想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1103


1#
發表於 20-2-6 04:07 |只看該作者
本帖最後由 j0801 於 20-2-6 15:23 編輯

DD-4, 驗到好似有左, 但會唔會係化學,好驚。下一步應該要點做?

個腹部好似M到甘冤住痛,體溫時不時高到37.8C,正常嗎?
myimage.jpg


子爵府

積分: 12137


2#
發表於 20-2-7 14:03 |只看該作者
本帖最後由 CCHINGC 於 20-2-7 14:04 編輯

經期準唔準?around 1個月一次?如果係由最後一次經期嘅第一日計起,就係你懷孕週數,一般夠5週就可以去攞懷孕證明,同步可以book T21, Nifty(11-12週做)同去醫院、健康院book期,醫院可用預約通,健康院可以打電話,大約7-8週去照第一次超聲波,確認宮內孕、胎兒大小(準確推測預產期),跟住應該醫院同健康院D姑娘會教你


大宅

積分: 1103


3#
發表於 20-2-7 18:38 |只看該作者
CCHINGC 發表於 20-2-7 14:03
經期準唔準?around 1個月一次?如果係由最後一次經期嘅第一日計起,就係你懷孕週數,一般夠5週就可以去攞 ...

多謝你回覆(emoji)(emoji)

懷孕初期係唔係會keep住低燒?好擔心


伯爵府

積分: 15465


4#
發表於 20-2-8 08:26 |只看該作者
j0801 發表於 20-2-7 18:38
多謝你回覆(emoji)(emoji)

懷孕初期係唔係會keep住低燒?好擔心

我剛懷孕果陣體溫最多去到大約36.6至37度(低溫期大約36.1至36.4),你真係可能有d燒?
平時低溫期的基礎體溫係幾多度左右?


子爵府

積分: 12137


5#
發表於 20-2-8 08:59 |只看該作者
回覆 j0801 的帖子

所謂低燒係幾多度?用耳溫槍量度?


大宅

積分: 1103


6#
發表於 20-2-8 09:39 |只看該作者
ipcs 發表於 20-2-8 08:26
我剛懷孕果陣體溫最多去到大約36.6至37度(低溫期大約36.1至36.4),你真係可能有d燒?
平時低溫期的基礎體 ...

平時度差唔多係37.1左右


大宅

積分: 1103


7#
發表於 20-2-8 09:41 |只看該作者
CCHINGC 發表於 20-2-8 08:59
回覆 j0801 的帖子

所謂低燒係幾多度?用耳溫槍量度?

用口探溫度好正常37.2/37.3左右,用耳溫槍度高好多,一早一晚差唔多37.3/37.4,下午就37.6/37.8。


子爵府

積分: 12137


8#
發表於 20-2-8 09:50 |只看該作者
回覆 j0801 的帖子

耳探溫度一定高D,所以發燒標準係口探高於37.5,耳探高於38度,建議可以多飲水、多休息,如果耳探高於38度,就一定要睇醫生,同醫生講你懷孕中,佢會處方適合嘅藥俾你,當然,就算體溫OK,你都要留意自己有無其他唔舒服。


大宅

積分: 4555


9#
發表於 20-2-8 10:53 |只看該作者
j0801 發表於 20-2-7 18:38
多謝你回覆(emoji)(emoji)

懷孕初期係唔係會keep住低燒?好擔心
會感覺有少少燥熱,但唔會去到低燒,你可能作病,保重身體

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo