跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1939


1#
發表於 04-12-23 11:35 |只看該作者

有無媽咪用過"妮飄"尿片?

我用過兩包妮飄尿片,但發覺BB生咗許多尿布疹, 紅晒, 我唔知關唔關D尿片事, 因為我同BB係每餐食奶之前換片(若3個半至4個鐘啦!)
]MY Baby is Kelsey...^_^. She is 2 months and 14 Day 媽咪1號生日 + Daddy17號生日=18 (10月8日Kelsey BB出世啦) :-P 快D入黎參觀下我個小天地啦 :-D [img align=left]http://bb4.babyhome.com.tw/UPLOAD4/70137/70965.4518324.gif[/img] [img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD4/70137/s180/70965.5717339.18690.jpg[/img] [img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD4/70137/s180/70965.5853425.14930.jpg[/img] [img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD4/70137/s180/70965.5853424.61806.jpg[/img]


大宅

積分: 3826


2#
發表於 04-12-23 17:31 |只看該作者

Re: 有無媽咪用過"妮飄"尿片?

我而家同bb用緊妮飄同huggies,覺得呢兩隻好好用,你果bb pat pat紅哂,我bb都有,都係三個鐘左右換一次片
所以而家會o係同bb換片果陣同佢疴痰罐,
同佢試第一次,佢已經肯疴,不經不覺都試左兩個三個禮拜,等佢小便完再包片,冇咁快整濕條片焗住,同埋我會同佢pat pat搽凡士林,都有效架
我家有三個妹...


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


3#
發表於 04-12-23 22:56 |只看該作者

Re: 有無媽咪用過"妮飄"尿片?

我由NB用到S, 無事... 係有大大太耐唔知先會有紅疹!!
            


大宅

積分: 1939


4#
發表於 04-12-23 23:22 |只看該作者

Re: 有無媽咪用過"妮飄"尿片?

fostermak:
我都有同bb搽凡士林,但bb pat pat 好似都係咁紅,都唔知 同唔同佢睇doctor好?
嘩,你咁快就可以同bb用痰罐,你bb都唔係好大個(同我bb差唔多大),咁係咪愈早用愈好呀?

]MY Baby is Kelsey...^_^. She is 2 months and 14 Day 媽咪1號生日 + Daddy17號生日=18 (10月8日Kelsey BB出世啦) :-P 快D入黎參觀下我個小天地啦 :-D [img align=left]http://bb4.babyhome.com.tw/UPLOAD4/70137/70965.4518324.gif[/img] [img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD4/70137/s180/70965.5717339.18690.jpg[/img] [img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD4/70137/s180/70965.5853425.14930.jpg[/img] [img align=left]http://bb5.babyhome.com.tw/UPLOAD4/70137/s180/70965.5853424.61806.jpg[/img]


大宅

積分: 1615


5#
發表於 04-12-24 11:51 |只看該作者

Re: 有無媽咪用過"妮飄"尿片?

我都想轉妮飄, 查實好唔好用呢?


大宅

積分: 4450


6#
發表於 04-12-30 11:26 |只看該作者

Re: 有無媽咪用過"妮飄"尿片?

我用過好多牌子, 最好用都係pampers和妮飄, 我依家用妮飄, 因為平過pampers, BB都pat pat都冇紅.


大宅

積分: 4407


7#
發表於 04-12-31 17:04 |只看該作者

Re: 有無媽咪用過"妮飄"尿片?

我都試過好多種牌子..有pampers, 妮飄, 健力士, Hello Baby, 噓噓樂, fitti....我都係覺得 pampers和妮飄係最好的...但pampers貴D..妮飄又平又好用..所以我而家用佢..

不過千萬唔好用fitti呀..BB會紅Pat Pat嫁..佢透氣唔好呀...
我囡囡用咁多隻都冇事, 唯獨 fitti Pat Pat 紅...


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo