在職全職

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 792


1#
發表於 09-5-22 10:50 |只看該作者
我本身有個1歲B, 比人湊日間, 但E家有咗3個月, 即係到細B出世時, 大B就歲半....
咁到時我應該唔返工做全職MA定請工人湊兩個B好呢? 好煩呀....再諗落去, 我會癲la, 亦好驚對個胎唔好....真係想喊呀!!!

做全職MA, 計過條數, 老公E家份量只係緊緊夠, 但佢話公司前景好差, 唔知過一兩年會點, 加上到大B要返學時, 洗費就多好多...好大機會唔夠洗添...而且三年後, 大細B會同時返學...就一定唔掂

請工人, 大家都知E家D工人質素真係得人驚. 好講彩數, 自問亦無能力換幾個工人 (要倍好多錢)...加上請個工人返嚟湊兩個B (一個剛剛識行, 一個初生), 亦驚佢攪唔掂, 無屋企人可以幫手睇.

我份糧得1萬蚊, 請工人, 應該可以每月慳到2,3仟做家用...


別墅

積分: 590


2#
發表於 09-5-22 12:50 |只看該作者

自已湊

請工人不只比人工,又要食、住、水電雜費、交通,加加埋埋起碼5千幾,又要比機票錢,好唔化算

BB生出來最得意同好玩、開心就係頭幾年,我就寧願自己湊,起碼教得好,親子關係好,又唔會多個人係屋企,煩少好多,因為教工人都好勞氣。


水晶宮

積分: 61253


3#
發表於 09-5-22 13:47 |只看該作者
凡事向好的地方想,三年抱兩真的不錯,其實在現在的經濟環境,有那一個家庭可以說不擔心經濟問題,當然是自己湊,可能開始時會比較辛苦,有沒有家人幫助如婆婆,自己湊是可以慳檢一點,工人是不會慳,樓主每月儲的錢可能要交稅,工人除了每月人工, 還有勞保,介紹費,機票,年假,加埋這些雜費,就算印僱都要每月5000,有工人的家庭,水電煤都特別貴,因為,工人不會慳,至於2個小朋友讀書,現在有學劵已經幫助不少,還可以向學校申請學費減免,至於課外活動,可以在學校學,費用較相宜,所以樓主不用太擔心,現在最重要是安胎,這樣對BB的物體都好些,也會比較容易湊。


珍珠宮

積分: 42291

2024年龍年勳章 育兒性格勳章 畀面勳章


4#
發表於 09-5-22 13:56 |只看該作者
如果工人要湊2個咁細既bb係一件好難既事
而且你自己都唔會放心
到時一個剛剛識行..即係好似看牛咁
另一個就救命鐘咁...有事無事都要人理
工人會好吃力..你叫佢睇得邊個呢
而且工人質素真係好差..當然都有好..睇你好唔好彩咋
我自己都係炒左個工人無幾耐
教又辛苦...又蠢得緊要..屋企樣樣都係錢
我都係因為太勞氣先寧願自己湊
湊到返學先算
或者咁丫...到你2個b都返學你先出返黎做野囉


別墅

積分: 792


5#
發表於 09-5-22 14:04 |只看該作者
好多謝兩位既意見, 我都明白, 自己湊一定係最好...我哋原本都打算係咁...但, 當兩個都讀幼稚園時, 真係好重皮..加上我老公收到消息, 話公司今年應該要減薪 around 7-10% (以前從未試過, 佢老細好好, 連唔加人工都未試過), 即係話公司既前景真係好差...佢好担心...已經想打退堂鼓, 想請工人...
而我哋亦真係無屋企人可以幫手湊bb (老人家年紀好大), 唔洗我哋照顧已經好好...
講真, 我勁唔願意請工人, 唔想有外人喺自己出入, 亦唔放心比佢湊兩個細bb...但可以點呢?
我e家真係好煩好煩, 好唔開心...唔想煩唔想諗, 但又唔得...因若要請工人就要開始搵la...
但Maria亦講得啱, 慳埋既錢可能都只係用咗嚟交稅...咁點??


大宅

積分: 1274


6#
發表於 09-5-22 14:10 |只看該作者
原帖由 samman 於 09-5-22 10:50 發表
我本身有個1歲B, 比人湊日間, 但E家有咗3個月, 即係到細B出世時, 大B就歲半....
咁到時我應該唔返工做全職MA定請工人湊兩個B好呢? 好煩呀....再諗落去, 我會癲la, 亦好驚對個胎唔好....真係想喊呀!!!

做全職MA, 計 ...


hihi, 你的情況同我好相似, 我細b出世, 大囡得果一歲9個月, 要自己湊, 無屋企人幫到手, 又唔想請工人. 老公份工都係危危乎, 公司隨時倒閉果隻. 但我地都係決定由我湊到細b讀n!先出來做嘢. 你請工人, 條數支出同你份糧差唔多, 又日日提心吊膽, 仲煩! 你試下同你老公分析下.


別墅

積分: 792


7#
發表於 09-5-22 14:50 |只看該作者
但e家都只係搵得1萬蚊, 過多幾年, 搵到6-7k都偷笑la...


子爵府

積分: 11847

好媽媽勳章 畀面勳章


8#
發表於 09-5-22 15:12 |只看該作者
附近有無育嬰院呀?


翡翠宮

積分: 97287


9#
發表於 09-5-22 21:30 |只看該作者
首先,兩個B咁細,無論你自己湊OR雇工人都將會超級辛苦。個人認為,做決定前,你先要了解有冇條件。

自己湊:
1。儲蓄,有後備$夠6個月家庭支出?以應付額外開支與 萬一老公不幸失業。
2。願意幫手照顧家務老公一個。不詳術。
3。強壯身體及無限耐性。

缺一不可。
如閣下具備上面條件,請SKIP下文。
FT母親將會係你最佳選擇~

*****************************

工人湊:

1。足夠假期儲被OR除時可請假早退工作一份。需知工人失蹤偷竊每天發生。
2。極高EQ以管理外傭能力及包容她各種不可思議G錯誤。

此關不PASS冇妨,你尚又第三個更好選擇:搵育嬰院。
可沿用現時EE湊大B,小B出生即放育嬰院,到大B足2歲入學反全日。屆時EE份錢可用作請鐘點費用。


別墅

積分: 792


10#
發表於 09-5-23 10:48 |只看該作者
多謝各位媽咪的意見, 我同老公個心仲係十五十六, 但我就決定唔再太操心la...因真係怕影響細b既發展, 到時佢有問題就仲大鑊...希望自己盡量可以放下心情la...
至於育嬰院就一定唔會考慮la...因為育嬰院+ee費用, 都已經over8000, 差不多等於我份糧, 而我返工仲要比交通費, 同同事social既費用...分分鐘到倒貼...


別墅

積分: 590


11#
發表於 09-5-27 10:36 |只看該作者

唔知大定有多少家用呢﹖ (不計租 / 供樓)

你可以試下社區保母,十八蚊一個鐘,要申請

我都打算三年抱兩,我依家就生,冇做野

但不打算請工人,因為貴 ($ 5000 一個月),又唔鐘意比人湊,就算奶奶湊也不放心。

擔心經濟,因為我只得好少家用 ($ 3000 - $4000),雖然不用煮晚飯(在奶奶家吃,老公要比奶奶家用),不過真的不夠。


大宅

積分: 3692


12#
發表於 09-5-28 14:23 |只看該作者

回覆

我是你,便自己湊.我個女現在入幼兒學校讀書,因為之前我兩公婆都做野,一個月連交兩千元學費.但我女兒學校d家長得個老公做野,一個月減除所有政府支助,只是交一百蚊至四百蚊不等.她們還和老師關係很好,所以我而家都唔做野,全職湊小朋友.並炒了個鐘點.我還有著數.你可以和老公商量

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo