網購天地

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 10158


1#
發表於 20-2-11 14:17 |只看該作者
請問新年後有冇集運,國內簽收集點已正常工作? 香港運輸已正正常發貨? 及自提點正常可取貨及或派貨? THX (順豐除外)


別墅

積分: 756


2#
發表於 20-2-11 14:28 |只看該作者
smart_lam 發表於 20-2-11 14:17
請問新年後有冇集運,國內簽收集點已正常工作? 香港運輸已正正常發貨? 及自提點正常可取貨及或派貨? THX ( ...

4px昨日已正常反


子爵府

積分: 10158


3#
發表於 20-2-11 14:37 |只看該作者
chole0119 發表於 20-2-11 14:28
4px昨日已正常反

唔該哂 !



翡翠宮

積分: 86481


4#
發表於 20-2-11 19:53 |只看該作者

回覆樓主:

神州3號已經開工,過年後我買京東直送用神州已收咗2次貨。


子爵府

積分: 10158


5#
發表於 20-2-11 22:17 |只看該作者
回覆 lyh80115 的帖子

唔該哂 !

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo