自由講場

跳至

首頁

尾頁
   8


珍珠宮

積分: 48612


1#
發表於 19-12-18 11:25 |只看該作者
本帖最後由 sabun 於 19-12-18 11:30 編輯

因我見隔離
post講保險,我身邊有親戚,因家庭收入很少,未能負擔保險,他們只能有事就等政府,入政府,話生死有命,要病要死都冇法,喺要死的話,醫完治療完都喺要死,顺從天意吧!
我又覺得這想法都未嘗沒道理。


男爵府

積分: 6832


2#
發表於 19-12-18 11:54 |只看該作者

回覆樓主:

我都無買保險,看政府醫生


別墅

積分: 851

2018復活節勳章


3#
發表於 19-12-18 12:00 |只看該作者

回覆樓主:

我都係睇政府


珍珠宮

積分: 31272


4#
發表於 19-12-18 12:04 |只看該作者
身邊有不少朋友


公爵府

積分: 28375

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


5#
發表於 19-12-18 12:05 |只看該作者

回覆樓主:

沒錢無辦法


珍珠宮

積分: 35261


6#
發表於 19-12-18 12:05 |只看該作者
sabun 發表於 19-12-18 11:25
因我見隔離
post講保險,我身邊有親戚,因家庭收入很少,未能負擔保險,他們只能有事就等政府,入政府,話 ...

我覺得係叫多啲選擇,俾錢買服務如果經濟支柱有咩冬瓜豆腐,其他家庭成員起碼冇咁徬徨(如有負債之類)

點評

jennyccc    發表於 19-12-18 17:32


伯爵府

積分: 18572


7#
發表於 19-12-18 12:07 |只看該作者
sabun 發表於 19-12-18 11:25
因我見隔離
post講保險,我身邊有親戚,因家庭收入很少,未能負擔保險,他們只能有事就等政府,入政府,話 ...

香港公共醫療咁好, 所以醫療保險係俾有錢人買..

如果係家庭支柱, 我覺得要買人壽 / 意外保險, 有乜事家人都叫做有D 錢...

點評

JojoFung0304    發表於 19-12-18 13:53


子爵府

積分: 11288


8#
發表於 19-12-18 12:08 |只看該作者
我同意


伯爵府

積分: 19174


9#
發表於 19-12-18 12:10 |只看該作者
sabun 發表於 19-12-18 11:25
因我見隔離
post講保險,我身邊有親戚,因家庭收入很少,未能負擔保險,他們只能有事就等政府,入政府,話 ...

我冇,。


男爵府

積分: 6574


10#
發表於 19-12-18 12:11 |只看該作者
mlcbb 發表於 19-12-18 12:07
香港公共醫療咁好, 所以醫療保險係俾有錢人買..

如果係家庭支柱, 我覺得要買人壽 / 意外保險, 有乜事家人 ...

其實政府唔係好嚴重,有性命危險既話, 排期要排好耐, 隨時小病變大病。 不過純以大病計,政府的確很好。


男爵府

積分: 6802


11#
發表於 19-12-18 12:13 |只看該作者
afrachoy 發表於 19-12-18 12:11
其實政府唔係好嚴重,有性命危險既話, 排期要排好耐, 隨時小病變大病。 不過純以大病計,政府的確很好 ...

絕對認同。淨係一個腎病要長期洗腎,睇政府就真係要等到天荒地老


珍珠宮

積分: 32931


12#
發表於 19-12-18 12:13 |只看該作者

回覆樓主:

唔,其實,政府又未係好差。

如果照到有肝有腫瘤,係會馬上比期入院切除的。
* 當然,照/驗要耐; 如果要快,就自費幾千蚊去私家照。(公立會比轉介信,會有折)
一有報告,就會排快期切除了 。


如果腸瘜肉,的確不能為每人提供檢查。如年紀合適,做篩查計劃(政府資助)也一樣,在私人診所進行。

所以,政府醫療有很大的完善空間,但又未係太太太差。
這是充滿愛的地方,jm 幫了我很多,給我大量鼓勵。
如果你有 BB 出世頭骨受壓致腫起, G6PD , 新生嬰兒肝炎綜合症,肝酵素高等問題,我可分享個人經驗。 :)
You are not 呀窿  祝大家身體健康


侯爵府

積分: 20785

Xmas吸收勳章


13#
發表於 19-12-18 12:18 |只看該作者
sabun 發表於 19-12-18 11:25
因我見隔離
post講保險,我身邊有親戚,因家庭收入很少,未能負擔保險,他們只能有事就等政府,入政府,話 ...

我有個朋友都冇買,佢覺得保險係呃人嘅,話有病睇政府就得。。。


公爵府

積分: 27766


14#
發表於 19-12-18 12:19 |只看該作者
sabun 發表於 19-12-18 11:25
因我見隔離
post講保險,我身邊有親戚,因家庭收入很少,未能負擔保險,他們只能有事就等政府,入政府,話 ...

我信生死有命,但都有買保險,因為想減輕萬一患上死唔去嘅病時嘅辛苦

點評

APIGMA    發表於 19-12-18 15:42


男爵府

積分: 5522


15#
發表於 19-12-18 12:19 |只看該作者
Winnie_1210 發表於 19-12-18 12:05
我覺得係叫多啲選擇,俾錢買服務如果經濟支柱有咩冬瓜豆腐,其他家庭成員起碼冇咁徬徨(如有負 ...

我都係咁諗


大宅

積分: 3535


16#
發表於 19-12-18 12:20 |只看該作者
我,生死有命,食幾多用幾多整定
上年我大病一場,身後事都想準備,點知又好返


大宅

積分: 3535


17#
發表於 19-12-18 12:21 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 あやや 於 19-12-18 12:21 編輯

除了牙醫 ,我乜都睇政府


水晶宮

積分: 52082

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


18#
發表於 19-12-18 12:30 |只看該作者
本帖最後由 洋蔥頭媽咪 於 19-12-18 12:31 編輯

政府醫院係唔會比你死,唔會見死不救嘅,不過有病有痛等政府就有排等,有排排,小病隨時等到變大病,醫嘅過程都辛苦啲。所以負擔得起住院保險一定要買,除非好有錢就唔駛買,買唔起就冇辦法啦!

點評

jennyccc    發表於 19-12-18 17:33


侯爵府

積分: 23808


19#
發表於 19-12-18 12:35 |只看該作者
ktang0 發表於 19-12-18 12:13
絕對認同。淨係一個腎病要長期洗腎,睇政府就真係要等到天荒地老

洗腎睇政府點解等到天荒地老?我有家人政府洗腎


伯爵府

積分: 18109


20#
發表於 19-12-18 12:41 |只看該作者
HAPPYBOBB 發表於 19-12-18 12:18
我有個朋友都冇買,佢覺得保險係呃人嘅,話有病睇政府就得。。。

我屋企人都係,佢話如果可以claim 30萬 但如果只醫10萬,唔可以拎個20走 即係冇著數

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo