家庭理財

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1346


1#
發表於 20-3-11 10:39 |只看該作者
本帖最後由 Emma0408 於 20-3-11 10:44 編輯

揸住幾手都高價 有啲心郁想溝啲


大宅

積分: 3492


2#
發表於 20-3-11 10:46 |只看該作者
Emma0408 發表於 20-3-11 10:39
揸住幾手都高價 有啲心郁想溝啲

點解唔考慮其他 ?
滙豐有排都升唔番


大宅

積分: 1346


3#
發表於 20-3-11 10:51 |只看該作者
mkid 發表於 20-3-11 10:46
點解唔考慮其他 ?
滙豐有排都升唔番

新手 唔識


公爵府

積分: 29097

馬年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


4#
發表於 20-3-11 11:18 |只看該作者
mkid 發表於 20-3-11 10:46
點解唔考慮其他 ?
滙豐有排都升唔番

我都係新手。
想問下, 有冇邊隻穩健既銀行股值得入?
如11, 939, 呢D 派息好嗎?

Nothing is prefect in this world. We all are perfectly imperfect.


象牙宮

積分: 248090

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 FUN享自然‧郊遊一夏 親子探索遊 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 BK Milk勳章 hashtag旅遊勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章 食得好勳章 瞓得好勳章 HiPP勳章(1) HiPP勳章(2)


5#
發表於 20-3-11 14:31 |只看該作者
mkid 發表於 20-3-11 10:46
點解唔考慮其他 ?
滙豐有排都升唔番

如果只望收息??長線呢?


大宅

積分: 3492


6#
發表於 20-3-11 20:02 |只看該作者
sasa0208 發表於 20-3-11 14:31
如果只望收息??長線呢?

本帖最後由 mkid 於 20-3-11 20:23 編輯

咁你會揀d 股價千年都唔郁
或者e + 係低位,再跌都唔會大跌
冇現存或已經知道風險
使其大跌
而或者將來會升 dd
(呢種係 bonus)
而派息穩定股票
作為長線持有

講得長缐
係講以年計
中間小小升升跌跌一定有
時不時重新 check 吓
大圍環境同隻股票基本因素有冇改變
如果有變動就要考慮放咗佢


大宅

積分: 3492


7#
發表於 20-3-11 20:31 |只看該作者
mkid 發表於 20-3-11 20:02
本帖最後由 mkid 於 20-3-11 20:23 編輯

咁你會揀d 股價千年都唔郁

本帖最後由 mkid 於 20-3-11 22:19 編輯

講咗咁多都唔講冧把 ?!
淨講冧把呢様係教壞人既
乜都唔理, 人哋講乜唔入腦
有冧把就去買, 以為一定冇得輸
滙豐就係好好例子
股票冇長勝將軍,有升亦可以跌
所謂 (收息股) 其實係"想"揾d升跌幅度底, 頻率低, 而且有比較高及穩定息率既股

以下係比大家考慮 .. 只係考慮
一定係你自己決定啦 :

0008 電訊盈科 股價平穩, 派息穩定, 宜且相對高
0003 媒氣 現價$15.2 ,上過$18,每年十股送一,十年之後番一倍,當然你要預計佢十年唔會大跌或執咗, 唔會卦

再有冇其他 ?
相信你都可以自己揾
不過都係果句
要時不時 check 下佢係咪仲你諗既收息股

免責聲明 : 比冧把人買股票, 本人毫無責任


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo