想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 359


1#
發表於 20-2-1 16:04 |只看該作者
我上年4個月內小產左兩次…1次3wk, 1次7wk.. 都係自然流…中西醫都話要等3個月後先可以再造人…但我有啲心急…可唔可以經後就可以dodo造人?


男爵府

積分: 6421


2#
發表於 20-2-1 22:03 |只看該作者
滴滴仔 發表於 20-2-1 16:04
我上年4個月內小產左兩次…1次3wk, 1次7wk.. 都係自然流…中西醫都話要等3個月後先可以再造人…但我有啲心 ...

欲速則不達,四個月內小產兩次,好明顯身體未復原,未ready,每次小產其實對身體都好傷,未調理好就再嘗試,失敗率當然高,越心急越唔成功,不如好好地調理好身體再嘗試



複式洋房

積分: 471


3#
發表於 20-2-1 23:11 |只看該作者
好奇一問.. 3 week 你點知自己有?


大宅

積分: 2466


4#
發表於 20-2-1 23:47 |只看該作者
政府果時覆診就話2次正常經期就可以,但睇中醫就通常半年。因為養卵都要3個月,我都等左2次m 先再試。


複式洋房

積分: 243


5#
發表於 20-2-2 02:48 |只看該作者
滴滴仔 發表於 20-2-1 16:04
我上年4個月內小產左兩次…1次3wk, 1次7wk.. 都係自然流…中西醫都話要等3個月後先可以再造人…但我有啲心 ...

我個人經驗係我九月頭小產咗 而家我啱啱發現自己啱啱懷孕係順其自然完全冇預備過 其實放鬆心情好緊要我今年都35歲 而且一直冇好好休息時間成日都好夜瞓仲要係凌晨五點幾先訓 所以你都要加油


複式洋房

積分: 359


6#
發表於 20-2-2 13:22 |只看該作者
Sandstar 發表於 20-2-1 23:11
好奇一問.. 3 week 你點知自己有?

驗孕棒…其實應該化學懷孕先岩


複式洋房

積分: 359


7#
發表於 20-2-2 13:23 |只看該作者
Fionamuiju 發表於 20-2-2 02:48
我個人經驗係我九月頭小產咗 而家我啱啱發現自己啱啱懷孕係順其自然完全冇預備過 其實放鬆心情好緊要我 ...

多謝你…年紀唔輕…所以真係會心急想再開始造人=(


複式洋房

積分: 243


8#
發表於 20-2-2 13:33 |只看該作者
滴滴仔 發表於 20-2-2 13:23
多謝你…年紀唔輕…所以真係會心急想再開始造人=(

一定可以 呢個時期可能會唔係咁容易因為疫情影響但係我相信放鬆心情係好緊要 希望你都可以一樣可以好快有小生命嘅來臨


別墅

積分: 709


9#
發表於 20-2-3 01:40 |只看該作者
滴滴仔 發表於 20-2-1 16:04
我上年4個月內小產左兩次…1次3wk, 1次7wk.. 都係自然流…中西醫都話要等3個月後先可以再造人…但我有啲心 ...

真係唔好太心急 ...

西醫會叫你最少黎左2次正常M 先再開始. 不過敢短時間發生2次就係搵個中醫睇下. 唔好比個年齡令自己心急. 我10月中小產,睇埋中醫依家先再開工 ... 利申我已經38

另外,你有無做身體檢查 ? check 下 或者你知唔知個2次係咩問題 ?


比d時間個身體同放鬆心情 ... 小天使好快來臨 大家一齊加油


複式洋房

積分: 359


10#
發表於 20-2-3 12:53 |只看該作者
cc1112 發表於 20-2-3 01:40
真係唔好太心急 ...

西醫會叫你最少黎左2次正常M 先再開始. 不過敢短時間發生2次就係搵個中醫睇下. 唔 ...

深入小小既檢查淨係檢左amh ,有9.2…利申我32歲…同埋照左卵巢都無問題…


大家一齊加油!


別墅

積分: 709


11#
發表於 20-2-3 13:02 |只看該作者
滴滴仔 發表於 20-2-3 12:53
深入小小既檢查淨係檢左amh ,有9.2…利申我32歲…同埋照左卵巢都無問題…

敢都不錯 .. 睇左中醫先調理好身體同放鬆心情最重要


禁止訪問

積分: 2406


12#
發表於 20-2-7 08:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3134


13#
發表於 20-2-8 15:15 |只看該作者
滴滴仔 發表於 20-2-1 16:04
我上年4個月內小產左兩次…1次3wk, 1次7wk.. 都係自然流…中西醫都話要等3個月後先可以再造人…但我有啲心 ...

越長越好,怕身体未ready,更怕心理因素。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo