27258


19#
發表於 19-11-26 07:49 |只看該作者
全港議員比佢哋做曬又點啫,真係以為咁就係勝利,獨立在望,阿爺係大陸,想獨立諗都唔使諗,阿爺根本唔怕你,曱甴衹是會攪死香港。


男爵府

積分: 9699


20#
發表於 19-11-26 07:56 |只看該作者
ngokwan 發表於 19-11-25 21:21
因為香港居然有咁多人支持暴徒,民智低,將香港推向死亡
其實支持暴徒的吾係主流!
香港支持建制和沒投票的人係double支持非建制的!
吾好以為民主選擧就係代表大多數人,好多人都沒投票的!


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo